SUS SCROFA написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Проблема е че има твърде много коли, на твърде малко площ пътища......когато много коли са наблъскани на малко пътища, е повече от нормално и закономерно те все по често да се блъксат помежду си.......колите за 20 години нарастнаха в пъти, а пътищата като площ си стоят почти същите.....Тва при положение че не коментираме състоянието им, което допълнително затруднява придвижването........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
По-добре не се хващай на бас! Ще загубиш.Круиз контрола се грижи скоростта да е винаги 90, а освен това возя семейството си. Това все пак е голяма отговорност!Колата може да върви и с 200 и то не 10, 20 или 50 км, а колкото си поискам, НО това е нередно и много РИСКОВО, направо самоубийствено. Излишно е да обяснявам защо. В Четвъртък миналата седмица на баира след разклона за Криводол (в посока Монтана), където има ограничение 50 заради неравностите на покритието и две ленти при изкачването, ме изпревариха две коли (умишлено не споменавам марки) с над 100-120 км/ч. На края на изкачването трябваше да спирам интензивно, защото някой си с 6 тонна Ифа беше решил да завие в дясно и беше затворила моето платно. За щастие в насрещното нямаше никой и всичко мина нормално и то при 50 км/ч. Явно ония двамата, които явно се гонеха, са се уплашили яко, защото ги видях на 200 метра пред мен и продължиха да карат кротко около 5-6 км. Колата ми позволява да вземам завои с 90, където има ограничения 40-50-60, но никога не го правя, дори когато познавам много добре пътя. Все пак не е възможно да сложат отделни знаци за тежки камиони и леки коли, а какво да кажем за мощните мотоциклети.Когато виждам в далечината знак ограничаващ скоростта, просто си вдигам крака от педала или изключвам круиз контрола. Когато някой ми присветне просто гледам, когато минавам край знака да съм с обозначената скорост, но обикновенно съм под нея, като при това рядко употребявам спирачката. Ако не ми вярваш ще ти направя снимка на дисковете си, които са по-скора кафяви. Между другото накладки сменям на 7-8 години минимум. Когато спазвам ограниченията имам усещането, че съм сам на пътя. Явно повечето колеги се двежат в рамките на закона, а разликите от 2-3 км/ч идват от грешките на спидомерите. Много рядко някой ще ме изпревари и то е някой от тези безсмъртните с скъпите возила, но не липсват и от другите.ФЕРАРИСТ написа:Иначе да - 90 си е малко за тоя път, бас държа че честичко вдигаш 100 - 110 по него, и не е нужно да ме убеждаваш в противното, няма как да ти повярвам.......Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Клипчето показва какъв е пътя. @nikolovvd - пътя не е реновиран миналата година, а поне преди 5 години, още работих в Сливен (до 2006), когато беше вече такъв.Аз лично карам там нормално без да бързам с около 100-120. Обикновено ме изпреварват. Пътят е достатъчно широк, НИКАКВИ неравности или дупки. Достатъчно е и прав, за да виждаш километри напред.От както са го ремонтирали, са станали само единични катастрофи, при това нощно време и то с участието на каруци (на които е забранено от закона да се движат там през нощта, ама кой да знае че има такъв закон...).Циганските каруци там са най-големия проблем, но през деня се виждат отдалеч.Трафикът не е много натоварен, особено през събота и неделя, когато спират микробусите и камионите, които иначе минават от там.Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.И пак не ми отговорихте - каква е логиката, @nikolovvd (щото ти го спомена пак тоз път) - на участъка, където има две ленти в една посока и мантинела по средата (Бургас-Созопол) - ограничението да е 80, а веднага след като лентите станат по 1 в посока и без мантинела по средата - да е 90. АБСУРД МЕНТАЛЕН на регулиращите движението.За разлика от 99% от хората тук, съм учил "строеж на пътища", "регулиране на пътното движение" и други подобни.Е, факт е, че 90% от хората, които слагат ограниченията по пътищата са НЕКОМПЕТЕНТНИ и НЕКАДЪРНИ.И пак да питам:На един и същи път, кой е по-опасен - 40 тонен камион, каращ с 80 (колкото му е ограничението) или лек автомобил, каращ със 110 ?!?Ей ви една катастрофа на този път - човекът със ситроена е мой приятел (сега токущо разбрах че го е потрошил, беше уникална Ксантия)... http://vbox7.com/play:48e37df4А ако беше стария път с дърветата от двете страни, моят приятел Динко едва ли щеше да е жив...ФЕРАРИСТ написа:Да питаме Имортала, че аз вече нямам наблюдения по една от най - черните отсечки в БГ между Сливен и Ямбол - преди години реновираха асфалта в една част от пътя, изсякоха дърветата, направиха хубави канавки, и разшириха пътя.....Имортале - как е положението сега - има ли повече инциденти, има ли повече жертви, има ли повече опасни ситуации от преди в тоя участък, или скапаната държава си е хвърлила парите на вятъра?????
Коментар
-
Не мое да бъде.......просто няма как да се получат толкова добре нещата......и лесно.......оправят пътя, правят го малко по широк, канавка, тук таме мантинела, никакви дървета - каква по голяма предпоставка за тва да вдигнеш триста, да изпреварваш тия дето се влачат с 89 кмч и да се убиеш като пич.......Аз ако бях например щях да туря легнали полицай през пестен метра, и проблема със скороста щеше да се реши вовеки, кьорав инцидент нямаше да стане, сички щяха да си карат с 40 - 50 и драйверите нямаше да са виновни, а държавата щеше да е трижди благославяна.....Immortal написа:От както са го ремонтирали, са станали само единични катастрофи, при това нощно време и то с участието на каруци (на които е забранено от закона да се движат там през нощта, ама кой да знае че има такъв закон...).Циганските каруци там са най-големия проблем, но през деня се виждат отдалеч.Трафикът не е много натоварен, особено през събота и неделя, когато спират микробусите и камионите, които иначе минават от там.Колко ли интензивно трябва да се спре за да свалиш скороста от 50 на 20?????Знаеш ли колко е спирачния път на една съвременна кола от 50 до 0...????nikolovvd написа:В Четвъртък миналата седмица на баира след разклона за Криводол (в посока Монтана), където има ограничение 50 заради неравностите на покритието и две ленти при изкачването, ме изпревариха две коли (умишлено не споменавам марки) с над 100-120 км/ч. На края на изкачването трябваше да спирам интензивно, защото някой си с 6 тонна Ифа беше решил да завие в дясно и беше затворила моето платно. За щастие в насрещното нямаше никой и всичко мина нормално и то при 50 км/ч. Явно ония двамата, които явно се гонеха, са се уплашили яко, защото ги видях на 200 метра пред мен и продължиха да карат кротко около 5-6 км.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Опитвам се да карам комфортно и когато спирам хората в колата да не се покланят. Както ти писах рядко ползвам спирачката и на дълъг път разхода ми е 6.5-6.7 на 100 при пълна кола (пътници и багаж), запалени фарове и включен климатик. При нормално каране, защото моето е ненормално (пенсионерско) 143-те коня под капака искат по 8 на 100 "ядене", а за магистралата да не говорим.Същото правило важи и по планинските пътища с много завои. Пътниците не трябва да се люлеят като бутилки с въглеродендиоксид в камион.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Е как никаква бе, Законът за движение по пътищата е причината. Ти/Вие над закона ли сте? За вас ЗДП и ППЗДП не важат, това ли искате да кажете? Не може и никога няма да стане на Ганьо Балкански някой да му казва какво и как да прави, ако той сам не реши, че така го кефи. Няма закони, няма правила... Евала!Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.
Коментар
-
Колега, не се впрягаи излишно, тия закони с тия ограничения още като са създавани, са правени с пезумпцията че ще бъдат неизменно нарушавани, и тва не е само у нас, а и на запад......то ако беше много важно и наложително това да се спазва, щеше да е детински лесно да се наложи на производителите да си ограничат скоростите на 90 и 130......щом това не се прави, значи на законодателя е било кристално ясно че тоя закон масово ще се нарушава........по важното е как и в какви допустими граници ще се нарушава, и оттам идва тънката разлика.....ogi28b написа:Е как никаква бе, Законът за движение по пътищата е причината. Ти/Вие над закона ли сте? За вас ЗДП и ППЗДП не важат, това ли искате да кажете? Не може и никога няма да стане на Ганьо Балкански някой да му казва какво и как да прави, ако той сам не реши, че така го кефи. Няма закони, няма правила... Евала!Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
При положение че всеки що годе кадърен мапер в БГ може да нанесе една елементарна корекция в софта на всяка нова кола, и да я ограничи както и колкото му кефне, а от друга страна критериите за емисии и газове на който трябва да отговарят двигателите костват на производителите много милиони, простия и логичен извод е че всяка една държава прави компромис със своите закони в този аспект, въпрос на гледна точка е в коя държава тва се прилага справедливо и в коя не......Immortal написа:Да, и аз винаги съм се чудил, защо всички автомобили ги правят да вдигат 160-180-200-250... при условие, че почти никъде в света не са разрешени скорости, по-големи от 120-130-140...Изключение правят няколко магистрали в Германия.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Не съм много по спазването на законите. Е и?ogi28b написа:Е как никаква бе, Законът за движение по пътищата е причината. Ти/Вие над закона ли сте? За вас ЗДП и ППЗДП не важат, това ли искате да кажете? Не може и никога няма да стане на Ганьо Балкански някой да му казва какво и как да прави, ако той сам не реши, че така го кефи. Няма закони, няма правила... Евала!Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар