Накратко - щом е измислено и сложено в колата та даже задължително - има защо.Вече според условията трябва да се знае хубавата и лошата му страна.А за ф1 - колега те от там технологийте ги вкарват при нас
И там с тракшъна и абс-а и сумати други системи колата се караше почти сама и те решиха да го докарват като в миналото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По добре с ABS или без ABS?
Collapse
X
-
Tочно в ей такова време съм адски доволен, че избрах Стило с ABS/ASR/ESP пред VAG само с ABS.Проведох малко тестове на една отсечка, като разкачих АBS централата, естествено компа веднага се разписка и записа грешки, но как да е.На чист, девствен сняг разликата без АБС е видимо голяма, да не говорим, че кривнах яко от пътя
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз не съм в час с тия купешки термини и как да разбера в новото ми Стило дали ги имам тия екстри ? До скоростния лосто имам три бутона ,първия като натисна волана почва да се върти още по леко , втория не знам за какво е, а третия май е само да запълни дупката и е празен.Стило с ABS/ASR/ESP пред VAG само с ABS.
Коментар
-
Да така е спирачката е в краен случай, но все пак има ситуации в които и тя трябва да помага. Ако имаше АБС си мисля че колата нямаше да тръгне като шейна и да се врътне, а щеше да остане една идея по управляема което да ми помогне да я задържа в пътя. Защото кола с блокирали колела, като тръгне на някаде, ходи я връщай в правия път. Аз знам че има техники, но всичко се развива за части от секундата и нямаш време да реагираш адекватно, докато АБС си знае кога и как да се задейства.jenshen73 написа:Хъ, че то тук не липсата на ABS те е метнала в шубрака, а по-скоро факта, че на сняг/лед/мокро се кара на скорост без газ и без спирачкиIGG написа:Аз съм без АБС, и не ме бъркаше, защтото на суха настилка с хубави гуми си спирах нормално дори и в екстремни ситуации. Взех да съжелявам за липсата му миналата зима, когато на сняг при натискане на спирачката колелата просто си блокираха, колата се плъзна, завъртя се и излязох от пътя. За щастие нямаше големи поражения. От тогава, това че нямам АБС постоянно ме държи под напрежение, ако пътните условия започнат да се влошават. Твърдо съм за АБС!
Аз вчера си тествах гумите по снежно-заледените улички във Варна - спираше си прекрасно, но ABS-а не спираше да сработва. Намаляването на скоростта обаче с преминаване от 4-3-2 върши по-добра работа
Спирачки в поледици и сняг - никога!
Bravo TD100
Коментар
-
Аз като задал въпроса в предишната тема искам да вкарам едно условие. Та не говорим за сняг, пресен, пухкав, а за лед, стъкло без сняг върху него. Шофьора е с наклоност да скача върху педала на спирачката. Та - как ще спре за по-кратко разстояние с или без АБС? (без тракшъни, без Ебд-та и т.н. асистенти) ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар