Абе дори и да е за сервиз - ще изчакам до седмица-две, само и само да се оправи проблема... Не държа да го сменят с нов, който също да дефектира на 20-тия ден... Днес писах до официалния сервиз за България на Леново и ще чакам да ми отговорят в понеделник. Видях, че имат сервизен партньор в Пазарджик, та се надявам да не го пращам до сервиза в София, камо ли през магазина, от който е закупен, а именно МЕТРО Пловдив...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зелена черта през средата на екрана?
Collapse
X
-
Windows е софтуер, който се активира и регистрира. Не се връща. Може да да го ъпгрейдваш към по- нова версия или да го даунгрейдваш към по-стара, но не и да го върнеш. Затова не ти вярвам за историята със сони-то.Airfan написа:Във всеки магазин можеш да си върнеш стоката, която си закупил в рамките на 7 дни, дори само да не те кефи. Наскоро колега върна лаптоп Сони, тъй като не му хареса Уиндоуса, с който идва.TIP написа:Такова право има само ако си купил стоката онлайн или по желание на магазина. Срока за отстраняване на дефект е 30 дена .Airfan написа:Има право на безпрекословна замяна до 7-ия ден или ако не могат да отстранят дефекта след 7-ия ден в рамките на гаранционния срок.Tornado написа:Имаш право на смяна в магазина без да се занимаваш със сервизи.Натискай ги със комисията за защита на потребителя.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И мен ме интересува това с гаранцията. Наскоро купувах смартфон и понеше от глобул не си изпълняваха условията в договора, доста поспорих в КЗП. Според написаното в договора имам право да върна изделието в срок от три дни, а според закона както ми обясниха в КЗП, до седем работни дни, дори и да е без дефект. Просто до седем дни имам право да прекратя договора. Иначе в тая насока в телевизиите течеше клип, че ако не отремонтира изделието до 30 дни, можеш да си поискаш парите. За замяната не знам. Може и да е до седем дни. Някой ако поснава добре закона, моля за коментар.Колкото до аварията с лаптопа, то са два възможни варианта - матрица или видеокарта. Имал съм няколко случая с такива черти които ги няма при зареждане. Появяваха се чак при зреждане на операционната система и драйверите. Беше си от видеокартата. При матрица, не мисля че точно в нея е проблема, а по скоро в кабела или букса. Там няма лентови кабели а са оплетка /сноп/. Има лентов кабел вътре от инвретора към матрицата. Но той е неподвижен и едва ли... При проблем с матрица чертата разполовява екрана, но не е едноцветна. Пикселите са три и не могат да откажат така, че в една матрица да се образува права зелена черта. При разлепване на слоевете, чертата е черна или отсъства половината или част от екрана. Но за кабел също се сменя матрица в сервиза. Внимавай с новта, да не е по различна от характеристиките на оригиналната. Че имат навика да слагат стари матрици на склад, които са с бавни показатели, а не това което са рекламирали при закупуването. Искай, още при предаването за ремонт, пълен комплект спецификации на повредената част! Матриците винаги имат номер, отразен в сертификата който ги придружава и е неразделна част от доставката. После ги занеси на някой запознат за сравнение.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колега, можеш да вярваш на каквото си искаш, твоя воля. Аз вярвам на очите си. Лаптоп Сони Вайо за 1200-1300 лв с чанта беше върнат в ден 3-ти на Техномаркет, тъй като купувачът не хареса това, че уиндоусът, който идва в комплект с компютъра е наинсталиран с една камара софтуер. Дразни го да го деинсталира. След 2 дни мъки си го опакова и го върна в Техномаркет - лаптопът беше приет почти без мрънкане. Два дни по-късно си закупи друг лаптоп отново от Техномаркет, но този път без ОС.Едит: в случая уиндоусът не беше активиран от колегата преди да върне лаптопаDido_Lyubenov написа:Windows е софтуер, който се активира и регистрира. Не се връща. Може да да го ъпгрейдваш към по- нова версия или да го даунгрейдваш към по-стара, но не и да го върнеш. Затова не ти вярвам за историята със сони-то.Airfan написа:Във всеки магазин можеш да си върнеш стоката, която си закупил в рамките на 7 дни, дори само да не те кефи. Наскоро колега върна лаптоп Сони, тъй като не му хареса Уиндоуса, с който идва.TIP написа:Такова право има само ако си купил стоката онлайн или по желание на магазина. Срока за отстраняване на дефект е 30 дена .Airfan написа:Има право на безпрекословна замяна до 7-ия ден или ако не могат да отстранят дефекта след 7-ия ден в рамките на гаранционния срок.Tornado написа:Имаш право на смяна в магазина без да се занимаваш със сервизи.Натискай ги със комисията за защита на потребителя.
Коментар
-
msotiroff: Щом си го купил от метро, вероятно купувачът е фирма. АКо е така - важат само условита по гаранцията и нито ЗЗП, нито КЗП те защитават. В този случай няма никакъв смисъл да го връщаш в магазина - ще ти го върнат обратно, за да го дадеш в сервиз. iuly_vn: в срок от 7 дни можеш да се откажеш от договор, сключен от разстояние. За останалите договори важат условията. Мисля, че Глобул има някаква точка, че ако не им харесаш услугите за един месец, може да се откажеш.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Е, нали наскоро "говорихме", че нямат право да те върнат. Все пак те са ти продали стоката и ти ходиш при търговеца, от който си я закупил. Той какво ще я прави и при кой ще я носи си е негов проблем.ele написа:В този случай няма никакъв смисъл да го връщаш в магазина - ще ти го върнат обратно, за да го дадеш в сервиз.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Да, ако си го закупил като физическо лице. Ако си го закупил като юридическо лице (каквито са 99% от клиентите на Метро) важи единствено дадената гаранция и един друг закон, но не и ЗЗП. Затова, преди да купувате за по-евтино през фирма се замислете дали си заслужава за спестените пари да губите правата си като потребител. По принцип си заслужава в повечето случаи, когато дадената гаранция е по-голяма и обхаваща повече неща от защитата на закона.gamma написа:Е, нали наскоро "говорихме", че нямат право да те върнат. Все пак те са ти продали стоката и ти ходиш при търговеца, от който си я закупил. Той какво ще я прави и при кой ще я носи си е негов проблем.ele написа:В този случай няма никакъв смисъл да го връщаш в магазина - ще ти го върнат обратно, за да го дадеш в сервиз.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Humppa
Е какъв е проблемът, дали физическо или юридическо лице е направило покупката? Гаранцията си е гаранция! Ако отидеш с лаптопа в МЕТРО, то те ще те посъветват да отидеш направо в съптветният серрвиз, за да си спестиш време и главоболия. Личен опит
Коментар
-
Абе има някаква уловка с тия гаранции и то не само от Метро . Имам си сервиз за ремонт на талевизори и съм си фирма и се оказа, че ако аз закупя дадена част от магазина то не мога да предява гаранция за нея . Затова при по скъпи части пращам клиента да си я закупи .Но аз реша ли купя нещо и искам фактура то гаранция не се признавала за мен . Така и не можаха да ни го разаснят това положение и стана каша .
Коментар
-
хардуерен проблем 100% , но за мен си е матрица .. невярвам да е кабел
относно гаранцията .. по добре не се вкарвай във филми с МЕТРО. Отвори си гаранционната карта, там трябва да има адрес на на фирмата вносител в България, има и телефон. Обади се 1во на телефона и после има го пращай. Транспорта е за ТЯХНА СМЕТКА, и за ТЯХНА СМЕТКА ще се върне при теб лаптопа. Така спестяваш бая време и главоболия с МЕТРО
Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Но забрави да го споменешAirfan написа:Едит: в случая уиндоусът не беше активиран от колегата преди да върне лаптопа
Това е мноооооого важно условие. Но така съм съгласен че може .
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Затова аз като копувам части (понеже сеи изкарвам допълнително с електроника ) Вземам само от две фирми, защото ме познават и аз тях, и с тях нямам такива проблеми. Предлагат ми части само с гарантирано качество.коцев написа:Абе има някаква уловка с тия гаранции и то не само от Метро . Имам си сервиз за ремонт на талевизори и съм си фирма и се оказа, че ако аз закупя дадена част от магазина то не мога да предява гаранция за нея . Затова при по скъпи части пращам клиента да си я закупи .Но аз реша ли купя нещо и искам фактура то гаранция не се признавала за мен . Така и не можаха да ни го разаснят това положение и стана каша .
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Orcinus
По кой закон? По ЗЗП не може освен ако не е купен онлайн. А от Метро съвсем не може, но не, защото не предлагат онлайн покупки, а защото там по никакъв начин не минаваш като физическо лице. И гаранцията ти е зле, та зле. Може и 3 месеца да те бавят, би могъл да ги съдиш евентуално при подобна ситуация. Ако лаптопът е HP и са минали по-малко от 30 дни от покупката му, се сменя задължително при какъвто и да е дефект с нов, стига да не е по твоя вина. Примерно ако го залееш със сок, няма да ти го сменят ако в магазина се усъмнят. За дефект като този от снимките - 100% си за нов дисплей.Airfan написа:Има право на безпрекословна замяна до 7-ия ден или ако не могат да отстранят дефекта след 7-ия ден в рамките на гаранционния срок.Tornado написа:Имаш право на смяна в магазина без да се занимаваш със сервизи.Натискай ги със комисията за защита на потребителя.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар