nikolovvd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какво е мигачът и има ли той почва у нас?!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Какво значи "горски път"? Черния джиБ има ли някъкъв знак? Ти имаш ли някъкъв знак?Ако той има знак, че навлиза в път на който ти си с предимство, кое да подсети джиБа, че ти ще продължиш да завиваш по него, по "планинския път", а няма да продължиш по "горския път"?Ще се случи ли нещо, ако ти го ориентираш с мигач? Ще се унижиш ли?Не е ли по лесно така, въпреки че тук говорим за град, за населено място с по интензивно движение.sugarboy написа:Добре, ето ви ситуация - карате си по планински път с много завои. На един остър завой, дори по-голям от 90 градуса, направо срещу вас има изход на горски път и там чака черен джиБ. Ще дадете ли мигач, че си продължавате да си катерите по острия завой и ако не дадете, дали черният джиБ има право да нахлуе на пътя ви, защото ще се заблуди, че вие ще кривнете по горската пътека?А подаването на мигач какво показва?sugarboy написа:Той ползва предимство при всички случаи - недаването на мигач не означава, че доброволно се отказва от предимството..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Подаването на мигач, в коментираната ситуация от началото на темата, десен, ще означава, че ще излезеш от пътя с предимство в улицата насреща, но въпреки това оня пак трябва да те изчака, въпреки мисълта си, че ти може би ще излезеш от пътя с предимство и пътищата ви няма да се пресекат, защото ти може да си го забравил този мигач, а и той е длъжен да те изчака.Malone написа:А подаването на мигач какво показва?sugarboy написа:Той ползва предимство при всички случаи - недаването на мигач не означава, че доброволно се отказва от предимството.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Водещото в случая е НАВЛИЗАНЕ В КРЪСТОВИЩЕ! При навлизане в кръстовище има 3 възможности:- Да завиеш надясно- Да продължиш направо- Да завиеш наляво.За това твое намерение имаш мигачи. Ако не ги използваш - губиш!Ти навлизаш в кръстовището отдясно на центъра и излизаш отляво на центъра. Това от където и да го погледнеш е маневра. Както можеш да видиш от клипа, който съм качил хората си подават мигач, противно на твоето схващане, че мигача е излишен. Трябва ли да седна и да броя колко пускат мигач и колко не, за да видим, че почти всички го включват - противно на твоето мнение?Колегата curko ти описа поведението на КАТ при ПТП на такова кръстовище. Пак ти повтарям - предимство ламарини не оправя!Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Е не, ти ме уби!!! Завоят не е завой, ако е по път с предимство?На едно нормално + образно кръстовище имаш три варианта:Завой на лявоЗавой на дясноПродължаване на движението по права линияНито един от тези 3 варианта няма отношение с категоризацията на пътя за това подаваш ли мигач или не.Ето и хипотетичния вариант, че пътят с предимство изменя посоката си и завива на ляво.Тогава какво правим?Завой в дясно по пътя без предимство - десен мигачПродължаване на право по пътя без предимство - десен мигачЗавой на ляво по пътя с предимство - няма мигач Ако забележите имате две ситуации с различен краен резултат, в които вие подавате един и същ сигнал на останалите участници в движението. Те не могат да хвърлят боб кое от двете действия ше предприемете.Но съгласно Чл. 26 Преди да завие или да започне каквато и да е маневра, свързана с отклонекие встрани, водачът е длъжен своевременно да подаде ясен и достатъчен за възприемане сигнал. Т.е. вие не подавате "ясен и достатъчен за възприемане сигнал".sugarboy написа:В смисъл, как ще завие - с ръчна ще се врътне и ще тръгне обратно по пътя с предимство ли, защото ако той ПРОДЪЛЖАВА по пътя с предимство, то той си ПРОДЪЛЖАВА, без да завива.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
А "подаването на мигач, в коментираната ситуация от началото на темата", ляв, какво ще означава?sugarboy написа:Подаването на мигач, в коментираната ситуация от началото на темата, десен, ще означава, че ще излезеш от пътя с предимство в улицата насреща.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Ще означава, че питаш човека, отскочил до плод-зеленчука на ъгъла, ще ти разреши ли да си продължиш по пътя с предимство :DMalone написа:А "подаването на мигач, в коментираната ситуация от началото на темата", ляв, какво ще означава?sugarboy написа:Подаването на мигач, в коментираната ситуация от началото на темата, десен, ще означава, че ще излезеш от пътя с предимство в улицата насрещаFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Извини ме, но това е несериозен отговор.Съвсем в рамките на добрия тон, извинения от моя страна, но има една поговорка:"Ако нямаш какво да кажеш, по-добре замълчи и евентуално да те помислят за глупак, отколкото да кажеш нещо и да разсееш всякакви съмнения."sugarboy написа:Ще означава, че питаш човека, отскочил до плод-зеленчука на ъгъла, ще ти разреши ли да си продължиш по пътя с предимство :D.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Нарочно е глупав, за да илюстрирам, че колкото е безмислено едното, също толкова е ненужно и другото.Malone написа:Извини ме, но това е глупав отговор.sugarboy написа:Ще означава, че питаш човека, отскочил до плод-зеленчука на ъгъла, ще ти разреши ли да си продължиш по пътя с предимство :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Ако пуснеш десен мигач и продължиш направо си в нарушение!Чл. 104. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.(2) Когато на кръстовище пътят с предимство променя направлението си, което е указано с допълнителна табела Т13, водачите, които излизат от него, се ръководят помежду си от правилата на чл. 103, т. 1 и 2. От същите правила се ръководят помежду си и водачите на превозни средства, които навлизат в пътя с предимство.Чл. 103. На кръстовище, на което няма сигнализиран път с предимство:1. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. От същото правило се ръководят помежду си и водачите на релсовите пътни превозни средства;2. водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовите пътни превозни средства независимо от посоката на движението им;Преди няколко дни като ви писах, че десният мигач при продължаване на право ще доведе до ПТП, защото намиращият се отдясно ще потегли поради грешния сигнал никой не искаше да вникне в правилника.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Ха-ха, това ми е любима поговорка и няма как да ме обиди, понеже аз умея да се надсмивам и на собствената си глупост, ако щеш, но в дадения случай не усещам и грам глупост в тезата, която защитаваме.Malone написа:Съвсем в рамките на добрия тон, извинения от моя страна, но има една поговорка:"Ако нямаш какво да кажеш, по-добре замълчи и евентуално да те помислят за глупак, отколкото да кажеш нещо и да разсееш всякакви съмнения."Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Да го наречем, недообмисленото във вашата теза е, че слагате на първо място предимството, което имате и което никой не отрича.Но същото това предимство, не ви освобождава от задължението да уведомите, да ориентирате останалите участници за посоката си на движение спрямо тях.Тях ги интересува къде имаш намерение да се движиш СПРЯМО ТЯХ, спрямо техните траектории, а не спрямо платното ти на движение.И те са длъжни да съобразят поведението си с теб. С мигача ще ги улесниш, няма да има нищо неясно и двусмислено. Каквато е целта на Закона. От там си правя извода, че грешиш в изводите си.При такава ситуация, ако нещо се случи, вината ще е само тяхна.В края на краищата, целта ти предполагам не е някой цървул да те блъсне и ти да си невинен, да покажеш колко си велик, а да не те блъсне въобще. Поправи ме, ако греша..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Напълно си прав, но въпросът в началото беше, даваме ли мигач по път с предимство, който променя посоката си и аз отговорих, че не давам и ми е смешно, като видя някой да дава. И, след като и ти признаваш, че те ще са виновни, не виждам да съм казал нещо грешно. До колегата с картинката отгоре - червеният ще е виновен, защото зеленият е на пътя с предимство до момента, когато не го напусне в уличката отсреща. Впрочем, това вече нееднократно го коментирахме.Malone написа:Да го наречем, недообмисленото във вашата теза е, че слагате на първо място предимството, което имате и което никой не отрича.Но същото това предимство, не ви освобождава от задължението да уведомите, да ориентирате останалите участници за посоката си на движение спрямо тях.Тях ги интересува къде имаш намерение да се движиш СПРЯМО ТЯХ, спрямо техните траектории, а не спрямо платното ти на движение.И те са длъжни да съобразят поведението си с теб. С мигача ще ги улесниш, няма да има нищо неясно и двусмислено. Каквато е целта на Закона. От там си правя извода, че грешиш в изводите си.При такава ситуация, ако нещо се случи, вината ще е само тяхна.В края на краищата, целта ти предполагам не е някой цървул да те блъсне и ти да си невинен, да покажеш колко си велик, а да не те блъсне въобще. Поправи ме, ако греша.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Както се видя мигача има почва у нас!Който смята, че няма - е прав и тези, които го ползват редовно също са прави, защото е за тяхната безопасност.Аз лично смятам за нормално да си го ползвам, както съм го правил през всичките тези близо 30 години зад волана, 3 Фиата и едно ПТП извън града поради повреда.Друг въпрос е, че само единия ми фар на новата кола струва колкото 12-13 годишна Брава и нямам намерение да то сменям.Няма начин да няма начин!

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар