mitkosoft написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново въпрос за покупка на лаптоп - MSI...
Collapse
X
-
Съгласен съм че всичко се чупи, но колега позаинтересувай се колко жалби има пуснати срещу гаранционния сервиз на MSI. Аз на моя му сърбах попората точно докато беше в ГАРАНЦИЯ. Добре,че работата ми е тъкава и имам свободно време докато другите работят и имах възможност да ходя да се занимавам с Комисията на потребителите и ТЕХНОМАРКЕТ. Първо, че стоя при тях доста време(единия път от три общо, около 4 месеца), а по закон за 30 дена трябва да е отремонтиран; второ: след 3 месечни разговора по телефона със сервиза накрая бяха толкова нагли, че ми поискаха пари за да ми го оправят, а той е в гаранция. Та колега: не е важно само определен уред или техника да ти е в ГАРАНЦИЯ, а е много важно и гаранционния сервиз да е достатъчно съвестен. Сервиза на MSI не е случайна фирма, защото техники от няколко марки продавани в Техномаркет и Технополис в цяла България се отремонтират при тях. Те знаят, че са те хванали за т..ките и им дреме за тебе. За съжаление това е действителноста в България.П.П. Има и много жалби към тях за плазмени телевизори.Пожелавам на всички, които са си купили MSI да нямат моите премеждия. Поздрави!!!Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
-
Това е несериозно.Бой,разправии и заплахи.Ти едва ли си градския бияч.Или техниците и приемчиците ще стоят кротко,а ти ще ги налагаш.mitkosoft написа:абе аз не съм овчедушен ей тъй като ме въртят някъде и почвам да викам въобще не се умилвакм или не се обеснявам такива педераси ше им....ако ма праят така то само боя ги оправя мама им пе.....си
Един спокоен разговор с Управителя на магазина и/или сервиза върши идеална работа.Казвам ти го от опит. С подписа си върху гаранционнта карта се съгласяваме с тези условия.Лично аз не съм виждал досега някой да е прочел всичко написано на гърба на същата,преди да се подпише.
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар