Това е границата между България и Румъния, по точно пътя Кайнарджа - Липница. От 2 ленти директно се преминава на 4 ленти, няма ГКПП, а бариерата е номер 1.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какво мислите за това?
Collapse
X
-
Напълно съобразен с очакваното натоварване път.Колега постара ли се да разгледаш къде се намира тоя път,какви са очакванията за трафика през него и тн. Аз лично се радвам ,че не сме се напънали като румънците.Не намирам причина един селски път ,през който ще минават 20 автомобила на ден да е с четири ленти и да ни струва 20 милиона,вместо дадените 6 милиона.На мястото на бариерата се очаква и откриването на КПП.
Коментар
-
Красьо, това както го казваш звучи като да се направи магистрала в южна България до морето, а после да се каже че няма смисъл от магистрала в северна България до морето, понеже като засякли потока хората ползвали предимно южната магистрала (защо ли?!). Ти направи хубав път, пък колите ще дойдат.
Коментар
-
Нещо ми намирисва на грандомания твоето.Тук става въпрос за едни междуселски пътища в страни от градовете и не удобни за връзка и ползване от туристи.Де е смисъла да направят новата отсечка с 4 ленти и 10 км дължина,като за да стигнеш до нея ще се лашкаш 50 км по третокласен път?ls1 написа:Красьо, това както го казваш звучи като да се направи магистрала в южна България до морето, а после да се каже че няма смисъл от магистрала в северна България до морето, понеже като засякли потока хората ползвали предимно южната магистрала (защо ли?!). Ти направи хубав път, пък колите ще дойдат.
И на мен ми се иска всички пътища да са като магистрали,ама няма как да стане.
Коментар
-
Въпроса е не толкова защо е двулентов, а защо не са направили преход, маркировката не съвпада и тнт. Да може наистина да минават по 20 коли, но все пак трябва да има и някаква естетика и преход. И защо е завършен преди да се построи КПП, дали след като го разкопаят, няма да излезе по скъпо.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Пътя е между село Кайнарджа и село Липница в Ръмъния, и често казано мисля че ръмънците са се изхвърлили или по-скоро са ’усвоили" европарички. Според мен КПП не се предижда предвид това което е направено намясто, а и се чудя, защо не е направен плавен преход между пътя с 2 ленти и пътя с 4 ленти - по-скоро това е голямата простотия, вижте че дори и маркировките не водят.krasio_79bs написа:Напълно съобразен с очакваното натоварване път.Колега постара ли се да разгледаш къде се намира тоя път,какви са очакванията за трафика през него и тн. Аз лично се радвам ,че не сме се напънали като румънците.Не намирам причина един селски път ,през който ще минават 20 автомобила на ден да е с четири ленти и да ни струва 20 милиона,вместо дадените 6 милиона.На мястото на бариерата се очаква и откриването на КПП.
Коментар
-
Аз пък мисля, че в такива ’изостанали’ според облажилите гербово бургазлии трябва отнякъде да се почне, защо да не е от пътищата? Дай сега като са селски райони встрани от всичко да останат вечно такива? Дай да не обръщаме внимание на Северозапада, на Североизтока, на Родопите? Че откъде да се почне ако не от пътищата и инфраструктурата? Ето, има надежди че Дунав мост 2 ще съживи региона си. Видяхме докъде ни докара централизацията. Всички в София, Бургас, Пловдив, Русе, Варна, Търново, Стара Загора и още няколко. Извън тях - абе зарежи ги тез селски райони, за какво да вкарваме пари в тях. Е хубаво ли ни е така, ’централизирано’? На мен не.
Коментар
-
Нестава въпрос да няма път - път е направен, но защо да е четирилентов, при условие че може да се направят за съшите пари два двулентови пътища в такива региони.ls1 написа:Аз пък мисля, че в такива ’изостанали’ според облажилите гербово бургазлии трябва отнякъде да се почне, защо да не е от пътищата? Дай сега като са селски райони встрани от всичко да останат вечно такива? Дай да не обръщаме внимание на Северозапада, на Североизтока, на Родопите? Че откъде да се почне ако не от пътищата и инфраструктурата? Ето, има надежди че Дунав мост 2 ще съживи региона си. Видяхме докъде ни докара централизацията. Всички в София, Бургас, Пловдив, Русе, Варна, Търново, Стара Загора и още няколко. Извън тях - абе зарежи ги тез селски райони, за какво да вкарваме пари в тях. Е хубаво ли ни е така, ’централизирано’? На мен не.
Коментар
-
Щото е граница, обикновено около границата може да се получи скупчване на тирове, чакане, хубаво е да има пространство за паркинги, бизнес и всякакво оживление. За мен е глупаво да ти се отваря още една артерия със съседна държава и да не го направиш като хората, да има перспектива.А един 4 лентов път е по-евтин от два двулентови със сигурност.
Коментар
-
Ахаааа.Пак вечното съперничество Варна -Бургас. Пътищата са приоритет навсякъде,но първо се оправят международните транспортни коридори.Да ти обяснявам ли колко време правиха Бургас-Малко Търново,а Бургас -Средец-Лесово го правят трета година и още не е направен.ls1 написа:Аз пък мисля, че в такива ’изостанали’ според облажилите гербово бургазлии трябва отнякъде да се почне, защо да не е от пътищата? Дай сега като са селски райони встрани от всичко да останат вечно такива? Дай да не обръщаме внимание на Северозапада, на Североизтока, на Родопите? Че откъде да се почне ако не от пътищата и инфраструктурата? Ето, има надежди че Дунав мост 2 ще съживи региона си. Видяхме докъде ни докара централизацията. Всички в София, Бургас, Пловдив, Русе, Варна, Търново, Стара Загора и още няколко. Извън тях - абе зарежи ги тез селски райони, за какво да вкарваме пари в тях. Е хубаво ли ни е така, ’централизирано’? На мен не.
Коментар
-
Само за уточнение, има действащ пункт на 20 км от този - в Силистра. От този пункт определено е уточнено какъв е потокът на автомобили и камиони - по мои наблюдения, няма опашки от чакащи.ls1 написа:Щото е граница, обикновено около границата може да се получи скупчване на тирове, чакане, хубаво е да има пространство за паркинги, бизнес и всякакво оживление. За мен е глупаво да ти се отваря още една артерия със съседна държава и да не го направиш като хората, да има перспектива.А един 4 лентов път е по-евтин от два двулентови със сигурност.
Коментар
-
какво мислите за това?
Аз пък мисля , че нужда от ЛПП няма , защото ни предстои влизане в Шенген.А за големината на пътя : Румънците още не са изградили прилежащата инфраструктура при моста Видин - Калафат .Просто е некоординирана работата ...Румънците искаха , а може би още настояват за развитие на инфраструктурата в източната си част , по простата причина , че оттам минава трафикът от Турция към Русия ...FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар