Има ли във форума колеги с такива хобита.Става дума за не тлкова професионални изпълнения с мотоциклет хард ендуро или крос?За информация аз когато имам възможност го правя и се разтоварвам психически и натоварвам физически.Серизони травми няма като изключим две по тежки падания от кито само натъртвания.С КТМ 400 EXC съм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хобита - Ендуро или мотокрос.
Collapse
X
-
оп и тука се засичаме :D :D :D .Но при нас зимата си е доста студена и на мен ми мн кофти да карам тогава явно сам се разлигавил в топла Гърция :D но тогава мн по лесно се пада :D ,аз предпочитам да има поголеми камъни и да се катеря :D ,то скове то чудеса :D и падания разбира се , най-гадното ми беше на асфалт,бях ужулил целия, но така е РЕВОЛЮЦИЯ БЕЗ ЖЕРТВИ НЯМА!!!!! :D имаш ли снимка на КТМ пусни да го видимTornado написа:Точно зимата поне за южна България визирам Казанлък е най-добре за каране.Много кал няма прах и не се хвърляш водите толкова често.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
колега случайно да знаеш как се регулират клапаните на KLX ,че като малко дрънчат моите и като позагрее мн. трудно пали или не може да се изфорсира?tomazo написа:е как да няма :D това си е голяма страст ,имам 2 мотора кава KLX 250 и 350 двутактово сузуки . един скутер за София и повече на пистови и шосейни мотори не се качвам .
иначе вече скачам ,качвам Фенера всеки път като имам време
и докато не падна 3 пъти не се прибирам .
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
това с дрънченето ,май си им е вроден проблем .И мен ме притесняваше в началото като го взех ,вече минах 8к км . с него в гората няма проблем .Аз да чукна на дърво още не съм го разглабял ,само като се счупи стартера ,ама така и не го направих и го паля с манивелата :D общо взето 4Т двигателите все още са ми мъгла ,иначе 2Т имам 3 основни ремонта там мога да помагам .p.s. може проблема да е дребен за паленето ,например свещкоя година е твоя мотор ,че така ,боядисан не му разбирам :Dфиатче Браво 2.0
Коментар
-
98 е колега и е без стартвр моя , а тоя на снимката е ямаха другия ми карсавец,и аз съм врътнал на моя доста к с тракането и аз свикнах обаче с не паленето е мн. кофти и си мени обопотите ама и така го карам, а за клапаните бях чел в ръководството че се сменят някви пластини в зависимост износването на валовете и ми се струва че няма да мога да намеря такива пластини .Питах в сервиз ими казаха няква баснословна сума , а и просто нямам доверие като гледам майсторите квиса,който е правил нещо не излизаот там :D :D :D за се ще карам само ..........а после друг двигател......... :D :D :Dtomazo написа:това с дрънченето ,май си им е вроден проблем .И мен ме притесняваше в началото като го взех ,вече минах 8к км . с него в гората няма проблем .Аз да чукна на дърво още не съм го разглабял ,само като се счупи стартера ,ама така и не го направих и го паля с манивелата :D общо взето 4Т двигателите все още са ми мъгла ,иначе 2Т имам 3 основни ремонта там мога да помагам .p.s. може проблема да е дребен за паленето ,например свещкоя година е твоя мотор ,че така ,боядисан не му разбирам :Dкойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Аз го имам ама е на английски , а с моя английски е само за мацки :D :D :D ,а за ямахата мисля да си правя или да си купя ауспух от неръждавейка вади невероятен звукtomazo написа:аз някъде трябваше да имам мануел ,ако го изровя ще ти пиша .Убий ме черното изобщо не ми прилича на ямаха ,само ауспуха сега като загледам подсказва ,че е 2т.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
С болит от Ф1 по ми е мерак ,ама то май има сега някакъв клуб дето те учат да караш на писта да не ходиш там ?p.s.2 години пробвам да карам кайт на морето интензивно , ама само само се жуля по пясъка :DKuku написа:Качи се на писта на пистаtomazo написа:....повече на пистови и шосейни мотори не се качвам .
фиатче Браво 2.0
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар