Не разбрахме само размера на бюджета, отделен за нова кола, иначе предложения бол. Относно Алфите - аз карам 156 1,9 SW 115 к.с. вътрешен фейслифт, 2003 набор (продава се
) и който твърди, че тази кола не върви (без ремап съм) просто не се е качвал в такава. Ясно е, че 2,4 150 к.с. върви повече, но просто по-малкият мотор си е напълно достатъчен, пък и е по-икономичен, особено на дълъг път (моят разход смесено - магистрала/първокласен път е 4,58/100 нафта). Вчера ходих до панаира в Пловдив и обратно (290 км при скорост от 150-160 на магистралата) със 17 литра нафта
. Защо трябва да избягваш 2,4 136 к.с. и 1,9 105 к.с. ли? Заради турбините, които не са с променлива геометрия като наследниците си и не подлежат на рециклиране с ремонтен комплект, ами директно се сменят на солена цена. Още нещо, колите след вътрешният фейс (от октомври 2002) имат стабилизираща програма VDC и нямат проблеми с недозавиване при висока скорост и прочее болежки на по-ранните модели. Аз си купих комби защото е по-готино на външен вид от седана, събира повече багаж (да не почваме спора за литрите - комбито се пълни до тавана
) , по-високо е, и има по-здрави задни амортисьори, които допринасят допълнително за превъзходната стабилност в завои при висока скорост. Успех!



Коментар