Вижте тази обява и ,ако може малко да ми разясните ,защото май ще изпадна в шок ,ако наистина това е цената за Браво от Турция :D http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4/detay/18.750 TL - 15 000 лв?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo от Турция?
Collapse
X
-
:D наистина е така...цените са ужасни...данъците жестоки...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
-
Машала за това Браво, пипнато е с фина ръка и изглежда страхотно! Българските тунери могат да се поучат от това исчистено и красиво изпълнение. Явно е, че са хвърлени парички, но е изпипано и така трябва да бъде за да се получи хубав тунинг, не може да тунинговаш с празна кисия!--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Вярно е по-скоро второто.Кола можеш да си внесеш, но таксите при регистрация я докарват почти до цената на нова, така че е безсмислено.Това и поддържа високите цени на колите втора ръка.Същото е и в Азербайджан, където една Лада 2105 например върви около 4-5 хил. лева български в момента.Почти същото е положението и в братска Македония, където доскоро беше хит да се регистрира фирма в Кюстендил или Благоевград и да се кара там колата с български номера. Направиха обаче някакви промени в законите си и сега и така не става.Затова е пълно с нови най-евтини боклуци от типа на Деу Тико и Шевролет Матиз.Ето ви една от ползите, че сме в ЕС.dani389 написа:Цените са такива защото нямат право на внос на коли 2 ра ръка или ако внесеш таксите са по високи от цената на нова.
Коментар
-
Това не е вярно - когато все още не бяхме в ЕС, пак нямаше такова нещо тук.Immortal написа:Вярно е по-скоро второто.Кола можеш да си внесеш, но таксите при регистрация я докарват почти до цената на нова, така че е безсмислено.Това и поддържа високите цени на колите втора ръка.Същото е и в Азербайджан, където една Лада 2105 например върви около 4-5 хил. лева български в момента.Почти същото е положението и в братска Македония, където доскоро беше хит да се регистрира фирма в Кюстендил или Благоевград и да се кара там колата с български номера. Направиха обаче някакви промени в законите си и сега и така не става.Затова е пълно с нови най-евтини боклуци от типа на Деу Тико и Шевролет Матиз.Ето ви една от ползите, че сме в ЕС.dani389 написа:Цените са такива защото нямат право на внос на коли 2 ра ръка или ако внесеш таксите са по високи от цената на нова.
Коментар
-
ФОРЗА фиат...е има и много ценители на марката което влияе на пазара като търсене и цена...значи неможе толкова стотици хиляди даже милиони хора да са тъпи зада си купят фиат...
а и е много свързано и с макроикономиката... държавата си взима данъците по най прекия път гориво коли гсм*та алкохолните продукти цигари и т.н. което покачва цените като цяло...и нарoда ако има някой друг грош си сменя първо колата...даже се взимат мерки как да се продадат по малко коли зада се контролира инфлацията...
например...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Разбира се, че имаше, но не в такива размери.Забравихте ли митото и акциза, които се плащаха при внос на кола от ЕС, и които сега не се плащат?Няма как да знаем накъде биха се променили тези плащания и колко биха ни стрували сега.Painfall написа:Това не е вярно - когато все още не бяхме в ЕС, пак нямаше такова нещо тук.Immortal написа:Ето ви една от ползите, че сме в ЕС[/b].
Коментар
-
Това Браво е пипано доста много.Няма защо да се учудвате на тази цена.Още повече,че в Турция цените на коли 2-ра ръка са си височки.А и доработките са доста скъпи както изглежда.Дори е 2000-та година.Давам ви пример с Типото на Ици,което по мои спомени му беше около 17 000 лева,а е още по-стара кола.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар