Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT излиза на зелено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT излиза на зелено

    Компанията сключи серия споразумения с цел увеличаване на продажбитеПредседателят на УС Лука ди Монтедземоло е доволен, че FIAT успя да увеличи пазарния си дял в Европа благодарение на новия модел Grande Punto Успех7.9% достигна пазарният дял на Fiat в Западна Европа през първото полугодие в сравнение с 6.6% година по-рано. За второто тримесечие на годината продажбите й нараснаха до 13.6 млрд. евро в сравнение с 12.1 млрд. евро за същия период на 2005 г.Близо 18 месеца след развода си с General Motors и след като години тънеше в блатото на загубите, италианският автомобилостроител FIAT направи заявка, че е готов на пълна скорост да се впусне по скоростната лента с помощта на нови стратегически съюзи.В седмицата, когато отчете нарастване на нетната печалба за второто тримесечие на годината с 56% до 280 млн. евро спрямо същия период на миналата година, FIAT обяви серия споразумения с цел да увеличи продажбите на свои автомобили и да затвърди позициите си на едни от най-перспективните пазари в света - Китай, Русия и Индия.Банка на FIAT FIAT ще създаде смесено предприятие с равно дялово участие с френската банка Credit Agricole. FIAT Auto Financial Services, оценявано на 2 млрд. евро, ще управлява кредитен портфейл на стойност 13 млрд. евро в 13 държави. То ще финансира частни купувачи, дилъри и ще предлага нови финансови продукти. Медиите твърдят, че за правото да получат дял във финансовото поделение на италианския автомобилостроител се е разгоряла истинска битка. Негови партньори са искали да станат Mediobanca, BNP Paribas, Deutsche Bank и Societe Generale, съобщава Reuters. FIAT и Credit Agricole планират да приключат сделката помежду си до края на 2006 г., а смесеното предприятие да започне работа в средата на 2007 г.Микробуси FIAT от Русия Амбициозните планове на FIAT за по-добро позициониране в бъдеще включват и разширяването на партньорството в Русия. "Северсталь-авто", контролирана от стоманения магнат Алексей Мордашов, получи лиценз за сглобяване на микробуси FIAT Ducato. За целта руската компания планира да построи завод в Татарстан. В рамките на сътрудничеството в Русия ще се произвеждат по 75 000 автомобила на година, като част от тях ще бъде изнасяна. "Северсталь-авто" се превръща в първата руска компания, която има право да изнася извън ОНД произвеждан по лиценз автомобил, коментира в. "Коммерсант". По-рано т.г. "Северсталь-авто" постигна споразумение за производство на моделите FIAT Palio и Albea и на ванове Doblo, както и за продажба на други модели на FIAT в Русия.Нови азиатски проекти Трескавата дейност по формиране на съюзи от страна на FIAT не подмина и пазарите в Китай и Индия. Италианската компания постигна с един от лидерите на китайския пазар - Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), и с местната Chongqing Heavy Vehicle Group споразумение за смесено предприятие за производство на камиони Iveco. То ще се нарича SAIC Iveco Commercial Vehicle Investment и ще произвежда версия камиони, разработена специално за китайския пазар. Според изявленията на FIAT нейното поделение за камиони Iveco ще участва в смесеното дружество с 40 млн. евро.В Индия FIAT също си намери стратегически партньор в лицето на местния лидер Tata Motors. През седмицата те постигнаха споразумение за създаване на смесено предприятие за производство на автомобили, двигатели и други части за автомобили. Новото предприятие, което вероятно ще използва завода на FIAT в Ранджангаон, Индия, ежегодно ще произвежда 100 000 автомобила за марките FIAT и Tata. Агенция Reuters коментира, че сделката ще позволи на FIAT да навлезе по-сериозно на индийския пазар, а на Tata - да възстанови позициите си в Европа, след като през 2005 г. загуби своя британски партньор с фалита на MG Rover. FIAT и Tata планират да разгледат възможностите за сътрудничество в производството на камиони в Индия, след като Iveco продаде миналия понеделник дела си в местния производител Ashok Leyland. Компаниите са намекнали, че може да проучат възможностите за съвместно използване на завода на FIAT в Аржентина. Напоследък италианската компания усилено прави съюзи със свои конкуренти. Това е правилна стратегия, смята Адам Джоунс, анализатор от Morgan Stanley, тъй като позволява на FIAT да надскочи възможностите си.
    BRAVA 1,4 12V
    Nissan Navara

    #2
    ФИАТ и Харе Кришна!!!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар

    Working...
    X