Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какво е мигачът и има ли той почва у нас?!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нищо не променяш - нали и те, движейки се по пътя с предимство също "завиват", подобно на теб, а тез, дето чакат от пътищата без предимство, изобщо не те интересуват, променяш ли, не променяш ли нещо спрямо тях.nikolovvd написа:ПРОМЕНЯШ ПОЛОЖЕНИЕТО СИ СПРЯМО ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!По-просто казано - автомобила ти се завърта на поне 90 градуса! Променяш посокато на движение, а не направлението, в което пътуваш!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
След това изказване, мисля че няма какво повече да се добави.sugarboy написа:Колеги, как не разбирате, че самото следване на пътя с предимство не е промяна на посоката. Промяна на посоката е, ако продължа направо, излизайки от пътя с предимство, ако изневиделица обърна обратно и почна да се движа срещу движението и т. н. И изобщо, каква е логиката да дадеш мигач, движейки се по пътя с предимство - нали оня насреща при всички случаи ще трябва да те изчака, докато си в обсега му, освен ако не си дал десен мигач, за да продължиш направо, или за да завиеш във въображаемата улица надясно.
Коментар
-
В този случай става дума за пресичане на пътища от по-нисък клас.venco67 написа:на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите.Сега ми става ясно защо ПТП-тата в градовете станаха толкова много. Те инструкторите не знаят закона, а ние се опитваме да осветим положението.venco67 написа:синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
venco67, sugarboy ... наборе ... младежо ...Става дума за КРЪСТОВИЩЕ, не е ли видно от снимката?! Не за завой на пътя, а за кръстовище. Пресичат се пътища, затова е кръстовище.Независимо кой е с предимство, трябва да предупредиш останалите участници, че имаш намерение да пресичаш пътя им, ако решат да продължат.Дори и да имат знак STOP или знак, че навлизат в път с предимство.И те са длъжни да те пропуснат, да спрат. Но ако знаят, ако си ги уведомил, че ще завиваш.Тук не става дума за обикновен завой, а за кръстовище, два от лъчите на което са с предимство.Никой обаче не може да знае накъде ще продължите, ако не го заявите.Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Каква е тази логика, че напускаш пътя с предимство без мигач, не мога да си обясня?! Това просто е абсурд! Между другото, единият от колегите, с които ви казах, че споделих този казус преди малко, точно сега кара шофьорски курсове и го питах, така ли ги учат, както вие казвате. Каза ми, че нищо подобно. Разбира се, аз започнах отдалеко обяснението, за да не ги натоварвам с предубеждение и те да ми отговарят, за да ми угодят, но това, което мнозинството твърдите тука, е просто абсурдно - да излизаш от пътя с предимство без мигач и да даваш мигач на пътя с предимство. Тази тема наистина се превърна в социологическо проучване, което реално показва, че мнозинството не познават правилата за движение.Malone написа:...Всеки, при липса на мигач би си помислил, че продължавате направо, че напускате пътя с предимство, че не завивате.И ще се чукнете, ако един от вас не внимава.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Точно в случая, недавайки мигач, ясно обозначаваш намерението си да продължиш движението си по пътя с предимство. Изобщо, възприемайте пътя с предимство като права линия, така става ясно, че в този въображаем завой участниците в движението не променят положението си едни спрямо други, а тези, които чакат в страничните улици, не са все още участници във "вашето движение", докато не влязат на пътя с предимство, но преди това трябва да са изчакали всички ваши добри и лоши намерения.nikolovvd написа:Логиката няма нищо общо. Трябва да обозначиш ясно намеренията си, така че да е ясно на останалите участници в движението какво ще предприемеш.Като стане ПТП-то ще се изясни дали си прав. Аз за всеки случай отправих питане към служител на КАТ Пътна полиция във Варна и чакам неговото мнение, защото в крайна сметка те пишат акта, а не аз или вие!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега Malone, с добро зрение съм за годините си, а те не са малко. Виждам, че е кръстовище е и? В 99% от случаите съм подкрепял мнението ти, но това е оня 1%, в който съм на различно. Аз движейки се по пътя с предимство все пак... с предимство ли съм? Длъжен ли съм да уведомявам за действията си /особено пък когато не извършвам никакви освен, че си карам по пътя с предиство/ тези, който са без предимство или те по закон са си без предимство във ВСИЧКИ СЛУЧАИ! Няма значение дали пътят с предимство върви направо, наляво, надясно или отива към небето. Той ВИНГИ е с предимство. И щом се движа по него и не го напускам няма закон който да ме задължи да подам пътепоказател. А това, че някой не е внимавал когато го е учел инструктора е друг проблем. Та точно за това, както казах и аз често подавм мигач в този случай, но не защото е законосъобразно, а да не би случайно някой без предимство да вземе много да мисли вместо да спазва закона.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фаровеvenco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
.
Коментар
-
Излизането от пътя с предимство не е каране направо, въпреки формалната му посока направо. Излизането от пътя с предимство е завой в съответната посока - зависи накъде излизаш. В случая, каква е разликата дали излизаш от пътя с предимство в уличката надясно, или в тази направо - при всички случаи, излизайки от пътя с предимство, трябва да дадеш мигачgituli написа:Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фаровеvenco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Значи по твоита логика,когато карам на право аз некарам на право и съответно когато карам на право аз завивам.Сега вече разбрах :Dsugarboy написа:Излизането от пътя с предимство не е каране направо, въпреки формалната му посока направо. Излизането от пътя с предимство е завой в съответната посока - зависи накъде излизаш. В случая, каква е разликата дали излизаш от пътя с предимство в уличката надясно, или в тази направо - при всички случаи, излизайки от пътя с предимство, трябва да дадеш мигачgituli написа:Много ми е интересно какъв сигнал подаваш когато караш на право?Аз доколкото знам а и съм виждал МПС има мигачи отляво и дясно,съответно се дават според това на къде завиваш ляво или дясно.Може би пресвяткате с фаровеvenco67 написа:Абсолютно и 100% подкрепям колегата sugarboy в съжденията му. Изчетох цялата тема включително с "доказателствения материал" и точно този чл. 76 няма как да ме убеди, че движейки се по път с предимство трябва да подам мигач, когато той променя траекторията си. Това би означавало, че на всеки завой по пътя Ямбол - Бургас, примерно, ще трябва да ръчкам мигачите. Движейки се по пътя с предимство, водача няма как да извършва маневра " завой наляво ". Нещо бъркаме понятията. Обикновено на тези кръстовища винаги има знак "Стоп" или "Пресичание на път с предиство" /моля за извинение, ако има някаква неточност във формулировката/ и тези водачи движещи са по пътя без предимство са длъжни да го осигурят на тези който се движат по този с предимство във всички случаи вкл. с или без подаден светлинен сигнал.А в интерес на истината, аз най-често подавам мигач, въпреки че синът ми, който изкара курсовете за водач преди няколко месеца ми прави забележка, че не само не съм длъжен ами и мога да объркам някой, който мисли като повечето от вас. Та за това си и подавам мигача де...Пък опреснителните курсове са нещо полезно.А и щях да забравя - ДА! Когато излизам от пътя с предиство, въпреки че продължавам направо ВИНГИ подавам сигнал!
.
:D :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар