Не си прави повече такива експерименти! Ще ти щракне ключалката, ще ти се заключи волана и тогава ще хапнеш... ще те търсим из драките.
Няма да имаш време да го отключиш, нито да спреш! Ставаш неуправляемо камикадзе.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слизане на 4-та при изключен двг
Collapse
X
-
Гледам и не вярвам на ушите сиstefaka222 написа:Спирачки ще си има сервото работи, но волана става твърд, а относно двигателя това е абсолютно противопоказно, да се кара на скорост при загасен двигател, нарича се още от преди 60 години ПРИНУДИТЕЛНО ИЗНОСВАНЕ чел съм го в една дебееела книга-учебник за професионални шофери.Самият двигател не се смазва добре при такова каране.А за хидравликата на волана знам, че се поврежда когато работи без да циркулира масло, мембраната на сервото, се разтяга различно в отсъствието на вакуум и се скапва бързо.
Колега откъде пак измъдри тези мъдрости
Я сега по първото ми обясни, с какво е толкова повече износването при такава работа на двигателя от 2-я такт (сгъстяване) Как може да не се смазва добре двигателя, помпата си се върти със същите обороти....... всичко си е съвсем нормално. Маслото на хидравликата отново ще циркулира (ако е с помпа задвижвана от двигателя) и има разлика между хидравлика и кормилна рейка (хидравлична).Мембраната на сервото пък въобще няма да я коментирам как се разтяга когато няма вакум
Ако автомобила който кара автора на темата не е с обикновена газова или карбуратор е безсмислено да правиш това упражнение. Колегата Оги го обясни.Ако ти е с обикновена газова си слагай ключа не 0-во положение или си направи ключ с който да прекъсваш захранването към клапаните.Когато не си на контакт най вероятно нищо не работи по светлините на автомобила.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар