Колеги, засилил съм се да купувам градски мъник за бащата, нещо непретенциозно като цена - до 2000 лв. и в общи линии съм се спрял на тези две машинки щото влизат в критерия "след 98-99 и до 2000 лв". Така, че се обръщам за съвет към собственици на такива коли: какви са им слабите места, цени на поддръжка, разход градско, впечатления от варианта 1,7 турбо дизел при Палио и т.н.?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Впечатления от Фиат Сейченто/Фиат Палио?
Collapse
X
-
кола
като гледам има Fiat Palio 1.9TDкоето си е добър вариант само да нее пипан много по днвигателя гледам има на добра цена да не пуши само това е първото да пали винаги иначе повечето от окачването е кано на Пунто МК1http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11286806684472113&f 1=details
-
Re: Впечатления от Фиат Сейченто/Фиат Палио?
Палио-то не е градски мъник, особено по-разпространения модел Weekend (комби). Доста по-голямо е от пунто, по-дълго е и от браво (но е по-тясно). А за височина-на паркинг рядко се вижда по-висока кола от палио уикенд. Мога да кажа само хубави неща за палио. Две години бях собственик на такова - 1.2 8V бензин, 73 к.с. А от 3 години палиото е при мой близък роднина, който го кара почти всекидневно по черни пътища и по полето, така че знам всичко за състоянието му. За 5 години по колата освен консумативите са сменени температурен датчик, шарнир ( за 15 лв, а НЕ носач за 70 лв.), клеморед на контактния ключ и на два пъти се прави някакъв ремонт на алтернатора, защото първо презареждаше, а след това пък не зареждаше както трябва. Това е за 5 години всекидневна експлоатация. Разход извънградско-стигал съм и до 5.5 л/100 км. при шофиране с умерена скорост. Градско-зависи от много неща. В Пазарджик ми гореше градско около 9,5-10 л./100 км. Возията на палио е много добра, колата вози меко. Който не вярва, да пробва. Седалките обаче не са много удобни: къси са и те държат в доста изправено положение, за да се пести място.За мен остава загадка защо тази здрава, хубава и нискобюджетна кола, проектирана главно за страни като нашата, продължава да е доста слабо разпространена в България.RPWWD написа:Колеги, засилил съм се да купувам градски мъник за бащата, нещо непретенциозно като цена - до 2000 лв. и в общи линии съм се спрял на тези две машинки щото влизат в критерия "след 98-99 и до 2000 лв". Така, че се обръщам за съвет към собственици на такива коли: какви са им слабите места, цени на поддръжка, разход градско, впечатления от варианта 1,7 турбо дизел при Палио и т.н.?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
И аз с две ръце гласувам доверие на Палио-то( с уговорката да е читав екземпляр) Аз карам Палио само че комби , мога да кажа само добри неща за него. За класа си и парите е СУПЕР.... Евтини части , лесно обслужване (не и смяната на свещи говорим за модела 73коня) и приемлив разход на бензин (по памет от година и 6 месеца съм на газ) извън града 6 и 10-10.5 в града (Бургас) Разхода на газ е с 1-1.5 литра повече в зависимаст от сезона. Успех с избора колега!Фиат Палио комби 1.2 73 коня
Коментар
-
Разход от 10/100 за малка бензинова кола е неприемлив, още повече когато става въпрос за провинциален град, а не за София (където той ще е с поне 2/100 отгоре). Загледах едно Сейченто 2000 година, много спретнато - 0,9 мотор с верига, 39 к.с. - някой с впечатления от тази кола?Alfa 156 SW 1,9 JTD'03
Fiat Punto 1,2'98
Коментар
-
Palio Weekend чисто и просто не е малка и не е градска кола, а дори и най-малкият двигател е 73 к.с. Колата е с огромен багажник, предвидена е за почивните дни и съответно за дълъг път, както се подразбира за коли с добавка към името Weekend, Turismo и др. А за това дали в София ще гори повече, не съм много убеден. Вярно е, че задръстванията и трафика в София са фактор, но в същото време в по-малкия град от октомври до март колата се кара предимно на студен двигател, защото разстоянията са малки. И това вдига доста сериозно разхода.Виж, другото палио-хечбек, известно и като Palio Young, наистина е градски мъник и там вече има много малки и икономични бензинови двигатели 55 к.с. Но Palio Young е изключително рядко предлагано за продажба в България.RPWWD написа:Разход от 10/100 за малка бензинова кола е неприемлив, още повече когато става въпрос за провинциален град, а не за София (където той ще е с поне 2/100 отгоре). Загледах едно Сейченто 2000 година, много спретнато - 0,9 мотор с верига, 39 к.с. - някой с впечатления от тази кола?
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега,за Сейченто не знам,но съм и още карам понякога Чинкуеченто със същия двигател.За град,за един човек и багаж е перфектна.Паркираш навсякъде,разход до 5,5-6,5 на градско(поне в София е така,ма тука се кара на минута,рядко на километър).За междуградско-разхода пада до 4-4,5(при скорост 90-100),спокойно вдига 120-130(ма за какво ли ти е тая скорост??).Части-намират се лесно и са на повече от нормални цени.Недостатъци-за да возиш нещо по-обемисто,трябва да пускаш задните седалки и да махаш кората.Окачването е твърдичко,всяка бабунка я усещаш.Малко по-шумно от необходимото.Проблем възниква и зимата,при движение по коловози-малко е по-тясно и не винаги "влиза"в тях.RPWWD написа:Разход от 10/100 за малка бензинова кола е неприемлив, още повече когато става въпрос за провинциален град, а не за София (където той ще е с поне 2/100 отгоре). Загледах едно Сейченто 2000 година, много спретнато - 0,9 мотор с верига, 39 к.с. - някой с впечатления от тази кола?1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Колега аз карам стана 2 години Сейченто, и честно казано въобще не ми се ще да го сменям с друг автомобил, но за съжаление ( по скоро щастие :D )скоро ще станем трима и багажника не е от най-силните страни на Сейчентото.Иначе за всекидневен автомобил дори и на разстояния по-големи от 300 км просто няма грешка
Вярно, че с газовите амортисьори е твърдо но ти разрешава много по резки маневри от всеки друг автомобил.А и винаги можеш да си намериш място да паркираш! Това е голям плюс за днешно време.Това за теснотията дето го говорите ама въобще не е вярно - баща ми има Ситроен Ксантия и мога от личен опит да ви кажа че Ксантията от вътре е по тясна от Сейчентото! По двигателя нищо не съм пипал освен една гарнитура на клапаните и ремъци , ролки и масло след като стана моя.Разхода е 5/100 извън града и 6,5/100 в града при нормално каране .Ако можех да си реша проблема с вземането на още едно- бих взел без да се замисля.
Alfa Romeo Centocinquantasei
Коментар
-
Я дай малко информация за нея , че аз май на такава се спирам - трябва ми голям багажник ( количка, кош, проходилки и т.н. съпи части има ли или са като на всяка италианкаRPWWD написа:Благодаря за съветите, явно ще е Сейчентото. Теснотията изобщо не ни касае, тъй като тази кола почти винаги ще вози 1, максимум 2-ма души и то само в града. За обемисти багажи, дълги пътувания и високи скорости си имам колата от подписа ми
)
Alfa Romeo Centocinquantasei
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар