Bashev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ви е мнението за Алфа Ромео 156 ?
Collapse
X
-
Защото се чупи много.С риск да си навлека гнева на половината форум все пак го казах.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
А що не кажеш защо се чупят а ?Щото си ги купуваме в повечето случаи на 300-400хил км и масло несменяно поне 50-60 хил а за по сериозни подръжки да не говорим.infineon написа:Защото се чупи много.С риск да си навлека гнева на половината форум все пак го казах.Bashev написа:Мен друго ме плаши.Защо са толкова евтини в порядака на 2000-3000 лева,за толкова добро испалнение ?
Коментар
-
И аз мисля, че е това. Според мен фиат е много по-кораво нещо от алфа, тия, които ги караме ние да не са по-малко опъвани навън? Редно е да са на същите километри, но просто са с по-корава душа. То като погледнеш в алфа форума, хората са си дали списъци със сменени неща, дори такива, за които при фиата просто не съм се сещал, че може да ги имаinfineon написа:Защото се чупи много.С риск да си навлека гнева на половината форум все пак го казах.Bashev написа:Мен друго ме плаши.Защо са толкова евтини в порядака на 2000-3000 лева,за толкова добро испалнение ?
Как да го смениш Италианския Боец, изправен и свиреп, за нещо, дето веднага ще ти дръпне пари за части, 2 пъти колкото струва и фиата
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Бих поспорил, но ни мисля че ще има нужда.....Plastex написа:И аз мисля, че е това. Според мен фиат е много по-кораво нещо от алфа, тия, които ги караме ние да не са по-малко опъвани навън? Редно е да са на същите километри, но просто са с по-корава душа. То като погледнеш в алфа форума, хората са си дали списъци със сменени неща, дори такива, за които при фиата просто не съм се сещал, че може да ги има
Как да го смениш Италианския Боец, изправен и свиреп, за нещо, дето веднага ще ти дръпне пари за части, 2 пъти колкото струва и фиата
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ми твоето Браво ако беше 2009 година, и ти толкова щеше да плащашPlastex написа:Да караш алфа май наистина значи точно това - да плащашKuku написа:Е, то всичко си има цена - щом искаш да караш Алфа, значи ще плащаш
Хеле па данъка... Стана ми лошо, ми те около 300-350 лв данък плащат тия хорица...
Данъка ли ви плаши толкова в една кола бе?!?!Яворе, кажи им на тия за Алфите!
Коментар
-
Не знам как Фиат е по кораво нещо, като се има в предвид че частите са на 90% едни и същи било то по механиката или по електрониката. Че е малко по скъпа за подръжна няма спор, но не е чак толкова.Понавам доста хора който са слезнали от Фиат и са се качили на Алфа и повече не искат и да чуят за Модела Браво/а, включително и аз.Plastex написа:И аз мисля, че е това. Според мен фиат е много по-кораво нещо от алфа, тия, които ги караме ние да не са по-малко опъвани навън? Редно е да са на същите километри, но просто са с по-корава душа. То като погледнеш в алфа форума, хората са си дали списъци със сменени неща, дори такива, за които при фиата просто не съм се сещал, че може да ги имаinfineon написа:Защото се чупи много.С риск да си навлека гнева на половината форум все пак го казах.Bashev написа:Мен друго ме плаши.Защо са толкова евтини в порядака на 2000-3000 лева,за толкова добро испалнение ?
Как да го смениш Италианския Боец, изправен и свиреп, за нещо, дето веднага ще ти дръпне пари за части, 2 пъти колкото струва и фиата 
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
vaskobravo написа:+,аз и бензин няма да помириша вечеbobi_bravo написа:Понавам доста хора който са слезнали от Фиат и са се качили на Алфа и повече не искат и да чуят за Модела Браво/а, включително и аз.

колега - виж снимките от Италфеста - колко Алфи има... аз им викам Хулиганки... Ама не са за стар човек кат мен. Затуй карам Либра.Един съвет - вземи си кола, която можеш да обслужваш. Щото почват едни компромиси.... и избирай и си отваряй очите! не се фърляй на първата добра оферта....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
А ако не са на толкова километри няма да са толкова евтини.И при положение че има 156 за 2000 лв, никой джамбазин няма да внесе читава за 6000 примерно, защото никой няма да му я купи.eh4ev07 написа:А що не кажеш защо се чупят а ?Щото си ги купуваме в повечето случаи на 300-400хил км и масло несменяно поне 50-60 хил а за по сериозни подръжки да не говорим.infineon написа:Защото се чупи много.С риск да си навлека гнева на половината форум все пак го казах.Bashev написа:Мен друго ме плаши.Защо са толкова евтини в порядака на 2000-3000 лева,за толкова добро испалнение ?

http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
мисля, че не е баш така. освен километрите има значение как е каранаPlastex написа:И аз мисля, че е това. Според мен фиат е много по-кораво нещо от алфа, тия, които ги караме ние да не са по-малко опъвани навън? Редно е да са на същите километри, но просто са с по-корава душа.
който си е купил алфа не е било, за да я кара пенсионерската. иначе подкрепям колегата, който каза "...виж какво можеш да поддържаш..."
браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Бравото го остави, сметни 155 конски сили от 9-14 години кола, това за Варна и май изобщо не става дума за 2009 г. кола. A и да не е само данъка, като огледаш това, което е в продажба, изобщо не започват разходите от данъка. Май няма дизелова с работещо турбо, по ходова част отделно. Иначе за 156, 147 или 159 тоягите са горе-долу еднакви като разход след покупка, но говорим и за това доколко е смислено да оставиш кола, която ти върши перфектна работа, добре потегната и с перфектен външен вид и да влезеш в някакъв екшън с неизвестен изход, всичко което се продава е перфектно, а ако откриеш нещо, са го пропуснали, защото ... направо я качили на автовозаImmortal написа:Ми твоето Браво ако беше 2009 година, и ти толкова щеше да плащаш
Данъка ли ви плаши толкова в една кола бе?!?!
Не говоря за тия които изобщо не могат да запалят, защото нямали акумулатор, ама ще ти я дадат с чисто нов акумулатор!
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Колега, имаш много странни разбирания за кола втора употреба, според мен.Нашето Браво като го взимахме наистина нямаше акумулатор. И наистина човека домъкна от някъде един акумулатор, с който колата запали от раз. Оказа се, че не й работи динамото, като човекът предложи да ни свали 200 лв от цената, или да я отремонтира той. Очевидно и той беше изненадан от неработещото динамо. След 2 дни динамото беше отремонтирано от него (роторът сменен), и чак след като покарахме малко колата около автокъщата, тогава я вехме. Колата и до ден днешен си работи нормално. С навъртяни вече около 30 хил. км на нея. Търговецът беше много коректен и мога само хубави думи да кажа за него. Става дума за автокъща на Горубляне. Няма да му правя реклама, но ако има интерес, ще ви кажа коя е точно автокъщата на Л.С.Нали не очаквате всяка кола втора употреба да идва с чисто нов акумулатор? Или такава, стояла 2 години в автокъщата, някой да я припалва всяка сутрин? (какъвто беше случая с нашето Браво).Говорим за коли ВТОРА РЪКА. С всички произтичащи от това кусури. Купуваме коли за по 2000 лв, а сме придирчиви, все едно купуваме чисто нови. Не мисля, че има човек, който ще купи кола, дори нова, която не е чул как работи двигателя или не е покарал поне няколко-стотин метра, за да усети окачване, работа на двигателя при натоварване, скоростна кутия, съединител и т.н.Или има и такива?!?!Кола и жена се избират със сърцето, но не си ли отваряш очите навреме - последствията са за теб. Знам от опитPlastex написа:Не говоря за тия които изобщо не могат да запалят, защото нямали акумулатор, ама ще ти я дадат с чисто нов акумулатор!
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар