колега ориентировачни обороти при 100км/ч при движение на 5та дали знаеш ? ако са 3000 хиляди + - 100 кутия от браво/а марея ще стане, като по-добре да търсиш от кутия от кола с пластмасови колектори, понеже са и по дълги предавките на 3та 4та и 5та , 1 и 2 са еднакви с металния колектор, иначе главното предаване е едно и също, на твое място бих опитал с такава кутия, успех и скорошно излизане на пътя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цайт Нот. Който може да помага.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Огледайте добре дали бронята на жилото ляга добре към купето и към кутията. Имал съм ядове с жило с малко по-къса броня. Като тръгне да се накланя двигателя при потегляне се отделяше от опората на скорстната кутия и се получаваше едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натиксаш и пускаш рязко съеднинителя. Може да пробваш да сложиш подложки /шайби/ между бронята и опората и на скоростната кутия.kik73bg написа:С жило, чисто ново е.stenli написа:Привода на съединителя с жило ли е или хидравличен ?
Коментар
-
Като започваш да пускаш съединителя,започва да се тресе,все едно си застопорил купето,а мотора се движи.Нещо от този сорт.ФЕРАРИСТ написа:Какви са точно вибрациите ли каквото и да е там?В такт с движението на двигател, маховик, гуми или какво точно е?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Ще го проверя и това,но не виждам логика.В понеделник ще сложа друго жило.stenli написа:Огледайте добре дали бронята на жилото ляга добре към купето и към кутията. Имал съм ядове с жило с малко по-къса броня. Като тръгне да се накланя двигателя при потегляне се отделяше от опората на скорстната кутия и се получаваше едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натиксаш и пускаш рязко съеднинителя. Може да пробваш да сложиш подложки /шайби/ между бронята и опората и на скоростната кутия.kik73bg написа:С жило, чисто ново е.stenli написа:Привода на съединителя с жило ли е или хидравличен ?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Прегледани и здрави са и вътрешните и външните.didobeast написа:Вибрациите са от вътрешни карета . На Nisan X-Trail имах същия случай , от не навременна смяна на маншон и се получи адското тресене ,особено на заден ход .MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Вътрешните карета са най-обикновени "тройки". Ако са скъсани маншоните им ще започне да тече масло от скоростите.didobeast написа:Вибрациите са от вътрешни карета . На Nisan X-Trail имах същия случай , от не навременна смяна на маншон и се получи адското тресене ,особено на заден ход .Митаче, маховикът и на задна, и на предна скорост се върти все в една и съща посока и е все еднакво натоварен заедно със съединителя.popara801 написа:Единствения вариант за мене остава маховика.То друго не остана като прочетох баси.
Коментар
-
Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Както е писал Живко по-горе вътрешните карета са обикновени иглени лагери.Освен това имат доста голям ход.Ако излезе полуоската,тя въобще няма да се върти.mitaka_71 написа:Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар