Кой е най-удачния маршрут - през Поморие, Несебър, Бяла или през Каблешково, Дюлино? Разстоянието е без значение, искам пътя да е хубав.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маршрут Бургас - Варна?
Collapse
X
-
Най-бързия и хубав маршрут Ямбол - ВарнаЯмбол - петолъчката. Оттам се хваща за Котел ( не за Шумен!) Минава се през Омуртаг....после околовръстното на Търговище...Шумен и Магистрала до Варна (която сега е в ремонт) , но и стария път е хубав. По този маршрут пътя е стъкло. Няма никъде дупки и няма движение. Кара се като по магистрала.Минавам редовно и ченгета само около Търговище и Шумен съм забелязвалHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Ямбол - Котел - Омуртаг - Търговище - Шумен - Варна - хубав път, но най-дълъг (с 50 км повече от най-краткия - около 250 км). Натоварен с доста ТИРове в участъка Петолъчката - Котел - Омуртаг. От Омуртаг до Шумен се кара по пътя София-Варна, който също е доста натоварен.Аз препоръчвам Ямбол - Петолъчката - Бургас - Варна. Перфектен път. Среден по дължина (около 225 км). Натовареният участък Петолъчката - Карнобат до магистралата е само около 30 км, а и през седмицата не е никак натоварен. Натоварен е само от петък следобяд до неделя вечерта. Бургас - Варна половината е с 3 или 4 ленти. Също не е много натоварен през седмицата. Аз лично бих минал от там.Ямбол - Петолъчката - Карнобат - Айтос - Дългопол - Провадия - Варна. Това е най-краткия път (около 200 км). Хубав е пътя, има един участък от Айтос до разклона за с.Руен който е много неравен - асфалтът е нагърчен и ужасно друса, около 12-13 км е участъка. Останалия път е добър, има красиви гледки - например Чудните скали. Във всички случаи преминаваш през участък с привидно хубав асфалт и изненадващи дупки, дълбоки по 20 -30 см и с 1- 1.5 м в радиус. Карай с повишено внимание и с ниска скорост, въпреки привидно хубавия път от с.Зимница до Петолъчката. Можеш да останеш там в най-добрия случай, или нещо по-лошо да се случи. Дупките наистина са големи и МНОГО дълбоки. Влезеш ли няма излизане.И на последно място - обади се като си в Ямбол, бе човек. Едно кайве да почерпя
Коментар
-
Ей това къде е, ако не е тайна.Immortal написа:...Бургас - Варна половината е с 3 или 4 ленти. ....
Защото не съм го забелязала в последното пътуване Моят път е: Ямбол-петолъчката-Карнобат-Айтос-Каблешково-Варна, но вече се замислям да минавам през Бургас заради по-добрата настилка.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
4 ленти е от Бургас до Сарафово, от Равда до края на Слънчев бряг, от началото на магистралата (след твойто село) до Варна.3 ленти е на много места от края на магистралата до Обзор. Почти навсякъде, където има по-големи наклони.От с.Близнаци почти до с.Старо Оряхово е 3 ленти, след Старо Оряхово също има дълъг участък в 3 ленти.Малко след това от с.Рудник до с.Горица - също. Това е поне 30% от целия път до Слънчев БрягСтранно ми е, как досега не си го забелязала
Коментар
-
Re: Маршрут Бургас - Варна?
Стандартният-край Поморие, Несебър, Обзор, Бяла...участъка Бургас-Сл.Бряг е натоварен, бъкано от джигити/самоубийци, но пътя е добър, тъпотия са колелата и светофарите...През Каблешково е отклонен трафика на тежки камиони, няма дупки, но е изтърбушен от тези същите, ще се чувстваш като пътник в лодка/кораб при вълнение...Дюлино- не го препоръчвам-в по-голямата му част-вид между селски път...Venioid написа:Кой е най-удачния маршрут - през Поморие, Несебър, Бяла или през Каблешково, Дюлино? Разстоянието е без значение, искам пътя да е хубав.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Може и 70% да стигне, ако мериш така, но третата лента е само нагоре, затова за двете посоки разстоянието с двете ленти е различно - каква ми е файдата от 3-те ленти от Близнаци до Старо Оряхово, след като не мога да вляза в третата лента и пак трябва да се влача зад някой камион?Immortal написа:4 ленти е от Бургас до Сарафово, от Равда до края на Слънчев бряг, от началото на магистралата (след твойто село) до Варна.3 ленти е на много места от края на магистралата до Обзор. Почти навсякъде, където има по-големи наклони.От с.Близнаци почти до с.Старо Оряхово е 3 ленти, след Старо Оряхово също има дълъг участък в 3 ленти.Малко след това от с.Рудник до с.Горица - също. Това е поне 30% от целия път до Слънчев БрягСтранно ми е, как досега не си го забелязала
А не мога да кажа, че трите ленти облекчават трафика кой знае колко, особено ако попаднеш на някой претоварен камион с дърва, а те са често срещани. А когато имаш право да влезеш в средната лента - винаги трябва да имаш едно наум, че някой камикадзе вече се е заел да изпреварва, нищо, че няма право, което в никакъв случай не прави карането по-лесно. П.П. между половината и 30% има 20% разлика
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
bubachko
Аз лично препоръчвам този вариант, проблема са само тези няколко километра дупки след Айтос когато влизаш в прохода, но и там се кара с над 60. Така изпускаш и онзи ремонт на магистралата, а гледките и удоволствието за каране в планината са несравними. Прохода е супер, взима се на един дъх със средна скорост около 60-70 и за няколкото години през които изключително карам от там (София-Карлово-Сливен-Айтос-Провадия-Варна) никога не съм видял някакво особенно натоварване в прохода. Останалото е стандартно хубав с леки дупки пътImmortal написа:...Ямбол - Петолъчката - Карнобат - Айтос - Дългопол - Провадия - Варна...
Коментар
-
И аз не мога да се сдържа. Направо онемях от изказването ти, че при добро желание можем да нарушаваме закона и да навлизаме в средна лента, забранена за движение в едната посока. Това е точната рецепта за катастрофа. Затова са направени законите, за да не стигаме до "доброжелателни" разминавания, което могат да завършат немислимо фатално.Immortal написа:То вече спам става, но не мога да се сдържа:Еле, при наличие на три ленти, при добро желание изключително лесно се разминават 4 автомобила. Без проблем. Щом при 2 ленти се разминават 3 автомобила спокойно (Пловдив-Асеновград, Пловдив-Пазарджик, Ямбол-Сливен...)
Нека да не робуваме на максимата, че на нас няма да се случи или че ние мисловно се разбираме как да правим 4 ленти на 3 платна. А точно за Пловдив-Асеновград бях свидетел на това как се прави четвърто платно и как шофьорът на четвъртата кола (който ми е приятел и заедно тогава ходихме до Асеновград) почти се навря под камиона, за да не стане катастрофа - тъй че не ми ги хвали тези методи... И да не е съвсем спам: Не минавайте през Дюлино - пътят е ужасен, в дупки, ако попаднете след камион с дърва - няма разминаване. Асфалтът на места е прилично изронен и и от две платна вече са 1 1/2.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар