Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MНОГО МЕ Е СРАМ !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    MНОГО МЕ Е СРАМ !!!

    Днес за първи път карах Тойота Селика ... Много се зарадвах ... оставиха ми ключовете и ме оставиха около 5 минути да покарам ... НО ... 3 пъти ми изгасна !!! Има доста възможни причини, като май всичките са основателни ...Според мен те са тези:1. Климатика работеше и леко я спъваше2. Климатика шумеше и не чувах двигателя3. Климатика беше прекалено сложен и неможах да намеря как се спира 4. Свикнал съм на тежестта на педалите на чинкуечентото (понеже е без хидравлики и т н, а само със серво на спирачките) ... Това беше причината да отпускам съединителя малко по-рязко ...5. Педала за газта е много мек и като го натисна леко форсираше доста здраво ... И затова гледах да тръгвам с малко газ, за да не форсирам ...та кажете ми ... Причините основателни ли са, или просто аз немога да карам ? Досега от 2-3 години не бях гасил кола ... Вчера карах Хонда Сивик V-tech 4х4 и не ми изгасна... освен това карах и ситроен берлинго (първия дизел, който съм карал) и той също не ми угасна ... Благодаря за отговорите (ако има такива )

    #2
    Не се притеснявай, няма нищо ненормално в това да угасиш непознат автомобил. Не знам за хондата, ама дизелът не е никакъв критерий. То се иска старание да угасиш дизеляк...
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    Коментар


      #3
      vesko написа:
      Не се притеснявай, няма нищо ненормално в това да угасиш непознат автомобил. Не знам за хондата, ама дизелът не е никакъв критерий. То се иска старание да угасиш дизеляк...
      Всъщност сега се сетих, че УСПЯХ да изгася и берлингото ... но само 1 път и то като го качвах на тротоара на задна ... додох малко газ (със заблуждението, че на по-ниски обороти дизелите имат по-голяма мощност ...) и той изгасна ... ама нищо от тогава знам, че при дизелите няма почти никаква разлика в карането ... само, че са малко по-тромави ... направо ще направя на нищо един съсед, че не ми даде кръгче с форда и мерцедеса ... (каква комбинация за колите, а ? )

      Коментар


        #4
        не са ти свикнали краченцата колега. като покараш различни автомобили, като навъртиш малко километри и като се качиш на непознат автомобил след две три натискания на педалите всичко ще е наред.
        UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

        Коментар


          #5
          everton написа:
          не са ти свикнали краченцата колега. като покараш различни автомобили, като навъртиш малко километри и като се качиш на непознат автомобил след две три натискания на педалите всичко ще е наред.
          Ами вече съм карал над 10 различни автомобила ... Горе-долу съм свикнал да сменям непрекъснато "средата" Но селиката си беше вече друго нещо ... просто ми беше първата кола с пълна хидравлика ...И все пак като покарах 1-2 минути вече и свикнах ... угасна ми когато направих обратен завой и трябваше с малко газ да довърша завоя, понеже имаше бордюр и трябваше да се кача и да сляза от него (нисък беше) ... Все пак наистина имам още много педали да натискам (атомобилни), докато набера достатъчно опит ... /оффтопик брей какво ми става тази вечер ? Какви са тея глупости дето ми идват на ум ?

          Коментар


            #6
            Тва ми напомня за моя случай. Преди да си купя пунто-то, карах една жигула. Като купих пунтото и го карах 1 година и ми се наложи един път да слезна да преместя жигулата пред блока. Леле .. мъка. Свикнах на малкия волан на пунто-то .. и тоя големия на жигулата ми беше ...в стил ХАЙДЕ НА КОМБАЙНА. Да не говорим с педала за газ-та какво се случваше Буталата щяха да изкочат Ужас .. сигурно за едно паркиране отиде 1 литър бензин

            Коментар


              #7
              The_Wicker_Man написа:
              Тва ми напомня за моя случай. Преди да си купя пунто-то, карах една жигула. Като купих пунтото и го карах 1 година и ми се наложи един път да слезна да преместя жигулата пред блока. Леле .. мъка. Свикнах на малкия волан на пунто-то .. и тоя големия на жигулата ми беше ...в стил ХАЙДЕ НА КОМБАЙНА. Да не говорим с педала за газ-та какво се случваше Буталата щяха да изкочат Ужас .. сигурно за едно паркиране отиде 1 литър бензин
              при мен случая е малко различен ... селиката има много повече екстри и улеснения от чинки ... но като се има предвид, че съм се учил на жигула и вартбург най-вече - сигурно съм свикнал на трудностите и не ми е лесно да ми е лесно (оф как прозвуча )

              Коментар


                #8
                Re: MНОГО МЕ Е СРАМ !!!

                kiler_4o написа:
                Днес за първи път карах Тойота Селика ... Много се зарадвах ... оставиха ми ключовете и ме оставиха около 5 минути да покарам ... НО ... 3 пъти ми изгасна !!! Има доста възможни причини, като май всичките са основателни ...Според мен те са тези:1. Климатика работеше и леко я спъваше2. Климатика шумеше и не чувах двигателя3. Климатика беше прекалено сложен и неможах да намеря как се спира 4. Свикнал съм на тежестта на педалите на чинкуечентото (понеже е без хидравлики и т н, а само със серво на спирачките) ... Това беше причината да отпускам съединителя малко по-рязко ...5. Педала за газта е много мек и като го натисна леко форсираше доста здраво ... И затова гледах да тръгвам с малко газ, за да не форсирам ...та кажете ми ... Причините основателни ли са, или просто аз немога да карам ? Досега от 2-3 години не бях гасил кола ... Вчера карах Хонда Сивик V-tech 4х4 и не ми изгасна... освен това карах и ситроен берлинго (първия дизел, който съм карал) и той също не ми угасна ... Благодаря за отговорите (ако има такива )
                Споко,всичко е практика
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #9
                  Единственото което понякога бъркам е задната.Ква беше Селиката?
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е в теб, приятелю, не са ти виновни колиците Малко повече практика и 100-200 хиляди км. стаж и ще си без проблем отвсякъде

                    Коментар


                      #11
                      не би трябвало да я гасиш
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Ами не би трябвало, но се получи така ... а селиката е от последния модел, не си спомням коя година ама като я взе беше още поръчкова и беше $50000 ...Ама и свикнах тогава след 2-3 кръгчета, де ... иначе сега се надявам да пробвам RAV-4, пак на същия човек, един микробус Ивеко, който ако някой с уно примерно иска може да се пробва срещу него на божурище ... няма да е за първи път .,.. с него са победили опел кадет капка ... Ако някой иска може да ми пише лс и ще говоря с някой колега от шофьорите ... само имайте предвид, че все пак това е микробус, да не ми дойдете с някое браво 2,0 20 клапана и да слагате бинокъл, за да видите буса ...

                        Коментар


                          #13
                          Боже срам! Ти ела мене да видиш. Вчера ми купиха кола и като седнах първия път само докато я изкарам я загасих 3 - 4 пъти. Е взех да и свиквам вече

                          Коментар


                            #14
                            хи хи хи, с напредването на егн-то и изминатите километри ще свикнеш на всичко, аз един път ми се наложи да прибирам газ-ка почти без съединител, че нещо се скапа и съм сменял скорости почти само на обороти.....но като покара човек и свиква с всичко.....иначе верно си има разлика де с пълните хидравлики по управлението, така че небой се
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #15
                              Явно по егн-то не съм получил нищо в шофирането от майка ми, а съм получил всичко от баща ми ...

                              Коментар

                              Working...
                              X