Според мен 1.8Т е най-добрия двигател за ’А3’
Иначе най-добре е ЧИТАВА ’147’ дизел, ама....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор На Автомобил
Collapse
X
-
1,8t трябва задължително да се газифицира, иначе ще ти смъкне кожата. Иначе е е много приятен двигател. От 2000 оборота си има доволно тяга, та така до края. Все едно караш дизел, който не тракаKuku написа:Според мен 1.8Т е най-добрия двигател за ’А3’
Иначе най-добре е ЧИТАВА ’147’ дизел, ама.... 
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Много е просто - както се съпоставят атмосферен бензин и дизел, така са и турбобензин и турбодизел. Пак ти почва яка тяга от ниски обороти, но продължава доста над 4000. 1,8Т е страхотен мотор, носи на тормоз и тунинг, но както отбеляза някой, е доста лаком. Хубавото е, че подлежи без проблем на газифициране.tyson написа:Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Просто няма място за сравнение....Ако се качиш на 2.0 16V turbo Бравото на комшията (двигател от Капа), няма да искаш повече да се качиш на 2.4 JTD-тоtyson написа:Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин.
Коментар
-
Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
Абе честно казано съм чувал пипана 131-ца и хич не трака, да не кажа че работи по-меко от моето ЖТД.Nocturne) написа:Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Сигурен ли си, че всички А3 са помпа-дюза? Залагаш ли Браво - то?Nocturne) написа:Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Разбира се,че не са - 90 и 110 к.с. версиите са от по-стария тип двигатели на Ауди.Въпреки това специално 110к.с.(понеже само там имам наблщдения) е много здрав и икономичен двигател!Имали сме такова А4 известно време и освен приличен вървеж имаше и много скромен разход извън града.Предлагам на колегата да погледна една кола,която я няма в скисъка му - Ситроен Ксара,5 врати,хечбек с 1,4 75к.с. бензинов двигател,2000г. +....Невероятна за класа си возия,перфектен за такъв двигател вървеж,ако човек не знае няма да си помисли никога,че кара 1,4.Разход в града с мъжко каране - 8/100 на бензин.За мен това е просто перфектно отвсякъде.Недостатък - ако е на много километри иска баране на окачването отзад.С пластмасови колектори е и ако се кара на газ трябва да е с ГИ.Огледаи ги,много готини коли,а и цените им са прилични.Това препоръчвам заради ниския данък и изпитано ниският разход.Иначе на мен и Фиат Брава си ми харесва премного,ама за такъв разход може би само с 1,2 16V двигателя може да се говори,а тои макар и с повече коне не върви като Ситроена.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
И аз такива наблюдения имам. За вървежа да не говоримtomsan написа:Абе честно казано съм чувал пипана 131-ца и хич не трака, да не кажа че работи по-меко от моето ЖТД.Nocturne) написа:Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар