Здравейте колеги!Някой да знае нещо за това hgthttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11290190061795402&f 1=detailsМисла да хода да го огледам тези дни,но все пак ,ако някой знае нещо да каже
Колега, не съм сигурен, но мисля че този волан е без възд. възглавница(моля някой да ме поправи, ако не е така).Мисля, че е около 147к.с., а не 170( изключвам намеса за повишаване на мощността).Виждам кит, което може да не говори само за драскотини, а за по-сериозни "травми" по ламарината.Като цяло не съм чул лоша дума за колицата, стига да не е издевателствано върху нея, мисля че ще е сполучлива.Нека собствениците на такива самолетчета да си кажат впечатленията.Мисля, че финансово за поддръжката може само да се оплачат малко :D
Моят волан е същия и има еърбег, но има и надпис ’Airbag’ на него. На този няма.Иначе доколкото разбирам, колегата пита за точно ТОВА Браво, а не за ХГТ като цяло.Нещо ме притеснява цената обаче. За кола, внос от Швейцария това няма как да е продажната цена, щото при внос от Швейцария се плаща мито и ДДС. Освен да не са платени, ма пък я гледам, че е регистрирана... Странна работа малко.Иначе обслужването и поддръжката не са скъпи, стига да знаеш какво правиш и как да го направиш.Пример - един продавач ме убеждаваше, че обтягащата ролка на външния ремък (големия) се продава само в комплект с държача й, и ми искаше за нея скромните 205 лв.Е, аз си намерих само ролката за 34 лв. Друг пример - лагер на хидравличната помпа - в магазин за авточасти си купуваш някакъв със съмнителен произход за малко над 70 лв. Аз си смених моя с лагер от магазин за лагери, руски, за 24 лв. Предложиха ми и китайски за 12 лв, който отказах Та така.
Колата наистина е със съмнителна цена. Забележките по екстерира може би подсказват за издевателства върху колицата.П.П. А както писа Имортъла, в някой сервизни не са виждали 5-цилиндрово браво, знам за един случай, в който при смяна на ангренажен ремък точно на такова браво са вадили двигателя....
...в някой сервизни не са виждали 5-цилиндрово браво, знам за един случай, в който при смяна на ангренажен ремък точно на такова браво са вадили двигателя....
Коментар