pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнения за volvo v40
Collapse
X
-
Рейката я ремонтирах в Хеед91, реших втора ръка изобщо да не търся, а нова беше 1-2 бона по спомени и нямаше налична. Дросела е Магнети Марелиpakumba написа:на кормилната рейка рециклаж ли й направи или втора ръка? Дросела какво му става? Насочил съм се към бензинкитге 2.0Т или 2.4 20в. За разхода не ми пука много. Краде ли се волво като марка?
и трябва два пъти годишно да се чисти, много е чувствителна електрониката. Въпреки това моя издържа 7 години. Смених го за 1200 лв. в Мото Пфое. В Англия частите са на половин цена, но дросела се "запознавал", а софтуера го имат само официални сервизи на Волво; у нас - това става само в Мото Пфое. Втора употреба няма смисъл, защото след 1 месец може да изпърди; аз съм си слагал винаги нови части и съм оставал доволен. Не съм питал дали могат да ми "запознаят" такъв дросел ако аз им го занеса, щото колата ми трябваше ежедневно и нямах време да чакам поръчка от ebay. Автоматите - нов 8 бона, ремонт - евентуално ако стане изобщо- 3 бона. Това е инфо от преди 2 години на познат. Моя мотор е 2.4 20в, и съм повече от доволен - вярно че е с чип, но предполагам и серийния си върви достатъчно много. София - Бургас го минавам на 5-та скорост, отлично доускорение. За турбото не знам, но в Англия карат само турбинираните Волва - без турбо не са продавани там изобщо, та явно са си ок. Части от там бол, разгледай английския ибей. За крадене - не са много разпространени и май не ги крадат - мойта денем и нощем е или на охраняем паркинг, или в гараж, отделно каско, и нямам идея. На познат му свиха огледалата един път на улицата, ама той е в един квартал... Отделно полицаи ме спират само и единствено ако съм бил в нарушение, никога не са ме спирали за проверка ей така, явно тоя тип коли не представляват оперативен интерес. Имай предвид и друго - S60 и S80 имат еднакво почти тегло, въпреки 20-те cm разлика - 1500 кг празни, а XC90 е около 2000 кг празен, и са им еднакви задните амортисьори и половината останали чарколяци.
Коментар
-
Не знам, първо отидох в Хеед91, че са ми до нас, там ми казаха че не подлежи на ремонт - капсулован е, не се отваря, и понеже видяха в програмата, че към него върви софтуер ме пратиха директно в Мото Пфое. Общо взето остава в една позиция клапата и спира да се движи, влиза колата в авариен режим, и куцук-куцук към къщи :D, и на следващия ден куцук-куцук към сервиза. Това е масов проблем, в американски и английски форуми има много писано, на повечето коли е сменен гаранционно, а в САЩ и до ден днешен да ти изпуши го сменят гаранционно без пари независимо че ти е минала гаранцията отдавна, а в Европа - не. Та си търси кола със сменена дроселова клапа общо взетоpakumba написа:хубаво инфо, мерси. този дросел всъщност какво му става, пистите ли се износват?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар