Колеги, машинката е Acer Travelmate 5520G и ми играе номера...Зарежда си операционната система и след 2-3 минути забива на място. След изключване от копчето пак си зарежда и пак същото. Успях да преинсталирам с win7, обаче пак същото. Тръгнах да слагам UBUNTU, обаче заби в началото на инсталацията, което ме навежда на мисълта, че проблема е хардуерен.Инсталирах EVEREST и успях да щтракна една снимка на температурите преди да забие:http://imageshack.us/photo/my-images...jpg/Малко височки ми се струват и мисля, че прегрява.Обаче, вентилаторчето си работи нормално, правих врътки с рам паметта и пак същото.Някаква идея къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хардуерен проблем с лаптопа
Collapse
X
-
Според мен щом забива и нищо не прави(т.е не се изключва сам) проблема не е с температурите. Аз бих пробвал да проверя хард диска за лоши сектори и за някакви грешки с него. Вариант е ако ти се занимава с едно Boot Cd да видиш дали няма да се оправи. Лично според мен темепературите са високи, но ако не се изключва сам, а ти се налага на теб да го рестарираш според мен проблема е хард диска. Моя опит с хардове на TOSHIBA винаги показва че се прецакват незнам аз ли съм карък, но от 3 лаптопа с такива хардове и трите сдадоха багажа.Fiat Punto JTD HLX 1999
-
Не си ти каръка ами Toshiba. В бившата ми работа де що беше лаптоп с хард диск на Toshiba сдаде багажа. Даже имам няколко вкъщи - използвам ги да си подпирам прозорците.egzoti4en написа:Според мен щом забива и нищо не прави(т.е не се изключва сам) проблема не е с температурите. Аз бих пробвал да проверя хард диска за лоши сектори и за някакви грешки с него. Вариант е ако ти се занимава с едно Boot Cd да видиш дали няма да се оправи. Лично според мен темепературите са високи, но ако не се изключва сам, а ти се налага на теб да го рестарираш според мен проблема е хард диска. Моя опит с хардове на TOSHIBA винаги показва че се прецакват незнам аз ли съм карък, но от 3 лаптопа с такива хардове и трите сдадоха багажа.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Имам същия проблем с PC-то вкъщи, преинсталирах Уиндоуса (XP) на три различни харда и продължава да забива по същия начин. Силно подозирам рам-та, че нещо се бъзика, но не съм сигурен точно как да я тествам.Fiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
Коментар
-
проблем в електрониката на харда е най-вероятен. пълно форматиране би трябвало да оправи нещата за известно време, ама не е сигурно - въпрос на късмет е да напише грешно системен файл от първия път. най-добре да намериш някъв друг хард и да опиташ на него как е. можеш да опиташ да инсталираш на външен, ако ти пали от юсб.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
1. memtestx86 от CD за да изключиш всичко останало като възможен проблем - http://www.memtest86.com/2. Изключи всичко на USB или външно за машинката;3. Тествай твърдия диск с някоя програмка за тест, сигурен съм че производителя на диска си има такава на страницата.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
М5ков: Проблема са ти температурите. Контролера, който управлява power state явно не сработва правилно. Нямам идея този лаптоп дали се разглобява лесно, но го отвори и почисти радиатора защото въпреки, че вентилатора работи, ако радиатора е задръстен - прегрява. Охлаждането на лаптопите има 2 части: топла и студена, като топлата част за да изстине - студената трябва да е... позна, студена
Искаш ли снимки към думите ми или схвана и ще се справиш?
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Така е. .... Не се разглобява лесно(в сравнение с други) ама ако не го разглобиш и изчистиш един път ще забие и след като го ресетнеш няма въобще да светне.jenshen73 написа:М5ков: Проблема са ти температурите. Контролера, който управлява power state явно не сработва правилно. Нямам идея този лаптоп дали се разглобява лесно, но го отвори и почисти радиатора защото въпреки, че вентилатора работи, ако радиатора е задръстен - прегрява. Охлаждането на лаптопите има 2 части: топла и студена, като топлата част за да изстине - студената трябва да е... позна, студена
Искаш ли снимки към думите ми или схвана и ще се справиш?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Свалил съм му капака, всичко е чисто. Няма "овце" между радиатора и вентилатора.Вчера го слагах върху един климатик тип конвектор за да го охлажда и си работеше нормално 5-6 мин. но не го държах дълго за да видя дали ще забие.Забелязах, че като забие, вентилаторчето започва да върти постоянно, но с по-ниска скорост. Започвам да се чудя, дали проблема наистина не е от харда, защото това с прегряването е малко странно."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Защо не пробваш да поработи върху една охлаждаща подложка с вентилатори дето са отдолу. Мисля че вървяха около 30-тина лева.Имаме Аcer вкъщи и работи върху такава иначе грее и се ресетва. Като е на подложката няма грижи."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Имам такава подложка и когато започна сагата лаптопа беше точно върху нея.Вчера докато го мъчех, при едно от буутванията на windows-a тръгна да проверява за Consistency и някакви лоши сектори, но след проверката си зареди нормално."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Добре де, как да кажа, че проблема са ти температурите? Колко годишен е тоя лаптоп? Това, което си снимал изобщо не е нормално за работещо охлаждане, а забива защото контролера не успява да го угаси - или поради проблем или поради бъг. Какъв е процесора, АМД или Интел? Проблем може да е и фабричната термоконтактна паста, която вече е станала като дъвка. Левче струва кутийка бял термоконтактен силикон - слага се колкото пластмасовата глава на карфица. Сваляш, почистваш дъвката (ако я има де), а за да я изчистиш добре се ползва гумичка за химикал (не за молив, щото ще търкаш дълго). Ако процесора ти е АМД и лаптопа е по-стар от 3 години - честитоM5kov написа:Имам такава подложка и когато започна сагата лаптопа беше точно върху нея.Вчера докато го мъчех, при едно от буутванията на windows-a тръгна да проверява за Consistency и някакви лоши сектори, но след проверката си зареди нормално.
. Хард диска можеш да го изключиш като му пуснеш един тест от Hirens Boot CD - ако не забие докато върви теста - явно е хард диск. Същото можеш да го тестваш и с жив линукс - убунту, линуксминт или каквото и да е тръгващо от CD/USB - така пак ще игнорираш проблемите от диска. Ако изкара повече от 30 минути - явно е харда, ако забие на 10тата - печелиш
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Подкрепям идеята за Hirens Boot CD теглиш записваш пускаш някой от тестовете за харда и всичко се разбира...jenshen73 написа:Добре де, как да кажа, че проблема са ти температурите? Колко годишен е тоя лаптоп? Това, което си снимал изобщо не е нормално за работещо охлаждане, а забива защото контролера не успява да го угаси - или поради проблем или поради бъг. Какъв е процесора, АМД или Интел? Проблем може да е и фабричната термоконтактна паста, която вече е станала като дъвка. Левче струва кутийка бял термоконтактен силикон - слага се колкото пластмасовата глава на карфица. Сваляш, почистваш дъвката (ако я има де), а за да я изчистиш добре се ползва гумичка за химикал (не за молив, щото ще търкаш дълго). Ако процесора ти е АМД и лаптопа е по-стар от 3 години - честитоM5kov написа:Имам такава подложка и когато започна сагата лаптопа беше точно върху нея.Вчера докато го мъчех, при едно от буутванията на windows-a тръгна да проверява за Consistency и някакви лоши сектори, но след проверката си зареди нормално.
. Хард диска можеш да го изключиш като му пуснеш един тест от Hirens Boot CD - ако не забие докато върви теста - явно е хард диск. Същото можеш да го тестваш и с жив линукс - убунту, линуксминт или каквото и да е тръгващо от CD/USB - така пак ще игнорираш проблемите от диска. Ако изкара повече от 30 минути - явно е харда, ако забие на 10тата - печелиш 
не повече от 30-40 мин и ще знаеш.
Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Първо разбери точно какво се случва.Пробвай с Хирен, но там често версията на софтуерчето за тест на диска не е най-новата версия, и диска, ами видиш ли, не се поддържа.GTipo написа:1. memtestx86 от CD за да изключиш всичко останало като възможен проблем - http://www.memtest86.com/2. Изключи всичко на USB или външно за машинката;3. Тествай твърдия диск с някоя програмка за тест, сигурен съм че производителя на диска си има такава на страницата.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар