Аз по-скоро исках да наблегна върху "уважителна причина".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гражданска и софтуер за разчитане на грешки
Collapse
X
-
Моя е грешката за преглед става дума просто мислех да питам и за гражданска дали е проблем че ще е направена със СФ номера, а до седмица ще я сменям на Варненски, но докато пишех темата ми звънаха да ми кажат че гражданската е направена
. Съжалявам за объркването..Иначе днес мислех да мина, но акумулатора беше паднал. За утре си запазих час тук до нас в някакъв сервиз срещу Европа.
Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Дам точно там с запазен час те си я минаха всичко точно 47 лв. Чесно казано съм доволен.Днес я закачих със софтуера сработи без проблем й ми даде това като грешка :1. P0400 Powertrain: Exhaust Gas Recirculation Flow MalfunctionБихте ли ми дали насоки като отида в сервиз какво точно да кажа като проблем че има й според вас ако е някаква голяма сума ремонта да се захващам ли или не е толкова фатално.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Това е EGR системата, която много колеги тук затапват умишлено. Не е никакъв проблем да работи без тази система, освен ако ДВГ не минава в авариен режим заради нея. Страничните ефекти се изразяват в изхвърлянето на повече врени газове в атмосферата. Аз лично бих си оправил EGR -a, както направих на моята кола, но зависи и от финансовото състояние на собственика.Късно видях темата, иначе щях да ти дамполезен съвет и за придвижването без минат ГТП. Все пак ще го напиша за тези които не знаят. В такива случаи се взема талон от КАТ, за временно придвижване на автомобила. Използва се, когато по някаква причина автомобила не е бил в състояние (в движение ) за да мине ГТП преди крайната дата. С този талон, може да придвижиш автомобила до пункта за ГТП без никакви проблеми. Ако не дай боже стане катастрофа или нещо от тоя род, ще си редовен с документите.egzoti4en написа:Дам точно там с запазен час те си я минаха всичко точно 47 лв. Чесно казано съм доволен.Днес я закачих със софтуера сработи без проблем й ми даде това като грешка :1. P0400 Powertrain: Exhaust Gas Recirculation Flow MalfunctionБихте ли ми дали насоки като отида в сервиз какво точно да кажа като проблем че има й според вас ако е някаква голяма сума ремонта да се захващам ли или не е толкова фатално.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мхм мерси за информацията. Въпроса явно при мен е дали минава в авариен режим ДВГ. Дали това че Engine Light свети означава че е в авариен и има ли как да се разбере дали е преминал в такъв режим по някакъв начин.Иначе доколкото разбирам от това което си писал ако не е в авариен режим да си карам смело поне за сега пък по натам може да се оправя.Dido_Lyubenov написа:Това е EGR системата, която много колеги тук затапват умишлено. Не е никакъв проблем да работи без тази система, освен ако ДВГ не минава в авариен режим заради нея. Страничните ефекти се изразяват в изхвърлянето на повече врени газове в атмосферата. Аз лично бих си оправил EGR -a, както направих на моята кола, но зависи и от финансовото състояние на собственика.Късно видях темата, иначе щях да ти дамполезен съвет и за придвижването без минат ГТП. Все пак ще го напиша за тези които не знаят. В такива случаи се взема талон от КАТ, за временно придвижване на автомобила. Използва се, когато по някаква причина автомобила не е бил в състояние (в движение ) за да мине ГТП преди крайната дата. С този талон, може да придвижиш автомобила до пункта за ГТП без никакви проблеми. Ако не дай боже стане катастрофа или нещо от тоя род, ще си редовен с документите.egzoti4en написа:Дам точно там с запазен час те си я минаха всичко точно 47 лв. Чесно казано съм доволен.Днес я закачих със софтуера сработи без проблем й ми даде това като грешка :1. P0400 Powertrain: Exhaust Gas Recirculation Flow MalfunctionБихте ли ми дали насоки като отида в сервиз какво точно да кажа като проблем че има й според вас ако е някаква голяма сума ремонта да се захващам ли или не е толкова фатално.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Ако е в авариен режим - до 3000 върти и после - нищо и повече от 120км не можеш да вдигнеш - поне при моя крайслер е така! Аз смених някакъв електронен клапан, който попринцип е на мерцедес E класа, а в тъпия крайслер има 2! Намерих такъв на старо и го смених само него и засега не е светвала слава Богу! Съветвам те да го оправиш. Не е мн препоръчително да запушваш клапана! На мен ми излезе 80лв, иначе нов е около 260лв. Незнам при теб какъв е проблема - може да е само запушване - има едни филтерчета на клапъна - пробвай тях да смениш 1во!Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар