Колеги, натъкнах се на това ---> http://vbox7.com/play
a4d0f4898Няма такава тъпотия ! Много се надявам да не стане, щото ще падне голямо обикаляне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват левия завой в Пловдив
Collapse
X
-
Управниците ви сигурно са полудели
В Пловдив открай време левият завой е проблемен на големите булеварди, и това е така, защото само и единствено в Пловдив не са въвели разделното пропускане през кръстовището на срещуположните потоци.При нас се пропускат първо едните - завиват навсякъде, и после насрещните, и накрая движещите се по по-ненатоварената напречна улица... В Пловдив такова нещо няма - там светофарите са като едно време - само две положения - червено на едните - зелено на другите. Иди завий наляво, при движещи се срещу теб 3 ленти с по 15 коли във всяка... тъкмо да се изтеглят всички (отзад идват още разбира се), и то пак светнало червено...Ама вместо да се помисли, как да се направи евтино - най-лесно се решава проблема, без да се влагат никакви пари - забранява се левия завой, и толкоз. Да му мислят водачите... Този, който е направил предложението сигурно никога не се е качвал да шофира, или никога не е излизал извън Филибето, да види как е по другите градове, та дори и в Ямбол...
-
Re: Забраняват левия завой в Пловдив
ще се кара само на право и ако някой успее на дясноmims написа:Колеги, натъкнах се на това ---> http://vbox7.com/play
a4d0f4898Няма такава тъпотия ! Много се надявам да не стане, щото ще падне голямо обикаляне.
те такова чудо нема п.п. представете си аз както винаги се губя в Пловдив и ако не мога да завия на ляво ........?
Душата в рая на Фиата оборотомера до края!
FIAT BRAVO 1.8GT
FIAT BRAVO 1.9TD ex
Коментар
-
Вашия градоначалник вместо да твори такива "бисери" да се разходи до Асеновград и да се поучи как, един град може да остане без нито едно кръстовище регулирано със светофарна уредба. Естествено мащабите на Пловдив и Асеновград не могат да се сравняват, но кръговото движение може да се приложи поне на тези "невралгични" кръстовища.
Коментар
-
Това надали ще проработи в Пловдив. Във Варна са направили но никой не дава мигач, че напуска кръстовището. Резултатът - задръстванияFEN TEMPRA BG написа:Вашия градоначалник вместо да твори такива "бисери" да се разходи до Асеновград и да се поучи как, един град може да остане без нито едно кръстовище регулирано със светофарна уредба. Естествено мащабите на Пловдив и Асеновград не могат да се сравняват, но кръговото движение може да се приложи поне на тези "невралгични" кръстовища.
Поне това видях аз. А и никой от включващите се, не ме разбра, когато подавах мигач. Демек не са свикнали.А няколкото ми годишни преминавания през Пловдив ме карат да си мисля, че там с нищо няма да е по-различно.Решението не е нелогично - има доста градове, в които организацията на движението е направена така и не разрешава ляв завой. Стига да са разчели добре как и на къде да насочат трафика би могло да е добро решение. Но доколкото разбрах в Пловдив ще е само в определени часове, което си е доста глуповато.Не разбрах онзи глупак, с коментара, че не можело да забраняват завоя, понеже не бил забранен в закона. Този човек дано няма книжка, защото явно не е чувал нищо за пътни знаци.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Доколкото знам и в Москва е така, но не знам как се отразява на движението.Дидо, много си прав. Ако има отделни секции ще е много по-добре.nikolovvd написа:В Египет, по-точно в Кайро левият завой също е забранен, но пък е разрешен обратният завой!Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING
Коментар
-
В Асеновград има светофари, и то повече отколкото в Сливен, град поне 3 пъти по-голям от Асеновград.В Пловдив има доста кръгови движения, аз поне веднага се сещам поне за 5 - т.е. пловдивчани са свикнали да карат през кръгови движения и няма да е така, както Lane Staley описва за Варна. Лошото е, че не навсякъде могат да се приложат, тъй като няма достатъчно място. Отделно че инвестициите за преправяне на Н-броя кръстовища ще са немалки.Иначе не е толкова страшно, че няма да е разрешен левия завой на големите булеварди. Правиш десен на предната пресечка, после ляв в кварталните улички, пак ляв за да излезеш на напречния булевард и после на светофарите си направо. Аз така и правя понякога в Пловдив, когато движението е натоварено и левият завой е мисия невъзможна.FEN TEMPRA BG написа:Вашия градоначалник вместо да твори такива "бисери" да се разходи до Асеновград и да се поучи как, един град може да остане без нито едно кръстовище регулирано със светофарна уредба. Естествено мащабите на Пловдив и Асеновград не могат да се сравняват, но кръговото движение може да се приложи поне на тези "невралгични" кръстовища.
Коментар
-
Immortal, заблуждаваш се по два параграфа за Пловдив:1. От много отдавна е въведено разделението на потоците и на невралгичните места минават първо едните, после другите и прочее. Например втория светофар след като влезеш в града от към Асеновград.2. Ляв завой от напречна уличка на повечето булеварди в Пловдив е невъзможен или труден, поради простата причина, че имат разделителна мантинела/площ или са силно натоварени или са с двойно непрекъсната линия.
Коментар
-
1. Това светофара на МакДоналдс, до общежитията на "Чайка" ли е? То май е само той така, и то от скоро.А светофарите по Цариградско/Мария Луиза? А по "България"?2. Прав си, но има и места, където е възможно.Airfan написа:Immortal, заблуждаваш се по два параграфа за Пловдив:1. От много отдавна е въведено разделението на потоците и на невралгичните места минават първо едните, после другите и прочее. Например втория светофар след като влезеш в града от към Асеновград.2. Ляв завой от напречна уличка на повечето булеварди в Пловдив е невъзможен или труден, поради простата причина, че имат разделителна мантинела/площ или са силно натоварени или са с двойно непрекъсната линия.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар