Колеги трябва да си сменя единият халоген ... неска тръгнах да развивам болтовете да сваля стария стихнах до тези под бронята развих единия с много зор дойде ред на другия обача няма мърдане ... даже болта се заглади
дайте идея какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с болт :Д
Collapse
X
-
nedialk00
каква е колата, в какво е навит загладеният болт, в пластмаса или метал ? колко мм е ? с какво го развива, че го заглади.. пробвай да хванеш главата с клещи резачи и върти
-
nedialk00 -
Халогена е хванат на един болт отпред откъм стъклото му и два болта навити в тялото му през бронята. За да се свалят последните два се заляга отдолу. Заблудата на колегата идва от това, че всъщност не са хванати в пластмаса, а в месинг. И там от влага, кал и прочие клеясват прекрасно. Решението е да се разпробие главата, а после вече демонтиран - да се мисли как да се възстанови всичко. Иначе за да свали самите халогени (без гривните) трябва да свали цялата броня.kiselo написа:И все пак не мога да разбера какви болтове развиваш по бронята!?! За да свалиш халогена трябва да развиеш 3-4 винтчета с кръстата отверка и целия халоген слиза...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
И аз имах съшия проблем, реши се с обилно пръскане с WD-40 от вътрешната страна (на канал), леко зарязване с флекс на самата глава на болта (беше звезда и се заобли), яко напън и псувни (разбира се) :D и стана
. В последствие смени и четирите болта (на двата фара) с нови с инбузни глави
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.drnkk написа:та с една дума да режа главата на болта ли
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Именно, а ако се наложи цялостно отрязване на главата не се коси. Един път извадиш ли го фара все ще можеш на спокойствие да развиеш остатъка от болта с резбата.Racer GT написа:Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.drnkk написа:та с една дума да режа главата на болта ли
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар