johnfound написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светлините стават задължителни през зимата.
Collapse
X
-
Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав и изобщо не би трябвало да участва в движението! Пък Вие се движете ако щете и с включени аварийни светлини! Айде да не забравяме какво е предназначението на отделните компоненти на автомобила, моля Ви се...Че те още малко ще ни накарат да се движим и с постоянно натиснат клаксон заради хората с увреден слух...Това за клаксона се кълна, че ще го предложа официално ако въведат задължителните светлини.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Сега спориш само заради спора. Едно е червен автомобил на тъмно сив асфалт в слънчев ден, движещ се с 80км/ч, друго е тъмно сив автомобил на тъмно сив асфалт в облачен зимен ден, движещ се с 140км/ч. Или в облачен летен ден.Запалените светлини през деня не са за тебе, те са жест и помощ към другите.Да го кажа така: "Аз предпочитам тези срещу мене да са със включени къси светлини през деня, независимо дали е лято или зима. Това ми помага да се съобразявам с тях и да не им преча да шофират нормално."kiro_of_the_day написа:Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Може и така да е! Обаче защо досега беше или защо продължава да е забранено да се кара на "халогени", и как пък сега им хрумна да се кара на къси! И как един незрящ ще ги види тези къси?Ето защо - клаксон непрекъснато!johnfound написа:Сега спориш само заради спора.kiro_of_the_day написа:Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Защото (и ти би трябвало да го знаеш) за късите светлини има норми за формата на лъча, така че да не заслепява насрещните коли, в този случай се жертва доброто осветяване на пътя, за сметка на общата безопасност. За дългите и за фаровете за мъгла ("халогените") такива норми няма, не може да има и няма нужда да има. Дългите светлини са разрешени за използване само ако срещу тебе няма никой, а фаровете за мъгла са за обстановка, когато има мъгла (колко странно нали?) и светлината и без това не може да пробие надалече.kiro_of_the_day написа:Може и така да е! Обаче защо досега беше или защо продължава да е забранено да се кара на "халогени", и как пък сега им хрумна да се кара на къси! И как един незрящ ще ги види тези къси?Ето защо - клаксон непрекъснато!Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Ставайки дума за електромер... се сетих, как преди време бяха измислили да се плаща данък за телевизор по брой електромери
В, каква държава живеем само...
А, че има доста недобре виждащи шофьори-това е факт! Според мен бройката е не по-малко от 50%. Не говоря за кьорави, а късогледи, далекогледи, бинокли и други!
Основният проблем е, че те трябва задължително да карат с очила, но кой го е еня! Разбира се има и отговорни хора-изключения. Пак казвам, че според мен карането на фарове денем през зимата е задължително извън града и пожелателно при лоша видимост в града!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Много точно ! Браво johnfound ! Мисля, че си много, ама много прав !За протокола: "ЗА" каране на фарове !Поздрави, Б. Борисовjohnfound написа:Едно е червен автомобил на тъмно сив асфалт в слънчев ден, движещ се с 80км/ч, друго е тъмно сив автомобил на тъмно сив асфалт в облачен зимен ден, движещ се с 140км/ч. Или в облачен летен ден.Запалените светлини през деня не са за тебе, те са жест и помощ към другите.Да го кажа така: "Аз предпочитам тези срещу мене да са със включени къси светлини през деня, независимо дали е лято или зима. Това ми помага да се съобразявам с тях и да не им преча да шофират нормално."Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Колега, все едно сме колеги и по професия :D . Естествено, че това е поредната простотия, която ще даде шанс на куките да ни бъркат в джоба. Айде да не задълбавам и за другите предстоящи промени в закона, примерно, че катаджиите отново ще имат право да събират глоби на място. Борим се с корупцията като я стимулираме чрез законова санкция.Ако някой не може да види сив автомобил от 500 метра, трябва да отиде при съответния лекар и да си земе очила или лещи, ако смята, че цайсите не му отивант (с това не искам да обидя никой). Просто е глупаво да се въвеждат норми, които на практика са безсмислени. Сега на фарове карат разни състезатели и включените фарове са нещо като сигнал, че трябва да се пазиш от такъв. Ако станат задължителни за всички, как ще разбера от кой да се пазя? Аз също често карам на запалени фарове и съм забелязал, че повечето шофьори ти правят път, защото очакват че си поредния "Шумахер" в трошка за 2-3 хиляди и се пазят. Това ще изчезне в момента, когато всички подкарат на запалени фарове и резултата ще бъде, че точно тези, които си мислят че са пилоти от F1, ще бъдат неразличими и процента на произшествията ще нарасне. Мразя да съм лош пророк, но живот и здраве, ако това със светлините стане закон, пак ще си говорим, дали са намалели катастрофите.Ако някой не вижда предмет с размери на автомобил и движещ се със скоростта на такъв - трябва да е кьорав и изобщо не би трябвало да участва в движението! Пък Вие се движете ако щете и с включени аварийни светлини! Айде да не забравяме какво е предназначението на отделните компоненти на автомобила, моля Ви се... Че те още малко ще ни накарат да се движим и с постоянно натиснат клаксон заради хората с увреден слух... Това за клаксона се кълна, че ще го предложа официално ако въведат задължителните светлини.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Аз пък винаги си карам на фарове извън града
. Даже се опитвам да приуча и баща ми да го прави. Не че е кой-знае каква файдата, но един път може да се окаже от значение и да ти спаси живота. Иначе предния колега е прав, че ако го направят задължително може да стане като операция "респект"
, но замислете се, че това е една мярка за безопасност, която нищо не ви струва. Ако не помага, не вреди
.
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Всичко е въпрос на навик. И с това ще свикнем и сигурно след време няма да ни прави впечатление. Колкото до "състезателите", тях винаги ще ги има. Сигурно ще измислят друг начин да се направят "видими". Както и катаджиите винаги ще намират за какво да се заядат и да глобят. Така че ... колегата правилно каза: "Ако не помогне, поне няма да навреди!"
Коментар
-
Ако имам болни бъбреци примерно или пък разстройство на тестисите и ми препоръчат да нося непрекъснато със себе си черпак, фенерче заредено с батерии, с което да премигам къси - дълги и шансов инструмент - също може да не ми помогне ама няма и да ми навреди!koolio написа:Аз пък винаги си карам на фарове извън града
Ако не помага, не вреди
.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Много крив пример дадеkiro_of_the_day написа:Ако имам болни бъбреци примерно или пък разстройство на тестисите и ми препоръчат да нося непрекъснато със себе си черпак, фенерче заредено с батерии, с което да премигам къси - дълги и шансов инструмент - също може да не ми помогне ама няма и да ми навреди!koolio написа:Аз пък винаги си карам на фарове извън града
Ако не помага, не вреди
.
С тези твои болести, можеш ли да убиеш друг човек
Фаровете не ги включваш заради теб, а заради другите
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар