На камък 36 му вземаш дълбока ,,фаска,, на струг или в краен случай на шмиргела ,три-четвърти цола е размера на стругарски нож-режеш един такъв ,заваряваш го на ,,г,,с късото рамо към камъка и си имаш ,,вечен,, върток за теб и цялата махала-приятели-винаги под ръка.Това се прави и със вързана на гърба дясна ръка-няма да се плашиш и успех.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вложка (камък) за "гедоре" 36мм 1/2"
Collapse
X
-
Дам, благодаря! Помислих си го, но не знаех дали може да се реализира.Tornado написа:Ако не сменяш външното каре за смяната на външния маншон може да работиш като разглобиш вътрешното каре и от там нанизваш маншона. Спестяваш пари за вложка и ядове по развиването. За целта сваляш целия шенкел с главината и полуоската и си работиш спокойно.Дано съм бил полезен.
Така или иначе съм решил да направя една ревизия. Почти месец карам със прокъсан маншон заради проклетия камък, а не искам да си давам колата на някой "майстор". Вече не!
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Колеги, намерих! Един познат ми подари точният камък - 36мм 1/2" на някаква полска фирма (не се сещм за името в момента). Вярно, че не е тънкостенен, но на харизан кон зъбите не се гледали.
После си припомних ученическите години, когато карах практика и му направих фаска на струга при друг приятел. :DМалко по-късно ще направя снимка на "творението"
И най-отговорно заявявам, че ще услужвам с него, на който ми го поиска!
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Колеги и аз от едната страна трябва да сменям и двата маншона.Имам камък и незнам къде е и се скъсах да го търся.Не го намерих и преди малко си купих от Бриколаж нов:
Колега по нагоре е споменал за смяна без да се отвива гайката на главината.На моето каре дали става тази манипулация?Колата от подписа.
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Има резон! Аз мислих че става дума за отзад. Успех на колегата с ремонта!eh4ev07 написа:Колега на 1.8 и дизелите каретата са с по голям размер шлици и за това гаиката е 36!xctr написа:Колега сигурен ли си че гайката не ти е 32 ? Ако са ги заменили със 36ци след 99та ще е бруталноЦялото това нещп се прави за да се ходи У сервизО!!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Стара тема ама какво стана с вложката издържа ли ремонта? По груби сметки трябва да се свалят от диаметър 47 мм до диаметър 50 мм по дъга на разстояние 16 мм. от челото на стандартна вложка 36. Ако издържи няма да търся нова.FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
-
Вложката издържа няколко ремонта - моя и на приятели. Онова Т-образното, на което се надява, обаче не издържа.badbad написа:Стара тема ама какво стана с вложката издържа ли ремонта? По груби сметки трябва да се свалят от диаметър 47 мм до диаметър 50 мм по дъга на разстояние 16 мм. от челото на стандартна вложка 36. Ако издържи няма да търся нова.
Заварих едно рамо директно на самия "камък".Вложката издЪржа, но аз строших няколко от онези, които влизат в нея (не се сещам как им се казва).Ако ще купувате такова нещо, то гледайте да е поне 3/4 или тип "лула"! С 1/2 е рисково... Разбрах го по трудният начин.avvasilev написа:36 мм на 1/2 издържа досега 7-8 развивания на различни полуоски! Един съсед, гаражен майстор, го ползва в момента ... все още не го е счупил! :D
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар