Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е истината за задръстванията!!! 70 000 коли повече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По повод Орлов Мост коментара е ясен - единия проблем идва от това че Евлоги Георгиев се задръства чак до НДК и колите идващи от Младост и т.н. за на ляво няма къде да идат.Напред също се пълни з анула време защото светофара на СУ е може би най-смотания в София и държи по 10 секунди (поне секцията му за ляв завой за към Попа е толкова).И деафкто и попринцип просто няма къде да идеш и си чакаш светлото бъдеще.Другия проблем е че е затворен този булевард който е към старата телевизионна кула (не му знам имаето) и тази вечер хем е вечер здръстването започваше още от Цариградско,през тунелчето,отгоре по мостчето и надолу докадето ти видят очите......Просто из цяла София има множество светофари които ама грам не са помислени и нагласени както трябва и държат страшно много време сигналите с което ту се задръства едната ту другата улица (5-те кьошета,ъгъла на Граф Игнатиев и Евлоги Георгиев в двете посоки,ъгъла на Бул.България и Гоце Делчев и т.н. и т.н.).За центъра е ясно че улиците са тясни и един бус ако има псрял да товари-разтоварва и един тролей да го заобикаля е готова работата.Ама и друг проблем има и макар никой да не си го признава няма къде да се спира.Днес реших да ходя в Плесио да гледам там разни неща и направих поне 4 обиколки на едно каре около магазина докато намеря къде да спра (мани знаците то няма дупка където да се мушна) и накря им дожаля на едни хора и ме пуснаха да спра пред гаража им (имаше си синджирче с катинар) и разбира се съм задръстил доста движението докато обиколя тези 4 пъти с максимална скоросто около 10км/ч докато се озъртам за пролука.А същевременно в центъра са страшно голяма част от чисто административните сгради,агенции и т.н. и отделно много магазини и е нормално да има доста повече коли а и дори повечето маршрути са по-кратки и значително по-бързи през центъра защото и на околовръстното е същото че и по-зле (и дупки,и автобуси и камиони и т.н. какво ли не и там е пълен хаус).Аз лично дори от Горубляне за Овча Купел минавам през центъра защото първо е с почти 10км по-кратко и второ учудващо но дори към 18-19 часът е по-бързо придвижването.И да го направят платено мисля че няма да се промени нещо защото като си имаш работа си плащаш и си я вършиш пък ако нямаш работа там и сега няма да си там независимо че е безплатно (тук вече говоря за по-идеалния център а не за по-големите улици)
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #17
      Абе не е баш така. Дори минимална такса да сложат съм сигурен, че едио поне 30% от трафика ще се отклони. Засичал съм че от Люлин до Младост през сточна гара ми е с 3 км повече от колкото през центъра. Обаче. Има едно голямо ОБАЧЕ. Когато мина през центъра, отсечката от президентството до Орлов мост ми е поне 15-20 мин. А когато минавам през Сточна гара постоянно се движа. И стигам с поне 20 мин по рано. А има и един друг момент. Разхода. Друго си е на 1-ва тръгни-спри,тръгни-спри. И кво излиза, че за 3 км повече аз харча по малко гориво отколкото ти примерно като се забиеш в центъра от Люлин до Младост.

      Коментар


        #18
        Абсолютно съм съгласен за въпроса за разхода. Значи както повече знаят аз минавам разстоянието от Горна баня до към Раковска всекиден в двете посоки. Повечето ми съкварталци минават по бул.Цар Борис III, за да стигнат до центъра, защото там е по-пряко - сутрин там е ад. Аз обаче си карам по бул. България и въпреки,че е по-дълго (не знам с колко, не си правя такива сметки) си стигам за около 20-30 мин. Случвало се е и повече, но през преоблагаващата част от случаите го взимам за 20-30 мин. Не мога да разбера къде му е келепира на горнобанеца като мине по Борис - заклещи се там и дреми, троши си колата по уж пренаредените павета и...С друго не мога да се примиря аз - камионите, които събират боклука. Всеки ден около 8,00-9,00 ч. камионите събират боклука по Раковска. Това ли е единственото време за събиране?! Пречкат се по и без това задръстената улица и неправилно паркирали. Преди около година живях на Евлоги Георгиев. Там боклука се събираше всяка вечер около 22 ч. Сами си направете изводите.

        Коментар


          #19
          The_Wicker_Man написа:
          Абе не е баш така. Дори минимална такса да сложат съм сигурен, че едио поне 30% от трафика ще се отклони. Засичал съм че от Люлин до Младост през сточна гара ми е с 3 км повече от колкото през центъра. Обаче. Има едно голямо ОБАЧЕ. Когато мина през центъра, отсечката от президентството до Орлов мост ми е поне 15-20 мин. А когато минавам през Сточна гара постоянно се движа. И стигам с поне 20 мин по рано. А има и един друг момент. Разхода. Друго си е на 1-ва тръгни-спри,тръгни-спри. И кво излиза, че за 3 км повече аз харча по малко гориво отколкото ти примерно като се забиеш в центъра от Люлин до Младост.
          Не мисля че са много софиянците дето биха направили този мазохистичен преход в час пик... Според мен не си прав, че 30% от шофьорите пътуват от Младост към Люлин или обратно през центъра... А и на всеки му е ясно, че не са определящи 3км повече или по-малко за разхода при трафик, а да не говориме, че щом си тръгнал с кола, значи не чак толкова парите те вълнуват, а времето за което ще стигнеш.
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #20
            Sandeto написа:
            The_Wicker_Man написа:
            Абе не е баш така. Дори минимална такса да сложат съм сигурен, че едио поне 30% от трафика ще се отклони. Засичал съм че от Люлин до Младост през сточна гара ми е с 3 км повече от колкото през центъра. Обаче. Има едно голямо ОБАЧЕ. Когато мина през центъра, отсечката от президентството до Орлов мост ми е поне 15-20 мин. А когато минавам през Сточна гара постоянно се движа. И стигам с поне 20 мин по рано. А има и един друг момент. Разхода. Друго си е на 1-ва тръгни-спри,тръгни-спри. И кво излиза, че за 3 км повече аз харча по малко гориво отколкото ти примерно като се забиеш в центъра от Люлин до Младост.
            Не мисля че са много софиянците дето биха направили този мазохистичен преход в час пик... Според мен не си прав, че 30% от шофьорите пътуват от Младост към Люлин или обратно през центъра... А и на всеки му е ясно, че не са определящи 3км повече или по-малко за разхода при трафик, а да не говориме, че щом си тръгнал с кола, значи не чак толкова парите те вълнуват, а времето за което ще стигнеш.
            Абе четеш ли кво пиша или си пишеш квото си знаеш. Къде съм писал че 30% от трафика е Люлин-Младост?. Казах че според мен, ако сложат една такса, дори и минимална 30% от трафика който минава през центъра ще си потърси обходни маршрути. И пак, именно на това намеквам. Че въпреки че е с 3 км повече стигаш с поне 20 мин по късно и гориш много повече бензин. Но подчертавам СТИГАШ ПО БАВНО. Че явно не обръщаш внимание на тва дето пиша.

            Коментар


              #21
              Wicker_Man, имаш право и ти, но точно това е и моята приказка - трябва да има гъвкава организация на движението - регулацията да се променя според трафика. Съвсем не става дума светофарите да се управляват от полицай, защото той не знае какво е положението на околните кръстовища. Смятам чували сте за положението в Токио - на възловите кръстовища има екрани с карта на трафика, за да може да се пренасочват автомобилите към по-бързите артерии.А колкото до автомобилите с по 1 човек в тях, идеята принципно е следната (вкараха я в Лондон миналата година до колкото си спомням) - ако си сам - такса. Защо? Защото всеки си ходи със своята кола, въпреки, че има възможност да закара съседа, който работи на 5 пресечки от него и има същото работно време. Моето семейство е по същия начин - с баща ми тръгваме почти от едно и също място и работим на 1 км разстояние, но двамата си ходим по отделно с колите. Не всички могат да се комбинират, разбира се, но 20% от софиянци ако могат ще се намалят колите с 10%, което си е 100’000 коли Но пак казвам, нужните лица дремят - или по-скоро гледат как да цунат някоя комисионна, щото за тях светофарите винаги са зелени
              Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
              Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

              Коментар

              Working...
              X