snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на кола във Варна - Lybra 2.4 JTD
Collapse
X
-
То пък какво има толкова за разбиране...само не съм съгласен, че стажа определя това колко разбираш от коли или не...Потвърдено задната чистачка работи и пръска Yellow_Flash_Colorz_PDT_42 Гумите са Клебер междудругото.Радиото някой е настроил баса случайно
Нещо за резервната гума и крика не каза ли, много страмна тая гума с бодлички
Само си забравил да му кажеш да провери дали не лепне подлакътника и жабките (пишеме ти минус Yellow_Flash_Colorz_PDT_42 )
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
"Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar
-
FES - Odometer reading Odometer rewritesГледаш тия неща и ще стане ясно.Още ли някой купува кола без да я закача ?Всъщност - да, моя началникsnake написа:Километрите са абсолютно нереални за кола с такъв двигател, при това на газ, кола, която е купена, за да се кара здраво.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
има, да...четвъртата е накичена почти с всичкки екстри, ама от доста време се продава и явно й има нещо под капака сериозно.на колегата джамбазин само ще кажа: аз търсих Либра, търсих я 3 месеца. доволен съм от това което взех. без 7-8 от изброените екстри е... много съм доволен. бяха я свалили в петък - аз я взех в понеделник. общото мнение на собствениците на Либри е, че читава либра изчезва от пазара за дни - 1,2,3 - 5 дни...твойта от колко дни седи???п.п. повече няма да коментирам.emzo написа:Ей първата е идеалка, че и май ASR има.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Точно първата Либра от списъка на Immortal на нищо не мяза. Яко е очукана и издрана. Вижте само под десния стоп какво има. Ако някой го влече кола пълна с екстри, но приличаща на брулена слива....................да я взима.Ако е толkова запазена и на живо, в пъти бих предпочел колата на колегата, дори и без всички възможни екстри.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Значи колега разбирач, първо ще те помоля да не ме наричаш "джамбазин", благодаря много.Също те моля без някакви крайни заключения по чути неща, благодаря.Иначе да ти отговоря на въпроса вчера беше 10ти ден, обява от 8 дни. Сигурно колата е гроб щом седи повече от 5 дни...До сега са идвали да я гледат едни момчета... караха я, гледаха я на канал, нямаше за какво да се хванат, хареса им много, обаче искаха да я вземат за 3 300лв. (максимум, първо предложиха 3 000) при което аз им казах че няма как да стане! При което ми казаха че ще ходят да гледат една друга тъмно синя в София понеже е 3 000лв. цената, след което същия ден вечерта звъняха пак да питат дали не сме си помислили за цената понеже са ходили и са видяли другата какъв кенеф е!Колкото и да се напиняш ще ти го кажа - продават се коли който отговарят на следните неща (специално за либра): външно да изглежда що годе добре (естествено след яко пастиране), да има супер много екстри (смятай навигация дето е безполезна), километража да сочи макс. 120хил (т’ва че няколко човека са си купили кола с лаптоп и не вярват на километражи са си само тези пет човека) и най-важното да е евтина (разбирай по-евтина от другите). Аз не ти говоря от четено по форумитеdonnna написа:на колегата джамбазин само ще кажа: аз търсих Либра, търсих я 3 месеца. доволен съм от това което взех. без 7-8 от изброените екстри е... много съм доволен. бяха я свалили в петък - аз я взех в понеделник. общото мнение на собствениците на Либри е, че читава либра изчезва от пазара за дни - 1,2,3 - 5 дни...твойта от колко дни седи???п.п. повече няма да коментирам.
И само отговори на въпроса за колко пари я купи твоята либра с всичките (без 7) екстри, и приключваме с глупостите за евтините и читави коли"
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
"Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar
Коментар
-
Почти няма връзка между цената на една Либра и истинското и състояние. Също няма връзка между престоя в автокъща и състоянието и. Тези два показателя са по-скоро функция от други фактори - манталитет, начин на придобиване, познаване на модела и на конкретния автомобил и пр. Затова се стига до един парадокс - цените на частните обяви са по-високи от тези на автокъщите (понеже собствениците знаят какво продават, а джамбазите по-скоро не).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Изпокарахте се тука заради някаква си кошница. Все някой ще я купи, не е задължително да е от тоя форум. То май винаги е така, като се появи продавач във форум.Bavarcho написа:Значи колега разбирач, първо ще те помоля да не ме наричаш "джамбазин", благодаря много...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Купих я за 4 преди година и нещо - с външни забележки, което изобщо не ме притеснява - още не съм ги оправил и 2-3 дребни проблема, които съм оправил и знам, че докато е моя кола повече няма да ме занимават... но! имам перфектен тъмносин кожен салон, елхроматично огледало, автоматични чистачки, ел.прибиране на огледалата, лумбална опора, които тази твоята няма и най-вече - имам 2.4 ЖТД!!!п.п. Колата не е като хляба дето си го купуваш всеки ден - това имам пред вид като казвам, че твоята никога не бих я купил... Никога не съм си купувал кола с цел да я продавам след това!п.п. 2 Той Венко твоята ще я купи само заради външния вид... Като го знам само по колко пъти ги мие и пастира колитеBavarcho написа:И само отговори на въпроса за колко пари я купи твоята либра с всичките (без 7) екстри, и приключваме с глупостите за евтините и читави коли"
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Малко натиснато... голяма работа... да напомня, че говорим за 10 годишни коли, а не от магазина.Не знам дали обърна внимание, но колата е и с газов инжекцион, който дори и втора употреба, с монтажа отива към 700 лв, а нов е около 1000-1200 (моят на Дедрата беше 1500).Аз пък лично предпочитам колата да е наблъскана с екстри, с добър двигател, пък че имала тук-там леко одрано или обелено - не е болка за умиране.И да няма, като я вземеш, може да я одереш още на първия ден. Няма гаранция. На Дедрата ми някой душманин беше ударил две дълбоки черти на предния капак с ключ или остър предмет. И това прави ли я по-малко читава кола?!?dannybo написа:Точно първата Либра от списъка на Immortal на нищо не мяза. Яко е очукана и издрана. Вижте само под десния стоп какво има. Ако някой го влече кола пълна с екстри, но приличаща на брулена слива....................да я взима.Ако е толkова запазена и на живо, в пъти бих предпочел колата на колегата, дори и без всички възможни екстри.
Коментар
-
Баш за тебе имаше един Тезис в Дупница - фул екстри с 3.0 литровия V6 мотор с метанов инжекцион на 12 хиляди, ама беше навит за коментар... на това отгоре биколореImmortal написа:Аз пък лично предпочитам колата да е наблъскана с екстри, с добър двигател, пък че имала тук-там леко одрано или обелено - не е болка за умиране.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Външни забележки, два три проблема това са си неща. Екстри имаш, малко като хвалене прозвуча (зема да почна да и изреждам сега на БМВ-то какво имам хахах), аз предпочитам да си добавя няколко неща, пред това да оправям някакви проблеми. Все пак колата и с кожа и без ще си я карам, а с проблем по двигателя или ходовата част или няма да мога или силно ще се замисля дали да я карам. Имаше една приказка бели кахъри...Само за двигателя не си прав... не защото е лош, а защото не може всички да харесваме дизелdonnna написа:Купих я за 4 преди година и нещо - с външни забележки, което изобщо не ме притеснява - още не съм ги оправил и 2-3 дребни проблема, които съм оправил и знам, че докато е моя кола повече няма да ме занимават... но! имам перфектен тъмносин кожен салон, елхроматично огледало, автоматични чистачки, ел.прибиране на огледалата, лумбална опора, които тази твоята няма и най-вече - имам 2.4 ЖТД!!!п.п. Колата не е като хляба дето си го купуваш всеки ден - това имам пред вид като казвам, че твоята никога не бих я купил... Никога не съм си купувал кола с цел да я продавам след това!п.п. 2 Той Венко твоята ще я купи само заради външния вид... Като го знам само по колко пъти ги мие и пастира колите

А и нензам като нова дизелова либра да е била по-скъпа от бензинова...Един иска 2.4жтд, друг скромно 1.6 бензин, друг пък 2.0... . за всеки влак си има пътник.То никой не купува кола с цел да я продаде, аз поне не познавам такива хора. Но това с хляба си прав, но не съвсем. п.с. Все ми е тая кой ще купи колата, ако ми беше просто да се отърва от нея одавна да беше факт. Кой се е изпокарал бе пич, я се осъзнай Yellow_Flash_Colorz_PDT_42 Автофорум спорим си за коли съвсем нормално :D Аз поне с никой не съм се изпокарал...Иначе в доста форуми съм се "появявал" доста по-активно от тук, доста коли сме продали на хора по форумите и никъде няма изпокарани хораPlastex написа:Изпокарахте се тука заради някаква си кошница. Все някой ще я купи, не е задължително да е от тоя форум. То май винаги е така, като се появи продавач във форум.Bavarcho написа:Значи колега разбирач, първо ще те помоля да не ме наричаш "джамбазин", благодаря много...
:D
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
"Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar
Коментар
-
Най-евтината бензинова Либра като нова, 1.6 16v: цена: 21759 евро (без ДДС)Най-евтината дизелова Либра като нова, 1.9 jtd: цена: 25359 евро (без ДДС)Най-скъпата бензинова Либра като нова, 2.0 20v Emblema: цена: 31550 евро (без ДДС) / 32850 евро за комби варианта (SW)Най-скъпата дизелова Либра като нова, 2.4 jtd Emblema: цена: 36550 евро (без ДДС) / 37850 евро за комби варианта (SW)Е, сега вече знаеш.П.П. Всъщност никога не съм чувал, каквато и да е кола, дизеловият вариант да е по-евтин от бензиновия. Може да е така само при БМВ (правилно ли го написах?)П.П.П. Ей верно при БМВ е такаBavarcho написа:
А и нензам като нова дизелова либра да е била по-скъпа от бензинова...
325iX, през 1991 е струвало 39127 евро, а 324 td - само 30868 евро... странно.(всички данни за цените са ми от http://www.autoweek.nl/nieuweautos.php
Коментар
-
Еми сега вече колегата ако не се почувства засрамен,незнам кога.Всъщност и аз винаги съм си знаел,че дизеловият вариант е по-скъп от бензиновия,а и при колите 2-ра употреба е така.Надявам се и колегата Станев да е прав,че джамбазите не знаят какво продават,щото в събота съм на пазар.Immortal написа:Най-евтината бензинова Либра като нова, 1.6 16v: цена: 21759 евро (без ДДС)Най-евтината дизелова Либра като нова, 1.9 jtd: цена: 25359 евро (без ДДС)Най-скъпата бензинова Либра като нова, 2.0 20v Emblema: цена: 31550 евро (без ДДС) / 32850 евро за комби варианта (SW)Най-скъпата дизелова Либра като нова, 2.4 jtd Emblema: цена: 36550 евро (без ДДС) / 37850 евро за комби варианта (SW)Е, сега вече знаеш.П.П. Всъщност никога не съм чувал, каквато и да е кола, дизеловият вариант да е по-евтин от бензиновия. Може да е така само при БМВ (правилно ли го написах?)П.П.П. Ей верно при БМВ е такаBavarcho написа:
А и нензам като нова дизелова либра да е била по-скъпа от бензинова...
325iX, през 1991 е струвало 39127 евро, а 324 td - само 30868 евро... странно.(всички данни за цените са ми от http://www.autoweek.nl/nieuweautos.phpFIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Не съм се изразил правилно какво искам да кажа... се тая, спора одавна няма смисъл, защото всеки си дърпа към неговата черга....нищо де разбрах че 2.4жтд е била по-скъпа от 2.0 20в (много ще ми е полезно хаха), само че не си прав че винаги дизела е бил по-скъп от бензина... малко случайни примери ти давам от любимия каталог (ще си го запазя, сериозно)БМВ Е46 (седан)330d - 43.472 (най-големия дизел)330i - 44.425 (най-големия бензин)БМВ Е39 (седан)530d - 51.400 (най-големия дизел)530i - 55.867 540i - 75.900 (най-големия бензин, ако изключим М5)Е60 (седан)535d - 69.865 (най-големия дизел)550i - 87.603 (най-големия бензин, ако изключим М5)Мерцедес Ц клас ’95 - 97’г. (седан)C 250 Turbodiesel Classic - 36.030 (най-големия дизел)C 280 Classic - 38.526 (най-големия бензин, ако изключим C36 АМГ)Мерцедес Е клас ’95 - ’99г. (седан)E 300 Diesel Classic - 46.286 (най-големия дизел)E 320 Classic - 57.267 E 420 Classic - 77.733 (най-големия бензин, ако изключим АМГ)VW Голф 3 (хечбег, 4 врати)Golf 1.9 TDI 110pk CL - 18.376 (най-големия дизел)Golf 2.0 GTI - 20.100 (най-големия "малолитражен" бензин)Golf 2.8 VR6 - 27.497 (най-големия бензин, не е често срещан)VW Пасат 5.5 (седан)Passat 2.5 TDI 150pk Comfortline - 40.455 (най-големия дизел)Passat 2.8 V6 Comfortline - 40.440 (най-големия бензин , тука е по-евтин с огромните 100евро)@popara801 що трябва да се заяждаме? К’ви са тея глупости, айде и аз да те питам тогава сега почуства ли се засрамен че не всички са по-скъпи... Ще се почуствам засрамен, алеле майкоImmortal написа:Е, сега вече знаеш.П.П. Всъщност никога не съм чувал, каквато и да е кола, дизеловият вариант да е по-евтин от бензиновия. Може да е така само при БМВ (правилно ли го написах?)П.П.П. Ей верно при БМВ е така
325iX, през 1991 е струвало 39127 евро, а 324 td - само 30868 евро... странно.(всички данни за цените са ми от http://www.autoweek.nl/nieuweautos.php"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
"Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar
Коментар
-
забравил съм да напиша, че светлозелената либра е продадена - останаха само гредите за тавана! Ако някой търси - ЛС
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
"Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар