Колко от вас колеги знаят как да си запалят колата като ви предаде акумулатора?Колко от вас знаят как,и си потдържат акумулатора?Как се справяте в екстремни ситуации?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си помогнем зимата?
Collapse
X
-
При мен е станало традиция, зимно време като хванат студовете, качвам акумулатора в апартамента и му правя мини обслужване:1.отварям клетките и проверявам нивото на течността дали има нужда от доливане с дестилирана вода.2.проверявам плътността на електролита.3.включвам го към зарядното за 10-12 часа.
-
Добър отговор!Ако не дай си боже те издъни кво правиш?qwerqwer написа:При мен е станало традиция, зимно време като хванат студовете, качвам акумулатора в апартамента и му правя мини обслужване:1.отварям клетките и проверявам нивото на течността дали има нужда от доливане с дестилирана вода.2.проверявам плътността на електролита.3.включвам го към зарядното за 10-12 часа.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.
Коментар
-
Гледам че си чисто нов!Но ше ти кажа как го правят в Сибир,ако имаш въже и крик разбира се.Вдигаш колата на крик от страната на едното от задвижващите колела,навиваш около вдигната гума въже противно на посоката на задвижване,оставяш колата на контакт,и след това РЕЗКО и СИЛНО идръпваш въжето,колата ПРОСТО ПАЛИ,Така съм палил ЗИЛ в преспи.Добре е да се знаеqwerqwer написа:Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Еееее, успокой топката де! Занимаваш се с токове и ти е ясно, че ако колата има имобилайзер спасение по този начин няма. Акомулатора трябва да е изправен за да даде достатъчно напрежение, за да могат контактите на релето да залепнат. Другото е, че пък ако е дизелова колата - трябва да има ток за подгрева. Иначе като идея е чудесно!
Коментар
-
Батенце не казах без акумулатор!Знаеш ли колко малко ток му трябва на имобилайзера?Идеята ми беше ако не може да превърти коляновия вал батерията.А всеки един карбуратор се пали по този начин дори без батерия///// написа:Еееее, успокой топката де! Занимаваш се с токове и ти е ясно, че ако колата има имобилайзер спасение по този начин няма. Акомулатора трябва да е изправен за да даде контакт на релето на имобилайзера.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Varta Silver Dynamic - има си киселина, но капака отгоре не може да се отвори без да се строши. Пробвах се да отворя един стар, който беше предал богу дух, за да видя отваря ли се и не - не се отваря . всичко е капсоловано и след незнайно колко години експлоатация нивото на електролита не беше мръднало. Необслужваем е от гледна точка на доливане на електролит, но инак си иска периодично зареждане.PREDATORst написа:За необслужваемите ли говориш?Аз избягвам да купувам такиваAirfan написа:Не на всеки акумулатор може да се провери плътността.
Коментар
-
Мен пък миналата зима точно тръгвайки за работа (разбирайте в 00:45) след 2 дни висяне на колата до блока (където е един ветрилник) не искаше да отлепи. Температурите беха -10 ако не се лъжа. С вятъра мищо чудно и -18-20 да са са усещали. Акумулатора е Искра на 2 години. Имаше ток за всичко друго, парно, централно, имобилайзер, музика, какво ли не, но не искаше да запали. От четиримата бакшиши които спрях само един се нави да ми даде ток. Беше с един мерцедес очиларка дизел. Другите си измисляха какви ли не оправдания. като се почне от "с газов инжекцион съм" и се стигне до "бързам за адрес (а преди това съм го видял от предишната пряка да се тутка като охлюв и след това го засеках на Штроса да си кеси в колата)".Този с мерцедеса му обясних, че ми трябва съсвем леко да завърти и паля. и той се нави и работата стана за секунди, кабели си имах пък и колата беше на 5-6 метра от главната улица.Е, естесвено дадах му после едни 5 кинта за услугата, но по - скоро за това че се нави да помогне без да се оправдава от колкото че си платих за самата услуга.И тази година мисля в месеца 1 път да го свалям за да си го дозареждам ей така за разкош.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Re: Как да си помогнем зимата?
- Знам- Знам- Според екстремноста....PREDATORst написа:Колко от вас колеги знаят как да си запалят колата като ви предаде акумулатора?Колко от вас знаят как,и си потдържат акумулатора?Как се справяте в екстремни ситуации?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар