Привет момчета!Ако има някой тенекиджия във форума искам да го помоля за съвет относно това БМВ. Може ли да се оправи добре тази кола , като нямам претенции да стане перфектна-а то сигурно не е и възможно. Ако я взема евентуално ще си я правя аз в сервиза , където работя. Може ли да мина без стенд за разпъване на коли или там както му казват?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ударено БМВ-E39
Collapse
X
-
Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Задължително ли трябва да се свали задното стъкло?Задния мост(магарето) и два носача са счупени. Това не ме притеснява много , защото мога да ги набавя евтино но някоя морга. За мен ще е по-трудно да се оправя с изкривената ламарина. Но макар и трудно мисля, че мога да се справя и с това. В сервиза има ме всичко необходимо за ремонта. Собственика на колата иска 600 евро за нея, но за сега съм склонен да му дам 400 - в краен случай бих дал 500 евро. Колата е E39 523 автоматик-типтроник. Вчера карах съвсем малко една такава, но комби- стори ми се доста спъната. Очаквах да е доста по-пъргава.Ichkin написа:Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Ами огледай го на живо, че не знам на тия бмв-та как е точно, но съм почти сигурен, че ще трябва да се свали ... Това не значи да се чупи ...може да се свали здрав - сваляш го, чистиш го и си го лепиш пак същият. Имай предвид, че не се знае дали ще има по моргите заден панел обаче.П.П. : Щом не те притеснява задният мост, то определено нагласянето на панела е най-сложното, което ще те измъчи - както е казал колегата горе.VooDoo написа:Задължително ли трябва да се свали задното стъкло?Задния мост(магарето) и два носача са счупени. Това не ме притеснява много , защото мога да ги набавя евтино но някоя морга. За мен ще е по-трудно да се оправя с изкривената ламарина. Но макар и трудно мисля, че мога да се справя и с това. В сервиза има ме всичко необходимо за ремонта. Собственика на колата иска 600 евро за нея, но за сега съм склонен да му дам 400 - в краен случай бих дал 500 евро. Колата е E39 523 автоматик-типтроник. Вчера карах съвсем малко една такава, но комби- стори ми се доста спъната. Очаквах да е доста по-пъргава.Ichkin написа:Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
2 и 32 заедно ти трябват. На болтове щеше да е много лесно :D Принципно крайната ламарина само е на точкава заварка /пункт швайц/ ... Вече трябва да си видиш дали само крайната ламарина ще те спаси или трябва да режеш с дебелите слоеве и да заваряваш и тях. П.П. Имай предвид, че не съм тенекеджия, просто аз така ги виждам нещата :DFiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Благодаря ти много за полезната информация! От всички коли , които съм карал най-много ми допада БМВ-то. В момента карам едно старо E36 318 в което налях излищно много пари:1000 евро- "минимум" ,както обича да казва Жоро "Бекъма" :D . Колата е евтина и лесна за подръжка, но и липсва приятния звук на шестцилиндров двигателIchkin написа:2 и 32 заедно ти трябват. На болтове щеше да е много лесно :D Принципно крайната ламарина само е на точкава заварка /пункт швайц/ ... Вече трябва да си видиш дали само крайната ламарина ще те спаси или трябва да режеш с дебелите слоеве и да заваряваш и тях. П.П. Имай предвид, че не съм тенекеджия, просто аз така ги виждам нещата :D
.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Колата си става идеална без да се познава.Без заден панел няма да минеш - гаранция, но не е нужно да сваляш стъклото. Както казва колегата по-горе реже се панела на удобно място и се заварява здравия, за да се избегне целия гърч със стъклото.Поне за мен това е по-лесния вариант, отколкото да сваляш стъклото. Освен това е сигурно и няма риск да го счупиш.П.П. Не само полуоска ами направо имам съмнения и за диференциала...== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар