Здравейте,Днес тотално ми сдаде багажа старият акумулатор от фиата, с който бях купил колата, а от няколко месеца го използвах за да захранвам netbook, когато съм в планината или в университета, и беше много удобно до сега. Прекарвах тока към 220 волта и от там през зарядното на нетбуука.Сега се чудя какво да измисля, като акумулатор, който да върши подобна работа и да е около 10-на ампер часа, за да ме изкара 6-8 часа, като в същото време ми се ще да не излезе особено скъпо, както е с нормален акумулатор за кола.Чудя се от къде мога да намеря такъв клас акумулатори, който хем да е 3-4 пъти по-голям по капацитет от батерията на компютъра, хем да не е цифра, като цена.Някой има ли идея?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Допълнителен акумулатор в кола за netbook
Collapse
X
-
fuoco написа:Хм, това е идея, ще мина през там.Предполагам не са акумулатори за коли или за мотори, което предлагат там.Цената звучи приемлива.А между другото се замислих... защо не си купиш едно захранване за лаптопа от 12V към неговото напрежение? Защото доколкото разбрах сега използваш адаптер от 12 на 220V и после пак със захранването на лаптопа смъкваш напрежението. Мисля, че само с едно устройство ще имаш по-високо КПД и ще заминава по-малко ток.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Това е сайта на нашия конрад http://www.stbbg.com//?&page_id=3&re...t=40&offset=48Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Супер, утре ще мина да ги видя в Конрад.Иначе знам, че губя доста ток, но адаптер от 12 към 19 волта с жак за Асуса (иска 19 не 12 волта и кой знае какви други претенции има за входящия ток..) не можах да намеря или ако съм намерил, цената му е била цифра, не помня кое от двете.Това е отделен въпрос дали да минава през 220 волта или директно от 12 към 19 и съм го решил по някакъв, явно не най-икономичнен, начин с наличното на пазара. Просто китайските адаптери нямат такъв жак, какъвто трябва да влезе в Асуса и се отказах да търся.Освен това ми се струва по-сигурно да прекарвам тока през оригиналния му адаптер от 220 волта, без да мога да обоснова научно защо и да кажа дали е необходимо изобщо.Ще пиша като реша проблема с акумулатор, благодаря за съветите.
Коментар
-
Взех един от Конрад 9 AH. Явно е от тези с гел вътре, не прилича никак на автомобилен акумулатор.Сега предстои да видим зареждането как ще става, че иска 900 милиампера и предпазване от презареждане на какъв принцип ще стане...Само със зарядното 4 ампера за голям акумулатор няма да стане работата...
Коментар
-
fuoco написа:Взех един от Конрад 9 AH. Явно е от тези с гел вътре, не прилича никак на автомобилен акумулатор.Сега предстои да видим зареждането как ще става, че иска 900 милиампера и предпазване от презареждане на какъв принцип ще стане...Само със зарядното 4 ампера за голям акумулатор няма да стане работата...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Да, така и стана, направихме му зарядно със схема за ограничаване на напрежение и ток и няма проблем.В магазина нямаха в момента зарядно, но се оправихме, и така равносметката до тук са само 22-та лева за акумулатора и трудът по зарядното, който ми излиза безплатен в случая.Нетбукът издържа най-малко 3.5 часа с тази батерия, а при ниско натоварване - и повече, така че за тази цена съм доволен от резултата, имайки впредвид цени на оригинални батерии за асус.Заедно с оригиналната батерия времето за употреба на машинката стана около 5.5-6 часа, което ми върши работа.Благодаря на всички за съветите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар