и на типо моно,спира бензина когато се отпусне педала над 2000 оборотадори и при форсиране на място и си мислех нещо и за газта да се направи така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това трябва да го прочетете просто е уникално!
Collapse
X
-
Интересно е откъде да се вземе сигнал да се сложи едно допълнително реле дето да затваря клапана когато ECU затваря иджекторите...Аз май ще се зачета подробно в мануала - може пък да измисля нещо...Mitko написа:Някой го правят и при газовите. Затварят клапанчето.pugsy написа:и на типо моно,спира бензина когато се отпусне педала над 2000 оборотадори и при форсиране на място и си мислех нещо и за газта да се направи такаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
От сигнала за иджекторите може и да стане ама проблема е там че се управлява от маса, която идва от процесора и е променлива - ту я има, ту я няма - затварянето на иджектора става отнова чрез нея. Трябва да се направи някакво устойство, което като изчесне масата за повече от , да кажем 1 сек затваря реле която да спира тока на газовия клапан. Не знам дали с един кондензатор няма да стана ама специалистите по електроника да кажат. Защото реално тази маса непрекъснато идва и изчезва - управлява иджектора - това става многократно в секунда - въпроса е че не знам как би реагирало релето а ме е страх да пробвам да не направя някоя беля. То реленцето трябва да някакво с много малка консумация - то и голяма не му е нужна - то ще се сложи като управление на основното реле за газовия клапан. Иначе смятам че е напълно осъществима идея за всякакви газови уредби. Също вероятно ще се отрази и на консумацията на газ особено на дълъг път - поне 0,5 литра ще има икономия според мен.AlBundy написа:От сигнала за впръскване на инжекторите
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Да се намеся и аз това за икономията на скорост по стръмнина го има и в москвич алеко и важи само когато мотора се използва като спирачка тогава приток на гориво няма,но това важи само за бензинови мотори.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар