jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавката Blue Force
Collapse
X
-
Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпарява , в случая течният пропан -бутан. Но и аз се замислям, как добавка в пропан-бутана, който се подава в газообразбно състояние към смукателния колектор, може да е нещо което е с много по-висока температура на кипене ? Може би тази добавка е ефективна за газовите инжекциони, които впръскват газа в течна фаза (както бензина), но не и за тези газови уредби, които ползват изпарител !?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Трима "нафтаджии" коментират добавка за автогаз................Аз съм пробвал добавката на Хелиос (Хелиос 10Г, при зареждане на "Б Плюс"- кв."Дружба", бул."Цветан Лазаров", София) , която ми се струва същата като описаната в темата. Както добавката за бензин, така и тази за газ не повлия нито положително, нито отрицателно на моя автомобил. Според мен е напълно безмислено използването на точно тази добавка. Колегата dudulia е обяснил как става прибавянето на добавката в резервоара на АГУ.Предполагам автора на темата е видял такова "тенеке":
Названието "изпарител" е ГРЕШНО, вярно е да се каже - редуктор, защото се редуцира налягането на въглеводородния газ.Dido_Lyubenov написа:Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпаряваAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Стефанаки и какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана? Редуктор се нарича това в метановите уредби, щото там не се променя състоянието на метана - остава си газ, а при пропан-бутана преминава от течна форма в газообразна, отделяйки студ. Така че спокойно може да му кажеш и изпарител.Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?
Коментар
-
Да точно в такива тенекета бяха, с етикети Pro force diesel- син и оранжев и Blue force.Сега ако има някой колега дето работи на петрол да каже какво точно има вътре.Stefanaki написа:Трима "нафтаджии" коментират добавка за автогаз................Предполагам автора на темата е видял такова "тенеке":
Названието "изпарител" е ГРЕШНО, вярно е да се каже - редуктор, защото се редуцира налягането на въглеводородния газ.Dido_Lyubenov написа:Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпаряваhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И аз това се чудя ............kiro_of_the_day написа:Аз се чуда защо хората като си немат грам абер от понятие - защо си абат клавиатурите!?От 2000 ..... и продължавам.Airfan написа:Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?В нормалното си състояние пропан-бутана е в газообразна форма, но съотношението между обемите на газообразната фаза и втечнения газ варира в зависимост от състава, налягането и температурата като обикновено е около 250:1. В случая при редуцирането пропан-бутана променя своето състояние.Airfan написа:какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Вие сте карали на газ, аз същоStefanaki написа:И аз това се чудя ............kiro_of_the_day написа:Аз се чуда защо хората като си немат грам абер от понятие - защо си абат клавиатурите!?От 2000 ..... и продължавам.Airfan написа:Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?В нормалното си състояние пропан-бутана е в газообразна форма, но съотношението между обемите на газообразната фаза и втечнения газ варира в зависимост от състава, налягането и температурата като обикновено е около 250:1. В случая при редуцирането пропан-бутана променя своето състояние.Airfan написа:какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана?
Но аз съм и работил с газ, а Вие ? Това беше още 1991 година. Научете малко за горивото което използвате, нещо за физичните му свойства !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар