snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е виновен за цената на горивата?Бойко, Иран или ние сами
Collapse
X
-
Аз също съм много за колелата, даже докато не се преместих в квартира близо до работата (15мин. пеша), едно цяло лято карах по 22км, до работата и обратно. Трябва да Ви кажа че е супер! В началото е тегаво, после не ти прави впечатление. 11км, ги минавах за около 30-35 минути. С 20 мин. бях по-бърз от маршрутката, а за градския транспорт не ми се мисли. Винаги обаче има едно НО. С колелото не можеш да разкарваш детето нагоре/надолу. Можеш, ама аз не бих рискувал. Не можеш на върщане да минеш през маркета да товариш две/три торби хранителни стоки. Освен това няма и къде да си оставиш колелото. Друг проблем е изпотяването. Не на всеки работата му е либерална, така да кажа. Трябва да си костюмиран, добре изглеждащ и т.н.Освен това зимно време не става с колело. При дъжд също, ставаш като прасе. Аз съм карал зимно време само като няма сняг, на сухо, до -5 градуса с хубави ръкавици и яке, не е проблем. Велоалеите също са от голямо значение, ама не бих казал че са такъв проблем. С колелото винаги можеш да се мушнеш в малките улички, и да скъсиш разстоянието. И при спазване правилата за движение, не е толкова страшно. Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик
.
-
@Immortalмоите познати и приятели, които гласуваха за бойко, хич не са мързеливи. освен това настоятелно си плащат всички данъци, такси и осигуровки и пр. дори когато могат да изклинчат. това, което ги обединява е, че са нискообразовани, гледат много тв и не искат да приемат различното мнение, дори при обективни доказателства, че то е по-меродавно. което си е напълно човешка черта, добре експлоатирана от партийните спецове по връзки с обществеността.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Разбира се, че колелото е само една от алтернативите. Другите са градски транспорт, пеша, имаме крака все пак. България не е само София, има и провинция, в която повечето хора спокойно могат да живеят без да използват колата си ежедневно. И от това стандартът им на живот никак няма да пострада, дори напротив.Горивата са скъпи и ще поскъпват, доходите ни са ниски и няма как да се повишат, ако не работим по-ефективно, не се повиши производителността на труда и не произвеждаме принадена стойност. "Винету", "Капиталът" - всичко е написано в книгите, само трябва да се прочетатnikolce написа:Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик
.
.Но въпреки че горивата са скъпи, доходите са ниски, а голям процент от хората нямат жизнена необходимост да са всеки ден в колите си, те продължават да го правят. При това положение горивата никога няма да ни се сторят евтини.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Въпреки, че от всичко ляво ми се повдига, не ми харесва намесата на държавата в икономиката, но аджеба щом има регулирани неща, като таван на пенсиите, максимален осигурителен доход, минимална работна заплата, защо да няма пределно допустими цени на някои най-основни стоки, каквито са горивата?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ето, че пак се изказвате неподготвени. Няма по вредно нещо от това да караш велосипед в града и то между автомобилите. Точно когато дробовете са ти най отворени....... дишаш прахоляка, газовете...............................nikolce написа:Аз също съм много за колелата, даже докато не се преместих в квартира близо до работата (15мин. пеша), едно цяло лято карах по 22км, до работата и обратно.snake написа:....
Коментар
-
Много пъти съм се чудил,защо всеки кара колата си без НЕОБХОДИМОСТ. Никой не може да ми отговори!Колелото е голяма алтернатива през 8-9 мес. в годината на автомобила.snake написа:Разбира се, че колелото е само една от алтернативите. Другите са градски транспорт, пеша, имаме крака все пак. България не е само София, има и провинция, в която повечето хора спокойно могат да живеят без да използват колата си ежедневно. И от това стандартът им на живот никак няма да пострада, дори напротив.Горивата са скъпи и ще поскъпват, доходите ни са ниски и няма как да се повишат, ако не работим по-ефективно, не се повиши производителността на труда и не произвеждаме принадена стойност. "Винету", "Капиталът" - всичко е написано в книгите, само трябва да се прочетатnikolce написа:Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик
.
.Но въпреки че горивата са скъпи, доходите са ниски, а голям процент от хората нямат жизнена необходимост да са всеки ден в колите си, те продължават да го правят. При това положение горивата никога няма да ни се сторят евтини.
Коментар
-
Е, може да съм сбъркал с 10-11 месеца за някай неща. Аз не помня какво съм ял миналия Четвъртък, а какво остава да си спомням всичко до дни и часове за събития от преди 16-17 години.Сина ми се роди в началото на 1995 година и никога няма да забравя каква борба за отцеляване сме водил вкъщи. Дори хляба сме си правили в печката у дома. Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :Djenshen73 написа:Пишеш малко на аба.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
И като гледам и двамата сте станали хора,Immortal написа:Абсолютно!Вие яли ли сте чай без захар и сух хляб, откраднат без пари от студентския стол?Щото аз съм.Сега всичко е лигавене.Бензина им бил скъп. Ми карайте на метан бе, 3 пъти по-евтин е!nikolovvd написа:Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Понеже тогава е било глад и мизерия - дай сега на Б.Б. да му доизлижеме задника /ако му е останал такъв от лизане/ понеже има портокали в магазина целогодишно.nikolovvd написа:Е, може да съм сбъркал с 10-11 месеца за някай неща. Аз не помня какво съм ял миналия Четвъртък, а какво остава да си спомням всичко до дни и часове за събития от преди 16-17 години.Сина ми се роди в началото на 1995 година и никога няма да забравя каква борба за отцеляване сме водил вкъщи. Дори хляба сме си правили в печката у дома. Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :Djenshen73 написа:Пишеш малко на аба.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Стига ги кара да минават на метан бе.Колко пъти да ти казвам,че като станат повече метанистите и ще вдигнат метана.Immortal написа:Абсолютно!Вие яли ли сте чай без захар и сух хляб, откраднат без пари от студентския стол?Щото аз съм.Сега всичко е лигавене.Бензина им бил скъп. Ми карайте на метан бе, 3 пъти по-евтин е!nikolovvd написа:Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Па и то знайш как е хич не върви колата.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Ето такива няколко екипа трябва да дойдат в България и тогава всички ще влезнем в релсите . :D http://www.automedia.bg/news/article_17463.html
Коментар
-
В конкретния случай ОК, съгласен съм, но в САЩ е малко повече от полицейщина........а американски президент е казал че който е готов да пожертва собода за сигурност, не заслужава да притежава и двете........коцев написа:Ето такива няколко екипа трябва да дойдат в България и тогава всички ще влезнем в релсите . :D http://www.automedia.bg/news/article_17463.htmlAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse








Коментар