Колко са маняците на ретро Фиат? Кои модели според всеки са уникални и с какво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хайде да се преброим
Collapse
X
-
Обичам най-разни и разнообразни ретро бръмчилки
А що се отнася до ФИАТ, най-много обичам задномоторните модели, както и спортните версии на повечето модели (в повечето случаи Абарт) и естествено родоначалника на масовите световни микромобили - Тополино:FIAT 500 Topolino
FIAT 600
FIAT 500
FIAT 850 (който е правен и в милата ни Татковина)
FIAT 126 къде без него
FIAT x1/9
FIAT 131
разбира се
Това е общо взето...
-
Не сте двамина! Трима ставаме! :D Все се каня да пиша, но все други неща подхващам.1 Fiat Spider -невероятно красив за времето си автомобил ,който е все още актуален с дизаин2 Fiat X1/9- май е единственият двуместен при фиатите.3 Fiat Dino-Впечатлява с мощността си за годините4 Fiat 500- Невероятен мъник5 Fiat 2300 S Coupe. както при спайдърът-красота на линия и форма6 fiat 1100- красив сериен автомобилТова е моята класация при ретро фиатите. Може би тук е мястото да кажа, че ТЪРСЯ FIAT X1/9 или BERTONE за възстановяване, без значение от годината на производство с документи или за донор.Buch написа:DEYAN IYI написа:... засега сме само двамина...


Коментар
-
1960 ...
Нещо и от мен
http://italauto-bg.net/forum/viewtop...8&t=2308или направо на : http://www.snimka.bg/?album%3baid=358678%3bold=1
Продавам на части :
Mercedes 190 E, 1991
Mercedes 190 D, 1988
BMW 520i , 1994
Renault 19 , 1.7i, 1991
Коментар
-
Май темата не е интересна....
Всъщност много ми се искаше да знам колко от потребителите на форума имат, карат и поддържат ретро - Фиатки
Нека ако има такива колеги да споделят страста си със снимков материал......Лично в моята глава отново се въртят щурави идеи за покупка и възстановяване
, но не мога да намеря нещо подходящо, чието състояние да отговаря на исканите за него пари.....
Коментар
-
Интересна е. Това че сте малко не означава, че не е. Аз по принцип искам да си възстановя, но нямам гараж, а да оставя разколачена кола на мястото където живея - близо до Симеон, не е най добрата идея, та дори и колата да е ретро
Но много ви се кефя на ентусиазма. И рано или късно и аз ще си възстановя някое фиатче
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
При старите Фиати нещата са доста опростени конструктивно. Техниката (двигатели, окачване, ходова част, трансмисия и т.н.) е сравнително лесна за възстановяване. Още повече, че части се намират и то на не много високи цени. Проблема е в ламарините. Възрастните Фиатки са доста податливи на ръжда. За да се възстанови един автомобил качествено е необходимо да се използват максимално оригинални панели (калници, вежди и т.н.), които обаче се намират доста трудно. Аз доста се напатих от бившото ми ГТВ 82 - ра год. Проблем при намирането на подходяща кола за реставрация е и състоянието в което се намира автомобила. 90% от старите модели, които са на пазара или са супер изгнили и не подлежат на реставрация или пък върху тях са се учили няколко кандидат майстори - тенекиджии и бояджии, което страшно много усложнява нещата, а понякога са допускани такив грешки, че оправяне - няма. Другия проблем е доколко е запазен салона - някои неща като тапицерии и тавани могат да се възстановяват, но други - като арматурно табло и пластмаси за съжаление доста трудно подлежат на реставрация.Хубаво би било да имаме тема, където да се поставят снимки на стари Фиатки,които виждаме по нашите улици и ако може да се издриват координати на собствениците им за да може да се знае какво ФИАТ-наследство притежаваме в БГ.ПоздравиLane Staley написа:Интересна е. Това че сте малко не означава, че не е. Аз по принцип искам да си възстановя, но нямам гараж, а да оставя разколачена кола на мястото където живея - близо до Симеон, не е най добрата идея, та дори и колата да е ретро
Но много ви се кефя на ентусиазма. И рано или късно и аз ще си възстановя някое фиатче 
Коментар
-
Аз също харесвам ретро фиати, но все още не съм си имал досег с такъв!В момента се трудя над друг проект.. но от известно време знам за една 127-мица Abarth намираща се в лозенец!! Тези дни трябва да погледна дали не са и сложили стикер за премахване!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
И аз да се включа. Старите колички ми са страст и най вече италианките. За сега събирам защото една реставрация тече доста време и изисква доста средства. Buch ламарините се правят каквито и да са, проблема е в интериора и никела/по старите коли го има доста/ Проблема е,че някой хора са чули за някви пари и за някакъва нередовна скрап иска луди пари. Принципно съм фен на коли преди 80г. които имат индивидуалност за разлика от сегашните.
Коментар
-
Здравейте ретро-маняци.Прочетох из основи темата и се учудвам на песимистичния Ви тон.За да Ви повдигна малко духа ще споделя някои неща с Вас. От Варна съм и съвсем случайно взех да навлизам в света на ретро автомобилите. Много добър мой приятел с "ретро" кръв се опитваше "да ме вкара в занаята". Обаче аз нали съм инат - НЕ та НЕ. Това, преди време. На скоро (разбирай преди италфест 2009), коментирам събирането с мой колега и от дума на дума той ме пита дали може да закараме STAER PUH (mod FIAT) на италфеста. В първия момент помислих, че се майтапи. Реакцията ми беше, че това е събиране на италиянски автомобили, а не на всичко което съществува. Той продължаваше да твърди, че Щаера е италиянски. В последствие разбрах, че това е лицензно производство на FIAT 500. Зарадвах се и както знаете го докарахме на самоход от Варна до Италфест 2009. Който беше там имаше удоволствието да го види "на живо". Колата е напълно реставрирана и е в движение с всички необходими документи.За да Ви повдигна още повече духа ще Ви спомена, че приятелят ми за който Ви споменах в началото, в момента реставрира FIAT 600. Решил е, че колата ще стане АБАРТ, но понеже такъв в България няма, това ще бъде реплика. Използва се купето на FIAT 600, а всичко останало е от АБАРТ.В тази връзка търся да закупя (за друг мой приятел) кола за реставриране, без значение от стойността й, и състоянието й. Желателно е да е с оригиналния двигател и да си заслужава реставрирането (в парично отношение). Конкретни предложения може да изпращате на ЛС.Надявам се поне малко да съм Ви повдигнал ретро-духа.Ретро-поздрави от Варна.ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!
FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.
Коментар
Реклама
Collapse




атва е мойта колица

ALFA GIULIETTA 1300 1979g
Коментар