Много приказваш, брато.... Чети малко повече!’Stilo Abarth’ НЕ ти трябва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Fiat Stilo Abarth?
Collapse
X
-
такива мнения като това са излишниKuku написа:Много приказваш, брато.... Чети малко повече!’Stilo Abarth’ НЕ ти трябва
П.С намерих карта за България и съседките http://linksave.in/19589034584c7536e177d9a
Коментар
-
mnpenchev
iwhite само внимавай с това Stilo Abarth да не те четем по черните хроники, 170 коня не са шега работа, особенно в ръцете на млад и неопитен шофьор с много тестостерон и адреналин в вените. Колегите с право ти казват, че не е добре за първа кола.
Коментар
-
Какво го плашите човека с тия 170 коня? Все едно са 700. Мен ако питаш, взимай щом ти е на сърце и не слушай съветите на другите. Сравнението с А3 е просто смешно, нищо че вървяло повече. Всички А3-ки са еднакви, докато Стило Абарт не е като другите Стило-та
Повече цилиндри и обем дават по-голям кеф от карането, в сравнение с по-малък двигател с турбо. ps.s Намесването на дизелови коли в темата е повече от неуместно :D
Коментар
-
В youtube има клип как мултиджет стило сипва доволно на абарт, коментарите са неуместни
На автора ще му кажа, че ако има 7 бинки да я купи и мисли така да я кара - няма да стане, 10 бинки у джеба, че като я купиш да обслужиш и да оправиш някой от по-важните проблеми.Пък другите - после, като събереш още бинки или мама енд тате къмпани като спечелят
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Че си дечко?!
Вместо да си напънеш мозъчето малко (как двусмислено звучи :D ), искаш да ти обясняваме неща, които вече са обяснявани много пъти
’Stilo Abarth’ е тъпа кола и не ти е нужна.... вече ти обясних - нито е малка, нито е пъргава, нито е нищо....Харчи като за над 200к.с., а върви като за 130-140к.с.Има роботизирана скоростна кутия, която е пълен та*ак.Смотана електроника, а ти напираш да слагаш и още.Гледаш ги по 7’000лв., а не смяташ после какво те чака - знаеш ли колко струва една 17" гума?Поддръжката си е като на по-горен клас кола, а все едно се возиш в долния клас :DЗа втори път ти казвам - по-добре си купи ’Punto HGT’
Коментар
-
mnpenchev
Кой пък го плаши с тея ебаси и смешните 170 умрели коня, то всеки велосипед има повече.dikanio написа:Какво го плашите човека с тия 170 коня? Все едно са 700. Мен ако питаш, взимай щом ти е на сърце и не слушай съветите на другите. Сравнението с А3 е просто смешно, нищо че вървяло повече. Всички А3-ки са еднакви, докато Стило Абарт не е като другите Стило-та
Повече цилиндри и обем дават по-голям кеф от карането, в сравнение с по-малък двигател с турбо. ps.s Намесването на дизелови коли в темата е повече от неуместно :D
Коментар
-
Да считаме, че си избрал кола ли вече?Момче, не всички тук сме на твоите години. Някои сме карали коли когато ти дори не си бил заплануван. (Да не казвам, че сигурно имаме няколко колеги, които са карали коли когато баща ти не е бил заплануван).Дано не прозвуча като скучен родител, но съм абсолютно убеден, че истинската твоя кола ще е тази, която си купиш със собствени пари, спечелени от самия теб. И тогава ще започнеш да цениш всяко едно болтче, което има автомобила ти. Ти попита - ние ти отговорихме. Като не си доволен от отговорите - купи си Стило Абарт (изключително красива кола, между другото), и след една година ще кажеш дали си доволен. Колата не е кола само когато много върви, когато "къса гуми" и изпреварва всички останали. Колата е кола и когато влезе в сервиза, и най-вече като дойде ред да се плаща за ремонтаiwhite написа:Благодаря за инфото
Считайте темата за приключена!
Аз имам навъртяни стотици хиляди километри, на всякакви коли. Имам у нас и един такъв като теб, дето се хвърля все на редки и мощни коли (брат ми е, ама все едно ми е син, имаме много голяма разлика).Та той навря в задника си една изключително красива и рядка кола само от келешлък. Макар че и той кара много добре, има вече близо 200.000 км, но успя да "тотализира" една кола. Факт е, че повечето катастрофи стават, докато човек е със стаж под 2 години като шофьор. Аз имам общо 3 сериозни катастрофи през живота ми, при 2 от които аз бях виновен, и двете бяха през първите 6 месеца след като взех книжка. Нищо, че карам по селските улици и пътища от 13-годишен.Вземи си една евтина кола, покарай я, свикни с обстановката по пътищата... блъсни я, потроши я, и чак след това си купи хубава кола, било то и Стило Абарт. Това е моят съвет. Ти ако искаш го послушай.
Коментар
-
Понеже съм точно със Стило Абарт от март месец искам да кажа че колата е уникална.За "разбирачите", които съветват да не се купува мога да кажа само че върви като змей, а разхода и го засякох и не е в никакъв случай повече от 12л/100км градско.Моята е 2005г и е с ръчната скоростна кутия така че удоволствието е невероятно като се кара.Това че е по-голяма като габарит само може да те радва защото купето и е просторно а задните седалки са напълно функционални /не ти трябва да возиш отзад само деца или джуджета/.Моята е с всички екстри без ел. седалки и ел. огледала и комфорта е като на малка лимузина.Ако искаш можеш и да не взимаш под внимание мнението ми но ти го казвам като собственик на такава кола, а не като "разбирач".Имал съм Ланча Тема Пинифарина, Фиат Купе, Фиат Барчета преди тази италианка.Fiat Stilo Abarth 2.4
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар