Здравейте!Напоследък все по-трудно ми става да въртя волана на моята любима кола. Имам Фиат Бертоне и много ми се иска да му сложа едно серво, че направо очите ми изскачат, докато паркирам. Имате ли представа дали това е възможно и кой може да го направи. Много ще съм ви благодарна. П.П. Сега, като се замисля, не е лошо да сложа едно серво и на спирачката, че е много твърда. Ама за това по-късно. Сега ме интересува сервото на волана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервоусилвател за кормилна уредба
Collapse
X
-
А ще бъдеш ли така добра да направиш няколко снимки на този Автомобил (главната буква не е случайна) и да ги постнеш тук за да му се насладим! Единственото друго Бертоне във форума беше на колегата 1/9, но той го продаде! Добре дошла във форума! Очаквай скоро компетентен отговор.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Защо долавям съмнение в думите ти. В другата тема за реновиране съм обяснила, че когато купих Бертонето - преди повече от 8 години, нямахме цифров фотоапарат. Сега имаме и ще го снимам. В момента е гаражно, защото наскоро родих и не беше подходящо да слагам столчето за кола на предната седалка. Нуждае се от малко "пипване" на двигателя, продухване на карборатора... Слава Богу, тенекиите са добре. Та реших да проуча въпроса със сервото, та да свърша и тази работа заедно с другата. Не мога да разбера какво толкова учудващо има да притежавам Бертоне. Когато видях тази кола - неин собственик беше един познат, маниак на тема ретроавтомобили, се влюбих в нея, и накрая почти го изнудих да ми я продаде. Друг е въпросът, че той после пак си купи Бертоне - керемидено на цвят, нарочно пояснявам, та ако познаваш човека, да го питаш. Знам, че във София Бертонетата са доста малко, но едно от тях е мое. Чак ме амбицира да отида да го снимам! Малко ще ме озориш, защото ще се наложи да го мия и пастирам, а съм предвидила привеждането в движение да стане след като свърши зимата. И още нещо - регистрирах се в този форум именно защото съм собственик на Бертоне, а не на фиат, макар да имаме и друг фиат.П.П. На първо време мога да ти снимам талона, поне той е у мен в момента.kiro_of_the_day написа:А ще бъдеш ли така добра да направиш няколко снимки на този Автомобил (главната буква не е случайна) и да ги постнеш тук за да му се насладим! Единственото друго Бертоне във форума беше на колегата 1/9, но той го продаде! Добре дошла във форума! Очаквай скоро компетентен отговор.
Надявах се в този "мъжки" форум да намеря приятели и съмишленици, които да ме упътват, а то...
Коментар
-
Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Тогава наистина ти обещавам, че ще снимам и моето Бертоне. Наистина е в много добро състояние, само трябва да го стегна за пролетта, в това число да му сменя и номерата, че така и не намерих време. А много ми е домъчняло за него. От 2 години не съм го каралаkiro_of_the_day написа:Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.
, но нали гледах малкия вкъщи. Ще гледам да намеря време да го измия, та да го снимам. А ако организираме и една среща на собствениците на ретроавтомобили напролет, обещавам да дойда, (мъжът ми ще получи удар) :D
Коментар
-
Относно номерата те съветвам да побързаш! Днес ми се мерна ннякъде по вестниците, че вече почват да налагат глоби за колите със старите номера и то солени!Julka написа:Тогава наистина ти обещавам, че ще снимам и моето Бертоне. Наистина е в много добро състояние, само трябва да го стегна за пролетта, в това число да му сменя и номерата, че така и не намерих време. А много ми е домъчняло за него. От 2 години не съм го каралаkiro_of_the_day написа:Никакво съмнение не съм вложил, ако така е прозвучало - извинявам се! Просто исках да видим снимки на Автомобила. Той е от любимите ми модели на ФИАТ и се радвам всеки път като видя такъв.
. Ще гледам да намеря време да го измия, та да го снимам.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Сервоусилвател за кормилна уредба
Всичко това което искаш е възможно, но зависи до каква степен е икономически оправдано!Работата около преобразуването е доста, налага се да се смени рейката с хидравлична и да се постави хидр. помпа и още куп механични промени!При серво на спирячките е малко по-лесно, но във всички случаи, автомобила губи стойноста си на ретро!Julka написа:Здравейте!Напоследък все по-трудно ми става да въртя волана на моята любима кола. Имам Фиат Бертоне и много ми се иска да му сложа едно серво, че направо очите ми изскачат, докато паркирам. Имате ли представа дали това е възможно и кой може да го направи. Много ще съм ви благодарна. П.П. Сега, като се замисля, не е лошо да сложа едно серво и на спирачката, че е много твърда. Ама за това по-късно. Сега ме интересува сервото на волана.
Коментар
-
Тези фиатчета не бяха ли със задно разположен двигател?Това допълнително ще поутежни нещата, особено за хидравликата на волата.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Да, двигателят е отзад. Но понеже през времето, когато не е подходящо да карам Бертонето, карам по съвременна кола, и после като се кача във Фиата, ми се струва, че карам ТИР. Може да съм се разглезила, ама ми се ще да сложа серво и на волана, и на спирачките. А че не финансово обосновано е факт, но вече съм вложила толкова много в този автомобил, че този разход няма да се усети. То не беше двигател - липсваха му 2-ра и 5-та скорост, то не бяха тенекии. Почти всичко по двигателя и купето е подновено. Та сервото ще ми се стори направо козметичен ремонт. Давайте съвети и координати на мастори, които ще се съгласят да извършат този подвиг.The_Machine написа:Тези фиатчета не бяха ли със задно разположен двигател?Това допълнително ще поутежни нещата, особено за хидравликата на волата.
Коментар
-
Re: Сервоусилвател за кормилна уредба
hit-ko, между другото има едно жълто Бертоне в Ямбол или поне с ямболска регистрация. Не знам дали си го виждал, но като ходим в Плевен на мотосъзстезанията, много често го виждам. Да не си му притежател?hit-ko написа:Julka написа:Здравейте!Всичко това което искаш е възможно, но зависи до каква степен е икономически оправдано!Работата около преобразуването е доста, налага се да се смени рейката с хидравлична и да се постави хидр. помпа и още куп механични промени!При серво на спирачките е малко по-лесно, но във всички случаи, автомобила губи стойноста си на ретро!
Коментар
-
Добре дошла първо
) Като гледам подписа ти и най-вече линка към Еднорог... ще се окаже че сме колеги с мъжът ти ! Съсед по офис ми е Драго - издателство Дракон
) и много близък на издателство Еднорог
Ако става въпрос за същото Берноте, с мъжът ти сме го коментирали много пъти! А сега по темата и най-вече по въпроса ти за сервото. Да правиш такава конверсия е СВЕТОТАТСТВО !!!! Автентичността на автомобила е най-важното нещо когато се касае за ретро колите. Бертонето или както е правилно да се нарича - Х 1/9 е уникален автомобил, не само като дизайн, но и като инженерни решения. Моя съвет е не разваляй колата! Едно подробно и обстойно обслужване и гресиране на възлите по ходовата част и управлението ще намалят усещането за твърдост на волата. Спирачките са наистина "твърди", но това е спортен автомобил. Това му е чара. Почти всички спортни коли са спартански направени по отношение на подобни глезотии. Тука се разчита на уменията на водача, на усещането за контрол над машината и удоволствието от усилието с което се кара такава кола. Не случайно тези коли се водят - играчките на порасналите момченца. Ако си решила да правиш "подобрения" по колата, винаги ще се намери майстор който да я преправи. На практика колата е съвместима с доста автомобили от 80 те години и вграждането на сервото няма да е кой знае какъв проблем. Единственото което ме притеснява е къде точно ще го монтират. Защото, както сама си се убедила, няма много място в тази кола. Много се радвам че се появи още един собственик на тази уникална кола! В Рерто раздела съм постнал доста инфо както за колата, така и за нейното сервизиране. Леко и без аварийно шофиране и горе главата! Ти имаш уникална кола. По улиците те забелязват всички. Бъди им пример за коректност и колегиалност
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Светът наистина бил малък. Аз съм заместник-управител на издателство "Еднорог", а Драго ни е кум.След като прочетох постинга ти, свеждам засрамено глава и оставям автомобила в неговия автентичен вид. Тамън ще заякна още в ръцете и краката. П.П. Мъжът ми ми е говорил за едно Бертоне пред офиса на Драго. Оранжево. Даже май и резервен двигател имаше. Твое е нали?x 1/9 написа:Добре дошла първо
) Като гледам подписа ти и най-вече линка към Еднорог... ще се окаже че сме колеги с мъжът ти ! Съсед по офис ми е Драго - издателство Дракон
) и много близък на издателство Еднорог

Коментар
-
моето е ! само дето не е оранжево а портокалово червено !!!! поне така се води е беше моето ...Julka написа:Светът наистина бил малък. Аз съм заместник-управител на издателство "Еднорог", а Драго ни е кум.След като прочетох постинга ти, свеждам засрамено глава и оставям автомобила в неговия автентичен вид. Тамън ще заякна още в ръцете и краката. П.П. Мъжът ми ми е говорил за едно Бертоне пред офиса на Драго. Оранжево. Даже май и резервен двигател имаше. Твое е нали?
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар