nikolovvd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълната класация за надеждността на двигателите
Collapse
X
-
разликата в цената идва по скоро от качеството на интериора и глезотийките .Няма по дразнещо нещо от кола с тракащи пластмаси ,скърцащи врати и прочие .Те затова японските коли ,пък даже и сааб-ите изглеждат като ретро вътре обаче са железни :Dntodorov написа:nikolovvd написа:Да! Задръства филтъра за твърди частици на всеки 20-30 000 км. До сега не съм чул италиански дизел да прави този проблем!
Струва си значи.В интерес на истината, ако на тази Крома се изкъртят емблемите на ФИАТ и се лепнат "много-значещите" VW - тази кола ще се търгува поне на цена от 19-20 000 лева. :Pфиатче Браво 2.0
Коментар
-
Разводних темата, но да си кажа:Бях залитнал по Хонда FR-V 2.2 CTDI. Моделите от 2006 година се търгуват от 13 до 18 000 лева.Дано да има за, какво де. Иначе не е лоша кола. Добро ванче е, но вътре... Не ретро, ами ретроградно. Имаш чувството, че японците са препуснали срещу развиващия се свят и за тръгнали наопаки да дирят края на 50-те.Не се чувствах в кожата си. Скоростния лост, таблото, волана, дори седалките...Абе една симбиоза между Мултипла ( интериор) и Хонда FR-V (екстериор)би било много по-добре, колкото и тракащо да е. Без това идеята на двете коли е еднаква. Двигателя нека си остане в коша на японката.Те затова японските коли ,пък даже и сааб-ите изглеждат като ретро вътре обаче са железни
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар