Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли хладилни техници?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли хладилни техници?

    Хладилника ми (Gorenje) проби някъде вътре. Техника, който му постави диагнозата каза, че може да му постави нови охладители, тръби и там каквото още трябва срещу 200 лева. Надежден ли е този метод? Има ли му нещо на компресора, заради това, че работи 2-3 дни без фреон и най-вероятно масло? Има ли смисъл да то ремонтирам или да взимам нов? Хвърлил съм око на едно Beko но промоция.
    Fiat Bravo SX 1.4 12V

    Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
    Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

    #2
    Търси друг майстор има различни цени но по ниски http://www.frigomaks.free.bg/http://...hladilnici.php
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      И на мен 15 годишния Силтал в началото на месеца сдаде багажа поради същата причина.Взех си направо нов Беко с енергиен клас А+.Според мен ако ти е стар хладилника е по-разумно да го смениш направо с нов.На работа една фризерна ракла ей така я отремонтирахме преди доста години с нови охладители,работи известно време и пак умря ако не ме лъже паметта заради компресора.Отделно имай предвид,че тия допълнителни охладители се монтират направо по вътрешността със винтове и седи малко грозно,получават се ръбове трудни за почистване.Консултирай се и с друг майстор най-добре и прецени,но аз лично бих помислил за нов било то от по-евтините като Беко,Нео или Краун
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #4
        Хладилника е на почти 5 години. От по-евтините имам доверие само на Беко
        Fiat Bravo SX 1.4 12V

        Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
        Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

        Коментар


          #5
          Хладилник

          Ако взимаш вярно има много видове беко Нашия е скъп и това не му пречи за ръждясва долу ниско така че не зависи от цената за състоянието За напред не пипай с нищо освен с гъба или парцал за почистване самоhttp://www.technopolis.bg/b2c/detail...BEKO-DSA-25020
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            НОВ ! На хладилник се ремонтира само термостат - друго е безпредметно да се ремонтира, поздрави
            Брава 1.6

            Коментар


              #7
              topuzko написа:
              Хладилника е на почти 5 години. От по-евтините имам доверие само на Беко
              Вече на 5 години ли се скапват ? No Frost ли е хладилника колега ?А, ако решиш да си купуваш нов хладилник този форум ще ти е полезен. Аз си направих избора чрез него:http://forum.setcombg.com/%D1%85%D0%...8%D0%BA%D0%B0/
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Хладилник

                То хубаво No Frost ама и качество Термостат лесно той е 15 лв ама да ти ръждясват вратите на хладилник от 700 лв
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  На моя Силтал -двукомпресорен му се случи същото на осмата година.Дойдоха майстори и му сложиха нов изпарител и сега компресора му включва много по-рядко от преди.С терморегулатор поставен на едно поддържа в долната част 5-6 градуса-според мен перфектно.Така е вече четири и повече години.Цялата работа ми струваше 50лв и дори не поискаха кафе накрая.По-добрата работа сега си я обяснявам с топлообмена от двете страни на новия изпарител.Консултирай се и със друг майстор.
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар


                    #10
                    На мен като ми се развали тотално стария МРАЗ, предпочетох да дам 400лв за Либхер на старо (ама истински немски Либхер с два компресора) , отколкото същите пари за нова еднодневка. Ако наистина ремонта на тоя барутарник струва 200лв, по - добре се ориентирай към нещо ново или нещо на старо, но истинско... Избора си е твой, но 200лв ремонт Ти на части да продадеш компресор, изпарител, кондензатор и да ползваш корубата за шкаф в мазето и да си додадеш 200лв за нещо друго пак ще е по - добре, отколкото ремонт на стария кош.
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      кроко61 написа:
                      На моя Силтал -двукомпресорен му се случи същото на осмата година.Дойдоха майстори и му сложиха нов изпарител и сега компресора му включва много по-рядко от преди.С терморегулатор поставен на едно поддържа в долната част 5-6 градуса-според мен перфектно.Така е вече четири и повече години.Цялата работа ми струваше 50лв и дори не поискаха кафе накрая.По-добрата работа сега си я обяснявам с топлообмена от двете страни на новия изпарител.Консултирай се и със друг майстор.
                      И аз бях със Силтал ( два компресора)- закупен през далечната вече 1996 година. В началото на това лято се предаде. Със него смених две жилища и единствения му проблем беше, че се напука пластмасата ( пред изпарителя) от мъкнене. Оказа се, че е с двигатели наЕмбрако Аспера ( Бразилия). Години по-късно, същите тези компресори са предпочитани от сегашните хладилни майстори...Преди да закупя сегашния си хладилник имах "неблагоразумието" да се ровя из форуми и да чета мнения на ремонтиращи такива уреди и потребители. Както във всичко и там се оказа, че всичко е до късмет, но всеобщо беше мнението, че Бош, Сименс, Аристон и Либхер не са това, което са били...Аз заложих на новите линейни компресори. Първите ми впечатления са, че за обща нетна кубатура от 600 л. сегашния ми хладилник харчи близо 2 пъти по-малко ток от гореспоменатия Силтал ( 330 л), а факта, че не се чува работата му оставям настрани. Все пак ще сравнявам по надеждност...след 16 години. :P ПС: Късмет в избора на хладилник колега. Каквото те грабни - взимай го. Аз се обърках в многото ровене и разпитване.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар

                      Working...
                      X