donnna, споко, ни съ притеснявай за нас. Като клиенти имаме право на мнение, нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето как ни заблуждават в големите вериги
Collapse
X
-
ДОбре де, някой от недоволните за нещо сети ли се да иска книгата за оплаквания и похвали да си "очерни-на-бяло" "впечатленията"? Аз съм писал, веднъж. Което разбира се не е някакво геройство, но когато тази книга се понапълни с отрицателни отзиви, това неминуемо ще рефлектира в/у управителя, той пък от своя страна ще натисне подчинените и нещата ще започнат да се пооправят.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Ленче, МЕТРО като концепция не е магазин за крайни клиенти и нямаш право на жалби по ЗЗП. Имаш право на жалба по ЗЗД, но вярвам, че там нещата са изрядни. Ама нали всеки от нас има по една или три фирми - нормално е да бъркаме понятията.ele написа:O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Orcinus
Така е, което не пречи да пуснеш един фийдбек ’УЖ’ - http://metro.bg/feedback.aspx?0 ....Не виждам къде иде реч за ЗЗП и жалба до тях. В Метро са много велики мозъци, имах случай наскоро, в който отказаха да ме пуснат с един таблет в калъфче. При обяснение, че в него има СИМ-карта и реално си е дори телефон, от който им показах ОБАЖДАНЕ и те ДОРИ НЕ ГО ПРОДАВАТ - ами не можах да се разбера с олигофрена заместник или заместника на главния олигофрен. Било много голям "ТЕЛЕФОН". Ще ми се да намеря един мобифон от тия преди 10 години, та да пробвам да вляза с него и да му го тресна на някой в празната кратуна - празни кратуни в МЕТРО колкото искаш.jenshen73 написа:Ленче, МЕТРО като концепция не е магазин за крайни клиенти и нямаш право на жалби по ЗЗП. Имаш право на жалба по ЗЗД, но вярвам, че там нещата са изрядни. Ама нали всеки от нас има по една или три фирми - нормално е да бъркаме понятията.ele написа:O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.
Коментар
-
@Orcinus: Елена се оплаква от всичко. Нормално е, след един период самотните жени ги избива или на писане по форумите или на махленско жалене от всичко.Мен не са ме пускали с детето, при положение, че беше в "раница". От тогава (4 години) не ходя в Метро. Дали съм загубил нещо от това си упражнение? Надали. Ще взема да се пробвам да вляза с някой таблет и да се разходя. Ако ме пуснат - ще се снимам...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Aз също влязох там само веднъж и заключих, че са чистокръвни хитреци, повечето етикети са поставени подвеждащо, а цени за... 900 грама. Че аз да не влизам там в банята на пандиза, та постоянно да се чудя откъде ще ми дойде?! Ше им обикалям аз с елката из магазина, сякаш съм на матура по математика, без мен. Хвана ме яд, че мамят голямата част от възрастни и по-наивни хора, които даже не разбират откъде им идва по-голмята цена.ele написа:...Колкот до Лидъл, и аз ще кажа, не таете много надежди. 3 пъти съм ходила и 3 пъти се опулих на сметката. Последният път си купих ядки, които бяха дали фира, нищо че бяха в срок на годност. От тогава не съм стъпвала. Иначе не е лош магазин.@ele ни е Дама, предлагам да не навлизаме в подробности и /понякога погрешни/ предположения кой е самотен и в какъв период е, жена е (от малкото във форума) и дава своето виждане по някои въпроси, нека не я притискаме с нашите си вижданияjenshen73 написа:... Елена се оплаква от всичко. Нормално е, след един период самотните жени ги избива или на писане по форумите или на махленско жалене от всичко.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Хора ,сега магазини има колкото искаш.Все някъде ще е по-добре,въпреки че всичките са един дол дренки. На мен също ми харесва Метро и Пикадили , пазарувам основно там. Ходя и в Кауфланд ,когато съм на работа. Пътувам доста и в различни градове,там спирам основно заради това че мога да паркирам /безплатно/,ползвам тоалетна и нещо да хапна. Но най-мизерен е Кауфланд в Хасково, особено в тоалетната е малък ужас.
Коментар
-
jenshen73: Няма да коментирам изказването ти - редно е да не правиш генерални заключения за човек, когото не познаваш. От всичко, което си предположил, не си уцелил нито едно. От друга страна, в тази тема не се ли оплакваме от веригите или трябва само да ги хвалим? Смятам че е нормално един клиент да има забележки или да е недоволен и не виждам нищо нередно в това.И за да затвърдя на колегата мнението, че съм все недоволна - най-недоволна съм от Карфур във Варна. Персоналът не само че не е обучен, ами им липсва и елементарно възпитание. просто няма аналог. на въпросите ми почти винаги са отговаряли с "Ъхъ" и "Тц". Да не говорим, че ако се наложи някой друг от персонала да стигне до касата, вместо да използва свободната съседна каса или да обиколи, винаги бута и ръга клиентите, за да си проправи път.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Ми нормално да сме слаба нация и прост народ, след като има хора, които призовават да не си търсим правата....Bravo 1.9 JTD написа:никой няма да ви чуе само си губите времето и нервите, не си търсете правата въпреки че трябва ама като знаете кво е калпаво всичко в Бг прост народ, слаба нация тва е
Ти ако искаш, не си ги търси, аз ще си ги търся, щото така е правилно.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
То вс е много хубаво, персонала се блъскал , якъл и т.н и т.н, вериги били виновни и не знам си какво още . Само едно леко уточнение, че веригите са за пазаруване - не ооо днес е неделя ще ида да се РАЗХОДЯ на метро или на карфур, ще задавам тъпи въпроси на персонала,но няма да си купя нищо.Магазините не са парк за разходка, защото 90% от мърморещите са там на разходка.Така че като минат 5 човека като вас там нормално е персонала да се зъби и да мине през вас. Темата е как ни заблуждават не какво не Ви харесваFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Персоналът никога не трябва да забравя, че с моите пари, похарчени там, се плащат заплатите им. Жалко е, че има толкова хора, които си мислят, че клиентът е досадник и заслужава подобно отношение. Дали ни заблужадават, да, заблуждават ни. За тази цел има една лоша за някои хора дума, наречена Оплакване, която всеки трябва да използва, за да ни заблуждават по-малко. Парите, които харча, са мои и на мен ми пука за какво ги харча. Ако на вас не ви пука, ваш проблем. За съжаление подобно нехайство рефлектира върху всички.niko09 написа:То вс е много хубаво, персонала се блъскал , якъл и т.н и т.н, вериги били виновни и не знам си какво още . Само едно леко уточнение, че веригите са за пазаруване - не ооо днес е неделя ще ида да се РАЗХОДЯ на метро или на карфур, ще задавам тъпи въпроси на персонала,но няма да си купя нищо.Магазините не са парк за разходка, защото 90% от мърморещите са там на разходка.Така че като минат 5 човека като вас там нормално е персонала да се зъби и да мине през вас. Темата е как ни заблуждават не какво не Ви харесваВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар