То в България винаги е трудно...толкова, че граничи с абсурда.Както и да е. Днес отидох ранен ранен в 8.00 часа с репатрак и си извадих номер. Поне този е по-хубав от стария
Изобщо не съм доволен от организацията в КАТ, ама изобщо! В 8.30 пуснаха всичкото коли да се редят на каналите, в 8.45 вече чинно чаках да мина през канал, а в 8.55 бях пред сградата, където монтират номерата и тогава си е*а м*й*а*а и бащата и всички роднини подред...чак в 11.00 и нещо излязох с номерата...какво ги правиха тези талони вътре не знам, но ми скъсаха нервите.Иначе като документи са необходими старите голям и малък талон и ГО. Нищо друго не искат. Сега още довечера предният номер се сдобива в нитове в четирите ъгъла, защото е безумие да вадиш нов, ако му се случи нещо...да не споменавам пак роднини и пр.П.П. И повече думичка да не съм чул, че сме били в криза! Ние сме в криза от 30 години, обаче пред КАТ това не личи изобщо. Минаха толкова много народ и то все бедни, бедни...да ги ожали човек горките...без думи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на повреден регистрационен номер
Collapse
X
-
Дидо, фирма БМВ изработва номерата без търг по една проста причина - това е фирма собственост на МВР т.е. държавна фирма под юрсдикцията на министъра на ВР. Дали това наистина е основание да произвежда номера без конкурс е друг въпрос. А по отношение на Румъния - мисля не си прав. Оказа се, че в България смяната на номера е близо два пъти по-евтино отколкото в Румъния. В Русе КАТ-аджиите са луднали от регистрация на Румънски автомобили. Поне така чух. По спомен - цената в Румъния около 60 ЕВРО.Immortal написа:Съгласен съм че е така, но никак не одобрявам тая процедура.Щото ако искам да направя мръсно на някой, най-лесно е вечерта да му открадна предния номер.Като даде 70 лв за пререгистрация, на другата вечер пак да му го открадна и така...А има номера, които струват по 1000 лв (от типа У 7777 АА) или по 7000 лв (от типа РВ ВАНКО1). Кат’ му го открадне предния номер 2 пъти Вуте, и ще му олекне на душатаvenco67 написа:Номерата се произвеждат от десетина години от фирма "БМВ" ООД /Безконтактни мултиплексорни вериги/ в кв. "Захарна фабрика". Всяка двойка номера са уникални, водят се на специален отчет и производството на дубликат е закононарушение. При повреждане или изгубване на номер се извършва пререгистрация на МПС.
Изобщо, поредицата от букви и цифри е уникална, но самите табели не виждам защо трябва да са.При условие, че в много европейски държави в КАТ (или тамошното му подобие) ти издават номерата само на документ, а ти си ги правиш където поискаш (в лицензирани рекламни агенции) и си ги монтираш сам. Така е например във Великобритания. В Швеция пък, номерата ти идват по пощата до 3 дни след преминаване през пункта за регистрация. Ти си ги монтираш сам. Да не казвам, че на номера комбинацията от 3 букви и 3 цифри си я избираш сам, стига да не е заета.Подобно е дори и в близката ни съседка Румъния. След приемането й в ЕС, срещу 20 евро си сменяш номера с румънското знаме със същия, но с европейското. И при тях комбинацията от 2 цифри и 3 букви си я избираш сам, стига да е свободна. При нас е излишно строго, при това въпросната фирма БМВ вече 10 години изработва номерата, без никакъв търг, на цена, която сама си определя.Да не казвам, че за завиването на едно болтче взимат 4 лева за "монтаж" (ако не се лъжа за цифрата).Не виждам никакъв проблем при доказано унищожен номер, напълно законно да се издава същия такъв. Няма да се пререгистрира колата, няма да се издават нови талони и т.н.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
За Румъния знам от румънец, с когото бяхме заедно на панаира в Пловдив.Може би тая цена включва и други неща, както нашите еко-такси и т.н. Не знам със сигурност.Но човека ми каза, че си е сменил стария номер със абсолютно същия с ЕС флага за 20 евро. И че букви и цифри си ги е избрал той.Може от тогава да са се променили нещата.А и доколкото чух, румънците ги регистрират тук не заради цената на регистрацията, а заради високия данък и ГО при тях.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар