Нямате право да четете ЗДП нито ППЗДП, преди да сте отговорили на този въпрос. Отговорете така, както знаете, не питайте никой. Вие какво мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко е задължителната минимална скорост по автомагистрала?
Collapse
X
-
Има много такива тънки моменти от ЗДП, които всички мислим, че знаем, а като ги разберем наистина, виждаме, че нищо не знаем. Затова аз лично се стремя редовно да го чета, за да не стана причина за ПТП поради незнание. Ето например, наскоро се наложи да ме теглят. И съвсем случайно погледнах члена, в който пише как се използват светлините. Еми признавам си - до последно бях убеден, че теглеЩото МПС трябва да е с включени къси, а то се оказа, че по някое време са приели изменение, според което теглещото трябва да е с включени къси И авариен сигнал. А аз се чудех защо теглещите пускат аварийки. То може и да не е отскоро даже, обаче когато аз съм изкарвал книжка - нямаше изискване за аварийни светлини. Проопуснал съм тази промяна и не знаех. Затова си мисля, че при подновяване на книжка след 10 години, трябва да се минава проверочен изпит по теория.
Коментар
-
Аз пък всяка година харча по около 5лв и си купувам актуален ЗДП и си го чета на плажа. Не съм съгласен да давам още пари (освен тези за подновяване на книжката) през 10г., защото този проверовъчен ще трябва също да се заплаща.ogi28b написа:Има много такива тънки моменти от ЗДП, които всички мислим, че знаем, а като ги разберем наистина, виждаме, че нищо не знаем. Затова аз лично се стремя редовно да го чета, за да не стана причина за ПТП поради незнание. Ето например, наскоро се наложи да ме теглят. Нали карам Фиат. И съвсем случайно погледнах члена, в който пише как се използват светлините. Еми признавам си - до последно бях убеден, че теглеЩото МПС трябва да е с включени къси, а то се оказа, че по някое време са приели изменение, според което теглещото трябва да е с включени къси И авариен сигнал. А аз се чудех защо теглещите пускат аварийки. То може и да не е отскоро даже, обаче когато аз съм изкарвал книжка - нямаше изискване за аварийни светлини. Проопуснал съм тази промяна и не знаех. Затова си мисля, че при подновяване на книжка след 10 години, трябва да се минава проверочен изпит по теория.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Еми като се кара от всички на фарове, все с нещо трябва да се различаваш от масата - в случая с аварийни. Интересно как ще подаваш сигнали за маневри... как да е, темата с фаровете ми е болна.ogi28b написа:Има много такива тънки моменти от ЗДП, които всички мислим, че знаем, а като ги разберем наистина, виждаме, че нищо не знаем. Затова аз лично се стремя редовно да го чета, за да не стана причина за ПТП поради незнание. Ето например, наскоро се наложи да ме теглят. Нали карам Фиат. И съвсем случайно погледнах члена, в който пише как се използват светлините. Еми признавам си - до последно бях убеден, че теглеЩото МПС трябва да е с включени къси, а то се оказа, че по някое време са приели изменение, според което теглещото трябва да е с включени къси И авариен сигнал. А аз се чудех защо теглещите пускат аварийки. То може и да не е отскоро даже, обаче когато аз съм изкарвал книжка - нямаше изискване за аварийни светлини. Проопуснал съм тази промяна и не знаех. Затова си мисля, че при подновяване на книжка след 10 години, трябва да се минава проверочен изпит по теория.
Коментар
-
Видях резултатите, преди да гласувам и сега не могаogi28b написа:Нямате право да четете ЗДП нито ППЗДП, преди да сте отговорили на този въпрос. Отговорете така, както знаете, не питайте никой. Вие какво мислите?
Едно време теглещото се отличаваше по фаровете, а тегленото - по аварийките ... това мисля беше идеята тогаваogi28b написа:Има много такива тънки моменти от ЗДП, които всички мислим, че знаем, а като ги разберем наистина, виждаме, че нищо не знаем. Затова аз лично се стремя редовно да го чета, за да не стана причина за ПТП поради незнание. Ето например, наскоро се наложи да ме теглят. Нали карам Фиат. И съвсем случайно погледнах члена, в който пише как се използват светлините. Еми признавам си - до последно бях убеден, че теглеЩото МПС трябва да е с включени къси, а то се оказа, че по някое време са приели изменение, според което теглещото трябва да е с включени къси И авариен сигнал. А аз се чудех защо теглещите пускат аварийки. То може и да не е отскоро даже, обаче когато аз съм изкарвал книжка - нямаше изискване за аварийни светлини. Проопуснал съм тази промяна и не знаех. Затова си мисля, че при подновяване на книжка след 10 години, трябва да се минава проверочен изпит по теория.
Коментар
-
Честно казано, сега не знам как е - ЗДвП не съм го чел поне 10 години.Едно време беше записано, следното""Забранено е движението по автомагистрала на МПС/ППС, което конструктивно не е предвидено да развива най-малко 50 км/ч". Ако и сега формулировката е подобна-това е нещо съвсем различно от минимално разрешена скорост.Разликата е от земята до небето.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И аз бях близо,но не познах.То всъщност не е до налучкване,а до знание,аз лично си признавам,че съм го забравил.П.П.Когато аз вземах книжка(преди 5 години и половина),закона за теглене беше точно така,както Оги каза.Теглещото МПС трябва да е с включени къси светлини,а тегленото на аварийни.Иначе има логика сега като всички караме на фарове,също така и светлинните сигнали.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар