Докато електромобилите станат масово превозно средство тока ще стане по левче! :DНо не е болка за умиране, защото поне половината от форума няма да сме живи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електромобили
Collapse
X
-
Зависи, дали токът ще се произвежда от АЕЦ или ще го събираме улавяйки слънчеви лъчи и вятърни пориви.При втората алтернатива, токът може да струва и 1.50.nikolovvd написа:Докато електромобилите станат масово превозно средство тока ще стане по левче! :DНо не е болка за умиране, защото поне половината от форума няма да сме живи.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
mnpenchev
Фотоволтаиците са още в много ранна фаза на развитие, от най-добрите панели на пазара се вадят 350-450W/кв.м когато ги докарат до 800-1000W/кв.м всеки спокойно ще може да си пльосне на покрива някоко панела и през деня да си джитка на "фотосинтеза" а ако се е запасил и с акумулатори, ще може да кара и вечер, ако не тогава минава на ЕРП и си плаща нощната консумация. Отделно и акумулаторите ще се развият паралелно с тях и ще е възможно да си джиткаме с електромобили насам-натам. Дано някой се светне по откритията на тесла за свободната енергия и безжичното и пренасяне и ги разпространи безплано в интернет - ще направи добро на целия свят.
Коментар
-
Фотоволтаиците са като всички останали ВЕИ, силни флуктуации, невъзможност за реален контрол върху темпа на производството, необходимост от съхраняващо енергията звено, огромни разходи по експлоатацията, не случайно се ползват само за покриване на върховете в диаграмата на електропотреблението..А как предлагаш да захранваме промишлените предприятия, на покрива на Лукойл или на Соди девня да плеснем фотоволтаици, които ще произведат енергия достатъчна да захрани столовата в тези предприятия?Ако има нещо, което е по-добро, то винаги изплува на повърхността.Светът е достатъчно зависим от природните явления и "капризи", за да си позволи да зависи и в сферата на електропроизводството от тях.mnpenchev написа:Фотоволтаиците са още в много ранна фаза на развитие, от най-добрите панели на пазара се вадят 350-450W/кв.м когато ги докарат до 800-1000W/кв.м всеки спокойно ще може да си пльосне на покрива някоко панела и през деня да си джитка на "фотосинтеза" а ако се е запасил и с акумулатори, ще може да кара и вечер, ако не тогава минава на ЕРП и си плаща нощната консумация. Отделно и акумулаторите ще се развият паралелно с тях и ще е възможно да си джиткаме с електромобили насам-натам. Дано някой се светне по откритията на тесла за свободната енергия и безжичното и пренасяне и ги разпространи безплано в интернет - ще направи добро на целия свят.
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Електромобили
А ! Ето , че може да заемеш сериозна позиция . Браво !SUS SCROFA написа:Фотоволтаиците са като всички останали ВЕИ, силни флуктуации, невъзможност за реален контрол върху темпа на производството, необходимост от съхраняващо енергията звено, огромни разходи по експлоатацията, не случайно се ползват само за покриване на върховете в диаграмата на електропотреблението..А как предлагаш да захранваме промишлените предприятия, на покрива на Лукойл или на Соди девня да плеснем фотоволтаици, които ще произведат енергия достатъчна да захрани столовата в тези предприятия?Ако има нещо, което е по-добро, то винаги изплува на повърхността.Светът е достатъчно зависим от природните явления и "капризи", за да си позволи да зависи и в сферата на електропроизводството от тях.mnpenchev написа:Фотоволтаиците са още в много ранна фаза на развитие, от най-добрите панели на пазара се вадят 350-450W/кв.м когато ги докарат до 800-1000W/кв.м всеки спокойно ще може да си пльосне на покрива някоко панела и през деня да си джитка на "фотосинтеза" а ако се е запасил и с акумулатори, ще може да кара и вечер, ако не тогава минава на ЕРП и си плаща нощната консумация. Отделно и акумулаторите ще се развият паралелно с тях и ще е възможно да си джиткаме с електромобили насам-натам. Дано някой се светне по откритията на тесла за свободната енергия и безжичното и пренасяне и ги разпространи безплано в интернет - ще направи добро на целия свят.
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Re: Електромобили
[quote="Румен_Хинчев"]Винаги съм заемал сериозни позиции, но не винаги са съвпадали с твоятаSUS SCROFA написа:А ! Ето , че може да заемеш сериозна позиция . Браво !mnpenchev написа:Фотоволтаиците са още в много ранна фаза на развитие, от най-добрите панели на пазара се вадят 350-450W/кв.м когато ги докарат до 800-1000W/кв.м всеки спокойно ще може да си пльосне на покрива някоко панела и през деня да Ако има нещо, което е по-добро, то винаги изплува на повърхността.Светът е достатъчно зависим от природните явления и "капризи", за да си позволи да зависи и в сферата на електропроизводството от тях.
)))))))
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Re: Електромобили
[quote="SUS SCROFA"]То и не трябваРумен_Хинчев написа:Винаги съм заемал сериозни позиции, но не винаги са съвпадали с твоятаSUS SCROFA написа:А ! Ето , че може да заемеш сериозна позиция . Браво !mnpenchev написа:Фотоволтаиците са още в много ранна фаза на развитие, от най-добрите панели на пазара се вадят 350-450W/кв.м когато ги докарат до 800-1000W/кв.м всеки спокойно ще може да си пльосне на покрива някоко панела и през деня да Ако има нещо, което е по-добро, то винаги изплува на повърхността.Светът е достатъчно зависим от природните явления и "капризи", за да си позволи да зависи и в сферата на електропроизводството от тях.
)))))))
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар