Стига сте спорили за глупости. Аз освен техникум съм завършил и университет техническа специалност.КПД-то на импулсните е между 90 и 95 %. Освен това то не е натоварено на 100 %Това 1.5 А може би се има предвид за колко е оразмерен захранващия кабел. Енергията се губи единствено във вид на топлина в случая и ако дърпа толкова ще грее като печка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте инвертор 12/220 за автомобил.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Колегата avvasilev, искаше да напише, че това е максимално допустимия ток на входа ... реалната консумация на един трансформатор или импулсно си е на изхода ... помисли тази нощgalinchooo написа:Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Те в техникума не ги учат да мислят. Добре, че поне са го научили да смята.avvasilev написа:Колегата avvasilev, искаше да напише, че това е максимално допустимия ток на входа ... реалната консумация на един трансформатор или импулсно си е на изхода ... помисли тази нощgalinchooo написа:Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Има логика...ДА....Това значи че ако зарядното е изчислено да дава максимум 330W а то дърпа само 65W от мрежата не би трябвало да се затормозява изобщо...Интересното е докато зарежда батерията защо грее като котлон?????Утре ще я проверим тая работа и ще пиша.....Докато не видя с очите си уреда не мога да се съглася аз
П.С.....Колега avvasilev говорим точно за консумацията максималната на входа(щом го дават 1,5А макс то значи че си ги дърпа някога си.Не постоянно)тая вечер няма да мисля а утре ще тествам .......И ако може без да се обиди (към колегата с женшена 73) не че ми пука де ама ако нещо имаш да ми казваш лично ела и ми го кажи в очите.Обикновено тук е лесно да кажеш прост на някого нали????паляк..
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
150мА-200мА на 220в,което наистина е в рамките на 65W.....Днес го проверих..оказахте се прави..Но пак е лошо защото от акумулатора инвертора ще дърпа около 5-7А.Можеше да мине и без цитати(обиди) от сорта на какво са ни учили в училище,но някои хора вероятно няма къде да се правят на интересни и тук си избиват комплексите.Така го разбирам аз.Та както и да е.Няма значение.Подлъгал съм се от това което пише на импулсното 220в 1,5А INPUT .Може това да е данна за предпазителя..ако има такъв.
П.С..не че ми дреме ама предупрежденията в този форум са избирателни май.....
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Не съ избирателни бре мой,все ме солят малко само да са подлизна и улитамgalinchooo написа:150мА-200мА на 220в,което наистина е в рамките на 65W.....Днес го проверих..оказахте се прави...Можеше да мине и без цитати(обиди) от сорта на какво са ни учили в училище,но някои хора вероятно няма къде да се правят на интересни и тук си избиват комплексите.Така го разбирам аз.Та както и да е.Няма значение.Подлъгал съм се от това което пише на импулсното 220в 1,5А INPUT .Може това да е предпазителя...
П.С..не че ми дреме ама предупрежденията в този форум са избирателни май..... 
Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
И ако някой от Вас знае как работи импулсното захраване, много ще се учудя, щом пишете глупости :D Знае ли някой от Вас, колко ампера е предпазитела със стопяема жичка, на входа за мрежово напрежение в адаптер за лаптоп Тошиба което за входно апрежение пише 100 - 220 В / 1.5 А , а на изхода има 18 В / 4.7А мах ? И защо ? И какво е КПД-то на ИЗ ? Задавам тези въпроси, защото съм си правил ИЗ и знам всички изисквания и принципи на работа на отделните типове ИЗ както ги наричаме. На тенхически ези казано звучи така : Преобразувател на напрежение . Има прав, обратен и противотактов. Въпрос към колегата който е измерил консумирания от захранващата мрежа ток : А какъв беше в този момент тока на вторичната верига на ИЗ ?Колегата пуснал тази тема го съветвам да си вземе едно инверторче за лаптопа от този вид http://www.dealextreme.com/p/1-8-lcd...-laptop-112195 А за телефоните - "зарядни за кола" , иначе може да бере ядове онези евтини инвертори. Ползвал съм такъв по работа, не е подходящ за лична употреба. Ако все пак държи на инвертор с по-голяма мощност, един UPS върши страхотна работа, ако му махне зумера и изкара кабели за акумулатора от кутията - на мястото на тези за оригиналния му акумулатор. Най-важното условие при използване на такъв инвертор е да работи ДВГ по време на работа на инвертора, в противен случй рискува да му падне акумулатора на колата.Успех в избора !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ето такива ползваме ние във фирмата, нямам забележки към тях:http://www.technomarket.bg/products/...c-ac-power-invex '96 Bravа 1.6 16V LPG
Коментар
-
Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колко ампера ще пренасяш по 8мм2 кабели бе Дидо? Аз до сега в кола съм слагал само 6мм2 многожилни и не съм имал грижи с никакви мощности. Обясни кое, как, колко, защо? По халваджийските сметки на колегата с електрото излиза, че моето 500W захранване Chieftech маа от мрежата цели 800W, а климатика ми дето е на 110V/4A - само 440W. Чудна математика. Колеги, уважавам хората практици, аз съм такъв. Теорията е хубаво нещо, но когато се сблъска с практиката - почти винаги губи.Dido_Lyubenov написа:Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Добре де с тези 8 квадрата се поулях малко. Казах го на изуст, но имай едно на ум, че ИЗ има КПД около 80 %, При включване моментно има голяма консумация и ако са тънки кабелите ще прави няколко рестарта преди да заработи нормално. Като има пад на напрежение, се натоварват ключовите транзистори на първичната верига с по-голям ток, а правия ток е по капризен от към дължина и сечение на проводника от променливия. За 300 W/220 V тока е приблизително 1,4 А За да ги получиш от 12V с помоща на преобразувател на напрежение ( инвертор или ИЗ ) тие необходма мощност около 360 W на входа на инвертора. Сметни ги по формулата P=U*I като в случая имаме P = 360 W U=12 V , тоест трябва ни формулата I=P/U или 360W/12V = 30A . За променливотокови вериги стандарта за сечение на проводника е мах 10А/кв. мм. Както казах постоянния ток е по-капризен и би следвало да предвидим около 5А/ кв. мм. 30А /5А на кв.мм. е 6 кв.мм. проводник, за мнимален пад на напрежение. То ще работи и с 4 квадрата кабел, но ще товариш излишно първичната верига на инвертора. 500 ватовото ти захранване, каквото е и моето ама на друг производител черпи при мах натоварване до 600 вата. Това ще го подкрепя и с факт - когато пусна компютърна игра със натоварваща графика, 500 ватовия ми UPS сигнализира за претоварване и при отпадане на мрежовото напрежение дори не си прави труда да опита да захрани компа.Всъщност, може би много хора не знаят, че импулсното захранване черпи мощност от захранващата мрежа, в зависимост от това каква мощност трябва да подаде на изхода. Със 500 W ИЗ може да захранваш и 10 W консуматор, като тогава то ще черпи от мрежата около 12 W мощност. А климатика ти нямам идея какъв е, но ако консумацията му е 4А при 110V захранващо напржение значи наистина си консумира 440 W, както и да го смяташ. Само да не се окаже че черпи 4 А при 220 V ?jenshen73 написа:Колко ампера ще пренасяш по 8мм2 кабели бе Дидо? Аз до сега в кола съм слагал само 6мм2 многожилни и не съм имал грижи с никакви мощности. Обясни кое, как, колко, защо? По халваджийските сметки на колегата с електрото излиза, че моето 500W захранване Chieftech маа от мрежата цели 800W, а климатика ми дето е на 110V/4A - само 440W. Чудна математика. Колеги, уважавам хората практици, аз съм такъв. Теорията е хубаво нещо, но когато се сблъска с практиката - почти винаги губи.Dido_Lyubenov написа:Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо, в някои случаи бъркаш - UPS-а ти тук, колкото и да е умен, не е част от уравнението. Едно 500W захранване с КПД 80% няма как да "черпи" или консумира 600W нали се сещаш защо? Не си схванал иронията ми, но лошо няма. Виж сега, импулсното захранване си е нож с две остриета - то консумира точно толкова, колкото е необходимо + присъщите загуби. Идеята е каква:имаш персонален, настолен компютър със захранване маркирано като 500W(80%), та това захранване дава общо взето полезни 400W, като за кратко време (неуточнено при някои производители) може да даде пикови 500W, като съответно консумира +10% от отдаваната мощност - общо взето загубите от топлина и неоразмеряване.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар