http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsмен ме притеснява малко цената.Много евтин ми се струва при положение че има документи,нов акомулатор и платена ГО.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ви е мнението за този мотор
Collapse
X
-
Сигурно и собственика не е у ред, аз повече от 500лв. не бих дал. Мотора не е нищо особенно, дори не е чисто ендуро, по скоро е ендуро с елементи на туристически моторveskobravo написа:само заради годината ли е тази цена според вас или има нещо друго???
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
точно това ме интересува.Как е откъм издръжливост,лесно ли се намират части (нови или 2-ра ръка)Самия двигател как е. Кое е по-добре 4-тактов или 2-тактов.Мен лично повече ме привличат 4-тактовите.pecata написа:Мотора е тежко ендуро.За годините си струва толкова колкото и да е перфектен.Много сполучлив мотор,който носи много на бой.Части бол.
Коментар
-
4тактовия сякаш е по издръжлив. Но пък 2тактовия дава повече кеф, като вървеж два двигателя с еднаква кубатора 2тактовия ще дава повече мощност и вървеж. Но 4тактовия ще изкара по дълго време без ремонти. Макар, че и при двата е относително и си зависи от карането и от поддръжката, а при 2тактовия най вече от маслото което се налива в бензина. 4тактовия има предимства в градски условия и при каране в гората, дава повече мощност на ниски обороти, докато 2тактовия има сила от средни обороти на горе. Така че си зависи от човека какво иска, дали спокойно каране с 4тактовия, или постоянно навиване на масура на двутактовия. И най важното, 4 тактовия е по икономичен и май и по евтин за поддръжка
.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар