mr_none написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT или HGT
Collapse
X
-
Мда тромав е, като се качим 5 човека в колата не е особенно пъргав и след 4000 оборота, ама май това се отнася за почти всички атмосферки.Конкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота
Съгласън съм, че е тромав ако на 5-та скорост от 1000 оборота му натиснеш газта и чакаш да дойде до 4000 оборота, но на 1-ва като го натиснеш от 1000 до 4000 нещата са съвсем различни
punto HGT
-
Не, не е тромав, никак даже. Определено мога да кажа, че при ниските обороти е дори по-пъргав от пет-цилиндровия 2000 20v (макар че и той е с вариатор) (147 к.с).Икономията му е супер - на Делта 2 извънградско гореше бензин около 6/100. Градско без "изпълнения" - 8/100. На газ (с ГИ) средния му разход беше 9/100.mr_none написа:А нима този мотор не е тромав до към 3000-4000 оборота, точно както и при Twin-spark.А и икономията му не е на толкова високо ниво.
Коментар
-
1.6 16v в Saxo VTS.1.6 16v VTi Honda Civic.Защо не и 1.8 16v пак Honda Civic.Като последните два са и по-мощни.В първия само съм се возил. Хондите съм имал възможност и да ги покарам.Но нека не осираме темата на колегата. Да ги покара двете коли и която му е на душата да я взима. А и да не забравяме че читаво GT трудно се намираКонкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Не мисля, че осираме темата, даже стана много интереснаmr_none написа:1.6 16v в Saxo VTS.1.6 16v VTi Honda Civic.Защо не и 1.8 16v пак Honda Civic.Като последните два са и по-мощни.В първия само съм се возил. Хондите съм имал възможност и да ги покарам.Но нека не осираме темата на колегата. Да ги покара двете коли и която му е на душата да я взима. А и да не забравяме че читаво GT трудно се намираКонкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота
1. 1.6 16v в Saxo VTS е около 100кг по леко от пунтото, вервай ми ако пунтото се олекоти с тия кила мисля, че ще тръгне още по добре
2. Хондата добре, че са я направили да се развърта до 8000-9000 оборота, че незнам иначе какъв куц кон щеше да е и дали нямаше да бере ядове ако и пунтото се развърташе до толко, а е 169к.с., верно по тежка е ама е с 39 коня отгоре
Исками се да видя пунто ХГТ с 169 коня под капака да видиш дали саксо или хонда ще могат да го стигнат, ама за съжаление няма
http://www.youtube.com/watch?v=QpMtA...?v=A6sIQ_OvS90
punto HGT
Коментар
-
На колега от форума се продаваше ХГТ-то, но незнам дали го е продал, м/у другото скоро му смени и вариатора и колата мека казано мъркаbiankov написа:Клипчето на колегата didich ме вдъхнови. Нqкои да продава запазено HGT? :D
Колегата се пише с ник BJlagypaГледам, че си от Плевен, ако беше от София щях да ти направя демонстрация какво представлява колата, а пък предполагам, че ще се намерят и колеги с ГТ-та да направят същото ако не си се качвал в двете коли
Успех.
punto HGT
Коментар
-
Много интересна темичка , но се случва нещо напълно непознато за подобен вид теми .В теми от този вид , обикновено към средата на първата страница се появява човека Х който веднага предлага".....абе вземи си ЖТД.." Без значение какво е заглавието на темата и дали човека иска изобщо дизел
Сори за натоварване на темата с излишни разсъждения
но силно съм озадъчен как тук не се е случило още това
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
този път е на 2-ра страницаAtanas71 написа:Много интересна темичка , но се случва нещо напълно непознато за подобен вид теми .В теми от този вид , обикновено към средата на първата страница се появява човека Х който веднага предлага".....абе вземи си ЖТД.." Без значение какво е заглавието на темата и дали човека иска изобщо дизел
Сори за натоварване на темата с излишни разсъждения
но силно съм озадъчен как тук не се е случило още това
biser_as написа:С тия километри дет искаш да въртиш, моя личен съвет е да се ориентираш към някой лесен за подръжка и газифициране примерно двигател (нито пунто ГТ, нито ХГТ са според мен такива) или към пунто мк2 1,9ЖТД-достатъчно пъргава е и за в града, а и за извън при скорости до към 150, а разхода и е доооста приличен около 6/100 зимата градско в София и около 4,5/100 при извънградско със скорост до 130-140 км/чbiankov написа:Като цqло искам кола за всеки ден коqто да е малка и сравнително пъргава. Неискам да тунинговам нищо по двигателq. Ще се кара много (около 2500 км. на месец)
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар