Въобще не си прав, но темата е за метрото, така че няма да влизам в полемики. Честито на софиянци и на столичани
Просто Тиквата за пореден път ме издразни с просташките си изказвания!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Днес пускат втория лъч на метрото в София
Collapse
X
-
Humppa -
ТЕЦ Варна натоварен 1/2 от мощността стига за 1/2 от България през зимата при това. Дори и да гръмне - най-много да ни стресне във Варна. АЕЦ ако гръмне - България + 1/4 от континентална Европа няма да стават за живеене. Допълнително, че в България има още ен на борй ТЕЦ и ВЕЦ, а не броя зелените безсмислици от които през зимата почти няма файда. АЕЦ Козлодуй или работещите части от него стигат за покриване на нуждите на цяла БГ + ни остава мощност и за износ. От Белене какво ще правим? Само износ ли? Питам заради елементарната математика. Дори тази на ББ е такава - всеки българин трябва да дари стойността на един мерцедес, че да стане тоя АЕЦ, а за кого ще е от полза? Цената на тока няма да падне, защото извън БГ ще е по-скъп и ще ни е на оферта да го изнасямеHumppa написа:Въобще не си прав, но темата е за метрото, така че няма да влизам в полемики. Честито на софиянци и на столичани
Просто Тиквата за пореден път ме издразни с просташките си изказвания!
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Humppa
Колеги, разберете най-накрая! Не можем да говорим за енергийна ефективност, ако НЯМАМЕ ЕНЕРГЕТИКА!!! Преди да почнем да пестим енергия, първо трябва да си я произведем някъде!!!На път е да се спука зеленият енергиен балон, балонът, който следва е енергийната ефективност. В частност тази на "панелките"! С 5 cm EPS или XPS и 5-камерна PVC дограма с кофти профил не става!
Коментар
-
а русия като започне да ни връща ядрените отпадъци които са временно там? интересно ми е защо никой не обелва дума за това, и още по интересно ми е при референдум "искаме ли ядрени отпадъци на наша територия" какъв би бил отговора на мнозинството. малък цитат от статията по темата:"Пари от ядрените фондове за общини, които приемат хранилищеПо думите му обаче задачата ще е трудна, тъй като по правило населението в близост до евентуални подходящи терени е настроено негативно и протестира срещу разпологането на такива съоръжения. ДПРАО има горчив опит в това отношение с модернизацията на съществуващото хранилище за ниски и средни РАО в Нови хан, където проектът срещна яростния отпор на екоорганизации и местните жители."http://www.mediapool.bg/%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0-%D1%8F%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D1%86%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D 1%8F-%D0%B4%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82-%D1%82%D0%B0%D0%BC-news161725.htmlЕК предложи директива, забраняваща износа на ядрени отпадъциhttp://www.mediapool.bg/ек-предложи-...nik.bg/12193с 2 аец централи кво правим?Humppa написа:Колеги, разберете най-накрая! Не можем да говорим за енергийна ефективност, ако НЯМАМЕ ЕНЕРГЕТИКА!!! Преди да почнем да пестим енергия, първо трябва да си я произведем някъде!!!На път е да се спука зеленият енергиен балон, балонът, който следва е енергийната ефективност. В частност тази на "панелките"! С 5 cm EPS или XPS и 5-камерна PVC дограма с кофти профил не става!
Коментар
-
нали не си мислиш, че от ЕС нещо много са се загрижили за здравето на трилионите, живеещи в Сибир? т.нар. ядрени отпадъци са си чисто гориво, много по-калорично от настоящото. по същия начин е било и с бензина едно време - стоял си е в бидони и са се чудили какво да го правят. сега - по 3 кинта литъра е най-ниската цена в ЕС. иначе, бъди спокоен колега. у нас скоро няма да има никакъв аец.
браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Аз пък се радвам, че се инвестира в инфраструктура и строене на нещо, поне видяхме нещо реално след 20 години преход. Пътищата са били винаги нещо важно за икономиката на която и да е държава/град. Аз ако съм софиянец и за 3 часа съм до морето в Бургас, защо ми е да ходя до Варна за 5 часа по разбити пътища. Чакам с нетърпение да направят магистрали Хемус и Черно море, че и нашия град да е леснодостъпен.Турците се спукват да строят пътища със собствен бюджет, а ние плюем, че тук се строят пътища при положение, че половината пари са от нашия джоб, а останалите европейски. Кой от вас купувайки си нещо би отказал да му платят половината? Разбирам да плюят срещу строенето на пътищата автосервизите и гумаджиите, защото при хубвави пътища ще им падне оборота, ама като знам че всяка дупка ми тегли пари от джоба как да не се радвам на хубава магистрала
Дал съм 100 лв за изправяне на джанти и имам балони на две гуми за последната година. Грубо с 300 лв съм назад, а ако сметна и окачването, нещата минават спокойно 600 лв.- това е реалността... после защо няма да се радвам на хубав път.Здравеопазването , училищата и детските градини са важни също, но всичко това ще се оправи когато сивата икономика се снижи до минимум, а не "осигуряват ме на минималната заплата, а вземам 1000 лв на ръка".
Коментар
-
и защо да нямаме енергетика?имаме си, просто ползваме чужди ресурсине е много ефективна, но имамеHumppa написа:Колеги, разберете най-накрая! Не можем да говорим за енергийна ефективност, ако НЯМАМЕ ЕНЕРГЕТИКА!!! Преди да почнем да пестим енергия, първо трябва да си я произведем някъде!!!На път е да се спука зеленият енергиен балон, балонът, който следва е енергийната ефективност. В частност тази на "панелките"! С 5 cm EPS или XPS и 5-камерна PVC дограма с кофти профил не става!
Коментар
-
Не разбрахте ли, че кораба потъва, а тиквата се е заела да го боядисва.Flex написа:Аз пък се радвам, че се инвестира в инфраструктура и строене на нещо, поне видяхме нещо реално след 20 години преход. Пътищата са били винаги нещо важно за икономиката на която и да е държава/град. Аз ако съм софиянец и за 3 часа съм до морето в Бургас, защо ми е да ходя до Варна за 5 часа по разбити пътища. Чакам с нетърпение да направят магистрали Хемус и Черно море, че и нашия град да е леснодостъпен.Турците се спукват да строят пътища със собствен бюджет, а ние плюем, че тук се строят пътища при положение, че половината пари са от нашия джоб, а останалите европейски. Кой от вас купувайки си нещо би отказал да му платят половината? Разбирам да плюят срещу строенето на пътищата автосервизите и гумаджиите, защото при хубвави пътища ще им падне оборота, ама като знам че всяка дупка ми тегли пари от джоба как да не се радвам на хубава магистрала
Дал съм 100 лв за изправяне на джанти и имам балони на две гуми за последната година. Грубо с 300 лв съм назад, а ако сметна и окачването, нещата минават спокойно 600 лв.- това е реалността... после защо няма да се радвам на хубав път.Здравеопазването , училищата и детските градини са важни също, но всичко това ще се оправи когато сивата икономика се снижи до минимум, а не "осигуряват ме на минималната заплата, а вземам 1000 лв на ръка".VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Що, имат нещо клон в България ли?Пак давам един стар мой пример за ’стъкмистика’. Вдигат глобата за неправилно пресичане на пешеходец от 10лв на 50лв. За нас е тъпотия, щото знаем че тез глоби са единични и нямат никакъв ефект. Обаче в нечий правителствен доклад това от 10 на 50 става на ’петкратно увеличение на усилията в борбата за сигурност на пътя’. Мога да дам и друг пример. Тази година като теглиха жребия за места за детски градини във Варна към 2000 деца се оказа че няма места за тях. В същото време излезе шефа тука на секция образование и каза, че ’300-400 деца само са без градина’. И как става тъй?! Много просто, сметнали средно от 2000г насам и за тях това си е официалната статистика, точка. Както виждаш, никой никого не лъже...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар