При мен в сервиза ми често оставят за продан телевизори втора употреба . Преди време имах оставени три малки телевизорчета с дистанционни за по 60лв единия. Идва един клиент поогледа ги и каза че цената е много висока и в метро ги имало нови по 120лв .Замина си без да купи. На сутринта го гледам да чака пред сервиза заедно с жена си . Казва ми : жената ме убеди вместо за 120лв да купим едно телевизорче то по добре да купим две от тия за тия пари . Така и направиха .Мисля си, че правилно постъпиха в случая. Може би така е и при колите .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смисълът от автомобил след 2000г.
Collapse
X
-
Да, Коцев, да, сигурно е така и при колите. Ей пуста алчност, две да са. И в тоалетната да сложат един, а?Всеки иска повече и повече. Само дето телевизорчето я изхарчи 20 лв ток я не. А пари за поддръжка? И после идва една "оптимизация" на разходите. За съжаление хората не разбират, че притежаването на кола освен удобство е и отговорност към останалите на пътя.коцев написа:При мен в сервиза ми често оставят за продан телевизори втора употреба . Преди време имах оставени три малки телевизорчета с дистанционни за по 60лв единия. Идва един клиент поогледа ги и каза че цената е много висока и в метро ги имало нови по 120лв .Замина си без да купи. На сутринта го гледам да чака пред сервиза заедно с жена си . Казва ми : жената ме убеди вместо за 120лв да купим едно телевизорче то по добре да купим две от тия за тия пари . Така и направиха .Мисля си, че правилно постъпиха в случая. Може би така е и при колите .
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Пешо, аз за Дедрата за 4 години не съм дал толкова пари за ремонти и подръжка, колкото на тебе ти е само за 1 година каското.Ако сложим и смяната на масло, бих казал, че съм карал МНОГО МНОГО по-евтино.Пък ако сложим и обезценяването на новите коли, то излиза, че е по-евтино да се возиш на такси.Отговорността към останалите на пътя не се изразява в карането на нова кола, а в разумното каране и спазването на закона.Мога да карам много по-безопасно едно Жигули, отколкото някой друг чисто новия си Мерцедес.Катастрофите са следствие неразумните действия на водачите, а не следствие на възрастта и екстрите на автомобилите. Поне в 99% от случаите.Lane Staley написа:А пари за поддръжка? И после идва една "оптимизация" на разходите. За съжаление хората не разбират, че притежаването на кола освен удобство е и отговорност към останалите на пътя.
Коментар
-
Дидо, тук не става въпрос за абсолютен размер на разходи.Да не влизаме в тази насока.Друга ми беше идеята, мисля, че ако прочетеш пак поста ми ще ме разбереш.Както и да е, всеки си смята има ли смисъл или не.Immortal написа:Пешо, аз за Дедрата за 4 години не съм дал толкова пари за ремонти и подръжка, колкото на тебе ти е само за 1 година каското.Ако сложим и смяната на масло, бих казал, че съм карал МНОГО МНОГО по-евтино.Пък ако сложим и обезценяването на новите коли, то излиза, че е по-евтино да се возиш на такси.Отговорността към останалите на пътя не се изразява в карането на нова кола, а в разумното каране и спазването на закона.Мога да карам много по-безопасно едно Жигули, отколкото някой друг чисто новия си Мерцедес.Катастрофите са следствие неразумните действия на водачите, а не следствие на възрастта и екстрите на автомобилите. Поне в 99% от случаите.Lane Staley написа:А пари за поддръжка? И после идва една "оптимизация" на разходите. За съжаление хората не разбират, че притежаването на кола освен удобство е и отговорност към останалите на пътя.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
По твоята логика по-изгодно и по-сигурно ще е да си купи един бордови зил - така единственият който ще може да се мери с него по габарити е КАМАЗPlastex написа:Кажи му да си вземе една дачия дъстър, не за друго, а да не му отсече главата на пътя някой пръдльо с 15 годишен джип и после друг да му харчи парите. Сигурността е единственото, заради което си струва да се охарчиш, е, след гъзърнята, естественоjenshen73 написа:... Текущо обаче кара един ситроен дизелов, който я струва 1200лв. я не. Питах го защо така - каза "яд ме е да оставя много пари на улицата...
Единственото, което ме притеснява в бравото е, че няма никакви шансове срещу идиота с джип, микробус, или с 200 км/ч, от камионите няма спасение.
Примерно, или някой сибирски МАЗ. Хайде без постулати, колко сигурни са "съвременните" жипове, щото последно помня как изглеждаше жипарата на оня главорез от София - G клас на мерцедес...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
По тази тема заставам на 100% зад думите на Дидо.Предпочитам кола 2-ра ръка колкото и да си има риск,отколкото нова и изключително скъпа кола за стандарта ни на живот в БГ.Immortal написа:Пешо, аз за Дедрата за 4 години не съм дал толкова пари за ремонти и подръжка, колкото на тебе ти е само за 1 година каското.Ако сложим и смяната на масло, бих казал, че съм карал МНОГО МНОГО по-евтино.Пък ако сложим и обезценяването на новите коли, то излиза, че е по-евтино да се возиш на такси.Отговорността към останалите на пътя не се изразява в карането на нова кола, а в разумното каране и спазването на закона.Мога да карам много по-безопасно едно Жигули, отколкото някой друг чисто новия си Мерцедес.Катастрофите са следствие неразумните действия на водачите, а не следствие на възрастта и екстрите на автомобилите. Поне в 99% от случаите.Lane Staley написа:А пари за поддръжка? И после идва една "оптимизация" на разходите. За съжаление хората не разбират, че притежаването на кола освен удобство е и отговорност към останалите на пътя.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Да ти снимам утре колата и магазина? М?Както са тръгнали нещата - нормалните, вървящи автомобили втора употреба скоро НАИСТИНА ще са дефицит. А едно "авторитетно" според този форум списание твърдеше, че е по-добре да си купиш хубава кола втора употреба на 3-4 години, когато всички детски заболявания са излекувани от предходния собственик вместо да си я лекуваш нова от магазинаSev написа:интересно ако всички мислеха така и не купуваха нови коли, какво щяхме да караме :D колите втора ръка щяха да са адски дефицитниа за заможните хора, каращи Ситроени за 1200 лева...без коментар
Цитирам по памет. Единия от баровците за които работех плащаше над 5000лв./година само за каско на единия от джиповете... Сега няма нито един от джиповете, а аз си карам Мареата... Някак си - логиката и смисъла на гъзарията ми чезнат.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
снимай си, не мисли че не ти вярвам :D но просто не го разбирам този човек, че той не мисли за собствената си безопасност и тази на близките които вози със себе сигледал съм тук там хора по белите странизаможни хора по тамошния стандарт - карат стандартни автомобили, които не са купили втора ръка...обикновено имат 2 коли, една всекидневна за града и едно семейно комбиникога изгъзици от сорта на Х6, Q7 и подобни - такива коли карат само наистина богатите или балкански субекти видели се с някой лев из Европата :D
Коментар
-
1-во - защото новите хладилници, телевизори, печки и други не струват по 20-30 хиляди лева, а максимум по хиляда.2-ро - защото хладилник, телевизор или печка се купува с идеята да се ползва докато изкара, никой не продава хладилника си на 2 години, само за да си купи нов. Поне не и масовия потребител.3-то - защото купената за 35.000 лв кола, само след седмица струва 30.000. След 5 години вече струва не-повече от 10.000, а след 10 - не повече от 5.000. За 10 години си загубил 30.000 лева или по 8.20 ВСЕКИ ден, като не включваме разходите за обслужване (в пъти повече от на по-старите коли, за каско и горива.П.П. Макар че аз лично нямам скрупули срещу телевизор, хладилник или печка втора употреба... Защо не?nikolovvd написа:Та в този ред на мисли, един въпрос към почитателита на старите автомобили. Защо не си купувате хладилници, телевизори, печки и дрехи втора ръка, демек нов внос?
Коментар
-
В интерес на истината, първата ми лично моя кола, Ситроен ВХ, купих за 1300 лв от управителя на банка ДСК в Сливен.Жената на човека живееше от няколко години в САЩ, като там притежаваха лична къща. Той прескачаше при жена си от време на време, до момента, в който напусна банката и се премести за постоянно при жена си (това доста след като ми продаде колата си).Ситроенът беше личната му кола, в интерес на истината той ползваше по-често някакво служебно Деу Есперо. Тъй че подкрепям, че има такива хора.Другото, което ще кажа, и което и друг път май съм казвал:Правих тест на чисто новата Дачия Сандеро, след което се качих на старата си Дедра. Ми извинявайте, ама 15 годишната ми Дедра е 100 пъти повече кола от чисто новото Сандеро. По абсолютно всички показатели. Ама по абсолютно всички.Sev написа:а за заможните хора, каращи Ситроени за 1200 лева...без коментар
Коментар
-
Виж, това с обезценяването май никой не го взима в предвид. Ако имаш печеливша фирма и си купиш един джип за официални срещи - след 3 години е амортизиран и ти струва 0 пари на фирмата. Да обаче, ако си купиш личен джип за 173 768лв. с ДДС - след 3 години тоя същия джип ще струва някакви пари, но в никой случай няма да е 100 000 примерно, а не повече от 50 000. И то ще струва толкова, ако намериш идиот да ти ги плати тия пари. Ей сега се продава едно BMW XD530 супер изгодно, на само 3 години. Хайде на чисто новото BMW! Има всички екстри без "завиващи" фарове. Цена "купи сега" 53800лв.!Immortal написа:В интерес на истината, първата ми лично моя кола, Ситроен ВХ, купих за 1300 лв от управителя на банка ДСК в Сливен.Жената на човека живееше от няколко години в САЩ, като там притежаваха лична къща. Той прескачаше при жена си от време на време, до момента, в който напусна банката и се премести за постоянно при жена си (това доста след като ми продаде колата си).Ситроенът беше личната му кола, в интерес на истината той ползваше по-често някакво служебно Деу Есперо. Тъй че подкрепям, че има такива хора.Другото, което ще кажа, и което и друг път май съм казвал:Правих тест на чисто новата Дачия Сандеро, след което се качих на старата си Дедра. Ми извинявайте, ама 15 годишната ми Дедра е 100 пъти повече кола от чисто новото Сандеро. По абсолютно всички показатели. Ама по абсолютно всички.Sev написа:а за заможните хора, каращи Ситроени за 1200 лева...без коментарSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
този човек е имал планове да напусне корабаимал е и служебна коланещата са различнизащо сравняваш Сандеро с Дедра?Immortal написа:В интерес на истината, първата ми лично моя кола, Ситроен ВХ, купих за 1300 лв от управителя на банка ДСК в Сливен.Жената на човека живееше от няколко години в САЩ, като там притежаваха лична къща. Той прескачаше при жена си от време на време, до момента, в който напусна банката и се премести за постоянно при жена си (това доста след като ми продаде колата си).Ситроенът беше личната му кола, в интерес на истината той ползваше по-често някакво служебно Деу Есперо. Тъй че подкрепям, че има такива хора.Другото, което ще кажа, и което и друг път май съм казвал:Правих тест на чисто новата Дачия Сандеро, след което се качих на старата си Дедра. Ми извинявайте, ама 15 годишната ми Дедра е 100 пъти повече кола от чисто новото Сандеро. По абсолютно всички показатели. Ама по абсолютно всички.Sev написа:а за заможните хора, каращи Ситроени за 1200 лева...без коментар
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар