Незнам какво ви е впечетлинието, но според мен Фиатите са по-здрави от някой от новите автомобили. От къде ми дойде този извод?Един ден бях свидетел на ПТП на бул. Сливница по посока Люлин на светофара до ШЕЛ преди моста на "Захарна фабрика". Един Шавролет Авео явно е спрял изненадващо пред Фиат Браво и Фиата го бе нацелил отзад. На Шавролета задният спойлер бе залепен за седалката на водача, т.е. и багажника и седалката на пътниците отзад бяха смачкани. На Фиата нямаше такива поражения. Само счупени фарове и малко изкривен преден капак.
Незнам дали е по здраво, ама явно определено спра по зле от авеото. Мое лично наблюдение. Карал съм 3 фиата- 2 бравота и една мареа и на трите ако решиш да спираш по бързо си гадно усещане.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
В момента продават две коли Фолцфаген Поло едното е бензин на 45000 км, а другото е дизелче три цилиндрово и двете в много добро състояние за около 6000лв едното . .Ако на някого представлява интерес може да влезне в сайта им .
Kak пък да не дам 6 хилки за 3 цилиндрово Роло !По добре скърцащо Стило :D
Ами щом в Италия ги карат с такова масло ,защо и аз да не карам . Все пак тази автокъща си е представителна за Фиат и би следвало каквото те препоръчат, това да се налива . И какво толкова ще го мъча. Маслата след 2000 година са всичките хубави . Поне така е по моите наблюдения. :D
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Говоря за вискозитет, не за марката конкретно, то е ясно че почти всички са един дол дренки. Никога не можеш да бъдеш сигурен с какво е карано навън, освен ако не го взимаш от човек с абсолютно старателно попълнена сервизна история, аз лично сипвам 5w40 каквото си го дават по каталог.
Навън, както пишеш, хората са коректни. Слагат ти табелка на колко км е сменено и какъв модел е, а лисчето е на марката. Вече и в България работят по този начин. Поне в сервиза, който ползвам от 9 години е така. Водят автомобила на отчет, кога и какво е сменено по колата. И като тръгнеш да го продаваш водиш купувача в сервиза и го запознават със състоянието на автомобила и цялата му история от първото му посещение. Така е и честно и респектиращо за купувача, което идва да покаже, че за конкретният автомобил са полагани професионални грижи.
На вратата ми има залепена лепенка кога е сменено и кога трябва да се смени . Не загледах дали са написали и какво масло са сложили но и това ще проверя . Преди 9 000 км е сменено , така че си му е редът да си го сменя и аз. :D
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Колега nikolovvd не искам да навлизам в темата за авто джамбазите, а и в поста по-горе мисълта ми беше друга, че на тоя мотор 2-ро поколение комън-рейл не мисля че е удачно да му се налива масло 10w40.
Колега nikolovvd не искам да навлизам в темата за авто джамбазите, а и в поста по-горе мисълта ми беше друга, че на тоя мотор 2-ро поколение комън-рейл не мисля че е удачно да му се налива масло 10w40.
Аз въобще не съм ги взел под внимание. За номерата на мошенниците сигурно има отделна тема. Писах за идеалният случай, когато колата се внася отвън без да се пипа нищо по нея, все едно си отишъл при Италянеца, Германеца и т.н. и сам си я пазарил. За вида на маслото има фирменни каталози на производителите. От там нататък ние решаваме, а в тази криза и "джоба" има пръст.
Коментар