Ха ето ти нещо интерестно от единият пост:,,За мен е безмислено да взимаш всекидневна кола,която при нормално каране ще ти гори 13-14/100 в града.За съжаление Браво ХГТ не е това,което очакваш.Коли с по-малка кубатура и мощност вървят повече. Имортал,не ми се вярва да си очарован толкова от вървежа на вашето ХГТ.Няма ли турбинка не е работа. Виж,за Интегралето съм съгласен.Но разликата между двете е огромна.Много държа,като се видим да покараш Стило с "нормален" ремап.(Нормален е,защото Емо ми е направил и драг фаил,а там работата е страшна).Никога повече няма да се качиш на ХГТ."Първо не мисля, че разхода примерно в София между кола 150 к.с. и кола 100 к.с. е голям- 1 литър.За този литър разлика ако си взема браво-то което си е харесал колегата ще има мощност в запас колкото искаш, извънградско няма да го мисли като изпреварва дали ще успее или не а също така извън града коалта му като кара със 120 ще е по икономична.Според мен няма изобщо какво да го мисли.Сега дали ще е турбо или не там нещата отиват на други марки и модификации.А относно твърденията , че коли с по малко кубатура вървели повече........ами колега мотивирай се като правиш такива изказвания.Според мен всичко е до това колко имаш милост към колата да я тъпчеш.Примерно ако съм аз със браво 150 к.с. срещу хонда 100 к.с. може и да ме бие щото няма да я режа до край щото ще е моя и ще ми е жал..............инъче ако сложим един и същ човек зад волана се съмнявам дълбоко пък и какво да се съмнявам: catalog.auto.ru го казва, какво си му е ускорението така, че нека говорим с факти.Освен това момчето ако си е решило да взема бърза кола до 2500 лв. примерно в средно добро техническо състояние не виждам кола която ще е в този клас с климатик, с подобна визия, возия комфорт и т.н.Единственото което следва да си прецени е дали иска кола с 3 врати .Инъче Жена ми си е с Браво 82 к.с. и вътре купето е доста широко.Аз съм със 156 JTD 140 к.с. и да си призная Бравото от към вътрешен простор е много по широко от алфата.Освен това филмчета от към сорта със скъпите части мисля, че колегите които са писали това са от някой друг форум.Бравото си е пак си е с народно окачване, здраво е и подлежи на рециклиране всеки един детайл -носачи, шарнири, стабилизираща щанга........какво друго има да му мисли по окачването,ч е било скъпо.Нека да сметнем: Браво 2.0 HGT- те са около 98 г. средно. и около 2500 лв. може да се намери.Друга кола с такъв двигател и година ?????????????????? а да и цена ? няма нали.Вземай колата и не му мисли ако имаш парички за газов инжекцион и разхода ще го забравиш.И филми от сорта, че по малкия двигател гори по малко ги забрави.В града ще ти даде разлика 1 литър където обаче извънградско ще е обратното в полза на големият двигател.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ? :D
Collapse
X
-
колега да си говорим ли за модификациите на двигатели на бравотата до 2001 г. сега1.4 100 к.с. няма.Да речем средният клас от 1.6 забравих вече 103 ли беше или 101 к.с.
предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Поло ли.......ами то е различен клас от бравото.Щом колегата пита за Браво 150 к.с. ...ако не се лъжа са по 155 , че сигурно иска по мъжка кола и малко по със споретен дух.За това изключвам Поло 1.4......пък и там какъв ще е разхода колега.Аз на старата работа карах Тойота Ярис 2001 г. която в града по компютър си гореше 8.5-9 литра градско а беше 1000 кубика .....Че отново питам заради 1......айде 2 литра има ли смисъл от малкия двигател.Друг е въпроса, че годишно се натоварваш малко повече от към разходи за гражданска и данък но. това е.А между другото нека автора на темата да каже следното: Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или .......?Какво друго имаш като алтернатива.Давай да почешим езицитепредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
syfer написа:А между другото нека автора на темата да каже следното: Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или .......?Какво друго имаш като алтернатива.Давай да почешим езицитеИ все пак разни хора ,разни идеали!Един иска поло друг Bravo.
Коментар
-
Не, аз не искам ’Поло’ - каквото искам съм си го купилМисълта ми беше, че ако някой търси нисък разход си купува икономична кола, т.е. малък бензинов двигател или малко по-голям дизелов.В този ред на мисли, покупката на ’Браво ХГТ’ с разход от 12-13л. градско, е абсолютно излишна при многобройните минуси, които предоставя, в замяна на високия разход
Има звук... и нищо друго - мижи да те лажем
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ght=Някой ако се загледа ще разбере ,че има уловка...хайде да видим,кой има хгт и кой не
Got nos?
Коментар
-
kosta написа:R1d3r написа:Racer GT написа:R1d3r написа:Да си чешем пръстите малко...Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Syfer, хич не си в час, ама хич. Повечето пари за по-голям двигател определено не се изчерпват с поддръжката и г.о. Имаш данък, който е в пъти по голям и си е голяма брадва. Отделно, разхоза не е с литър или 2 по-нисък. Ако такова Браво, ти даде под 12.5 градско в София зимата, те признавам. Аз карам Пунто 1.2, което мога да сваля до 4 извънградско и до 7 градско в София лятото. Ако Бравото не даде поне 3 да не кажем 4 литра отгоре на тези стойности, особено за градското, те па на!
Коментар
-
Така.първо неща от сорта хич не си в час ама хич.........може да ги говориш на пазара за зеленчуци.И сега модератора ако не ти е братовчет ( както в повечето случаи) би било редно да те санкционира.А сега да те видим с това икономичното Пунто дето не те знам как го засичаш ама имам поглед върху подобни двигатели.И тези с тазход 7 бензин градско можеш да го разправяш на потенциалните си куипувачи на колата.И кое е голямото на данъка.Плащаш го веднъж, после си караш кола с голям двг.Карай си колата 60 к.с. и като станеш на 60 г. и ти се иска да се пораздвижиш малко после ще е късно.Айде без обиди а.Следващо подобно изказване ще ти донесе официално предупреждение. Модераторски екип на fiat-bg.orgпредишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Преди сегашното ’Гранде Пунто’ карах ’Пунто’ 1,2 60к.с. 2005г. - разхода е точно колкото каза Painfall. Извънградско съм достигал до 3,8л./100км. с 82км/ч средна скорост по магистралата към Варна.... 4,2л./100км. ми беше най-ниския разход по маршрута София-Кулата..... градско ми харчеше точно 7л./100км. в София, без значение зима, лято, с климатик, без климатик....Не ви знам вие как си карате колите, обаче знам, че за да ви харчи ’HGT’-то 10л./100км. използвате по-малко от 100к.с. в неговия двигател, а това отговаря и на въпроса "Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ?"
Освен това, данъка го плащаш веднъж, но е три-четири пъти по-висок, което отново води до логичния отговор, че няма смисъл от покупката на подобна кола
Коментар
-
Kuku написа:Преди сегашното ’Гранде Пунто’ карах ’Пунто’ 1,2 60к.с. 2005г. - разхода е точно колкото каза Painfall. Извънградско съм достигал до 3,8л./100км. с 82км/ч средна скорост по магистралата към Варна.... 4,2л./100км. ми беше най-ниския разход по маршрута София-Кулата..... градско ми харчеше точно 7л./100км. в София, без значение зима, лято, с климатик, без климатик....Не ви знам вие как си карате колите, обаче знам, че за да ви харчи ’HGT’-то 10л./100км. използвате по-малко от 100к.с. в неговия двигател, а това отговаря и на въпроса "Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ?"
Освен това, данъка го плащаш веднъж, но е три-четири пъти по-висок, което отново води до логичния отговор, че няма смисъл от покупката на подобна кола
Got nos?
Коментар
-
sUkI написа:Kuku написа:Преди сегашното ’Гранде Пунто’ карах ’Пунто’ 1,2 60к.с. 2005г. - разхода е точно колкото каза Painfall. Извънградско съм достигал до 3,8л./100км. с 82км/ч средна скорост по магистралата към Варна.... 4,2л./100км. ми беше най-ниския разход по маршрута София-Кулата..... градско ми харчеше точно 7л./100км. в София, без значение зима, лято, с климатик, без климатик....Не ви знам вие как си карате колите, обаче знам, че за да ви харчи ’HGT’-то 10л./100км. използвате по-малко от 100к.с. в неговия двигател, а това отговаря и на въпроса "Има ли смисъл да се купува Bravo HGT или не ?"
Освен това, данъка го плащаш веднъж, но е три-четири пъти по-висок, което отново води до логичния отговор, че няма смисъл от покупката на подобна кола
.Ако причините са финансови и то много финасови само тогава подкрепям малкият двигател защото всеки лев си е ценен.Но ако човек малко му държи края и 300 лв. на година не го бъркат или просто може да икономиса от нещо друго за да кара хубава кола то аз не бих се замислил.А и нещо друго.Искам да знам защо модераторите са ми изтрили предният пост където писах, че според мен са проявили пристрастие както е видно и от други теми по които където имат причтелчета нищо не им казват а където е някой НЕпознат драскат с червено.Ще помоля да не ми пишат в постовете с червено все едно съм някой непослушен ученик.Считам че колегата който нарежда и за който получих предупреждение заслужава писане с червен химикал а относно моето държание към момента не съм обидил никой с нищо.Моля за правилно и безпристрастно прилагане правилата на форума към всички и този път да не ми триете поста.Поздрави.Има раздел "За форума"!Там е мястото на половината от мнението ти.В правилата ясно са описани начините как да изразиш недоволството си от модераторска намеса.Останалото е СПАМ в темата.Сам знаеш за какво е темата.Определено не е за твоите не съгласия с правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org
предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар